Zobacz wÄ…tek - 954
NAS Analytics TAG

954

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

954

Postprzez Robertbolo » 2/1/2013, 13:17

Witam.Chcę kupić Hondę 954 2002,2003 rok.Moja kasa to12,13tyś,zdaję sobie sprawę że nie jest to dużo,ale czy w tym przedziale da radę kupić coś do jazdy? nie jakiegoś zlepa?
Może ktoś zna jakiś uczciwych ludków,którzy ściągają motorki?
Pozdrawiam.
Robertbolo
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/1/2008, 16:12
Lokalizacja: Pawłowice woj.maz.


Postprzez maatiaas » 2/1/2013, 14:32

954 ma kilka silnikowych wad, które dla "świeżego" użytkownika 954 są praktycznie nie do wykrycia ... porysowane tuleje cylindrów, pękający blok pod kolektorem wydechowym i w okolicach tylnego wahacza, wypadający 2 i 4 bieg, notorycznie pękające uchwyty czaszy ....
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY


Postprzez CieÅ„696 » 2/1/2013, 19:45

kazdy rocznik ma mozliwe takie wady z tych 954 ?
czesci do Typer
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
Avatar użytkownika
Cień696
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3/1/2011, 00:05
Lokalizacja: Zamość

Postprzez maatiaas » 2/1/2013, 21:57

954 wychodziły w 2002 i 2003 r, wszystkie posiadają takie mankamenty ... teleje cylindrów zastąpiono żeliwem które jest bardziej poddatne na uszkodzenia niż standardowy NICASIL ....

Taka ciekawostka ... Na allegro średnia cena sprawnego silnika do 954 to cena 3000 zł , a np. gixxera z tych samych lat około 1700 zł :P:P:P
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez Robertbolo » 2/1/2013, 22:26

Dzięki za wskazówki,może kupić starszego "Bladego" ? kiedyś miałem z 1992r. sc28(padły panewki) wmontowałem sc33 i śmigał ładnie - podobno silniki były lepiej wykonane ?
Robertbolo
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/1/2008, 16:12
Lokalizacja: Pawłowice woj.maz.

Postprzez Black-Ghost » 2/1/2013, 22:36

Miałem sc33 i zjadł mi dwa silniki.. Ogólnie ja się bardzo zawiodłem wtedy na hondzie ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kamyk82 » 2/1/2013, 23:38

A nie bierzesz pod uwagę suzuki gsxr 1000 k2 ? Osiągi podobne a nawet lepsze , mniej awaryjny i podobny pułap cenowy .
kamyk
kamyk82
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/9/2012, 22:35
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Black-Ghost » 3/1/2013, 00:04

Za tą cenę może i K3 wyrwie które zdecydowanie bije na głowę 954 ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kamyk82 » 3/1/2013, 00:12

Na zadbane k3 trzeba mieć około 15 tyś , za 13 też kupi ale wiadomo jak kończą się takie okazję .
kamyk
kamyk82
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/9/2012, 22:35
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Robertbolo » 3/1/2013, 00:55

GSXR-a też brałem pod uwagę,tylko 954 wydaje mi się jakby zgrabniejsza...ale jakby było coś konkretnego w tej kasie - to czemu nie !
Dzięki. Pozdrawiam.
Robertbolo
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/1/2008, 16:12
Lokalizacja: Pawłowice woj.maz.

Postprzez suchy558 » 3/1/2013, 10:25

maatiaas: masz gdzieś jakąś stronkę z opisanymi tymi wadami i tym jak je sprawdzić przed zakupem? albo mógłbyś to sam opisać? bo widzę, że masz/miałeś 954, możesz coś więcej powiedzieć? przymierzam się do zmiany moto na przyszły rok i jedną z opcji jest właśnie 954 :)
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez maatiaas » 3/1/2013, 14:48

tak mam 954, obecnie przerabiam ją na customa, sprzęt w prowadzeniu, zwinności, bije gsxra ze swoich lat na łeb i szyję. Jedyną wadą są silniki ... porysowane tuleje cylindrów posiada praktycznie KAŻDA 954, tylko niektóre piją już olej a ,niektóre jeszcze nie ... 954 do zywotnych nie należy, rzadko która przelata 100 000 km ...

Najlepszym sposobem aby sprawdzić stan gładzi jest próba olejowa.

Co do pękających bloków, ludzie próbują to naprawiać lecz problem po kilku tysiącach pojawia się znowu, pęknie obok spawu ... Ścianka cylindra jest tak cienka że pęka sama od siebie ....

Wachacz 954 jest mocowany w bloku silnika, moto dostając strzała od tyłu lubi pekac w tym miejscu ...

2 i 4 bieg to również duże mankamenty ....

Praca SC 50 na wolnych obrotach , może zjerzyć włosy na głowie... wszystko szumi, szeleści, puka, stuka .... ot taka jego uroda...

:roll: ale i tak mojej 954 nie zamieniłbym na żadny inn sprzęt ...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez Walenty » 3/1/2013, 14:50

929, zanim nie rozwiercono go do 954ccm, chyba nie miało tych problemów?
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez maatiaas » 4/1/2013, 00:37

dokładnie tak, 929 jest uwolnione od tych wad ...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê