Zobacz wątek - Yamaha Tzr spalanie
NAS Analytics TAG

Yamaha Tzr spalanie

i inne małe pojemności
_________

Yamaha Tzr spalanie

Postprzez Bartek961103 » 27/12/2012, 23:25

Witam
Mam kolejne pytanie które odnosi się do spalania Yamahy TZR.Czytałem na forum ze palą po 7-8 litrów czy to prawda bo wizualnie motorek pręzentuję się bardzo dobrze :D Pozdrawiam Bartek
Po to mamy pasję ... Abyśmy mogli je realizować
Bartek961103
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 26/12/2012, 21:27


Postprzez henio12323 » 27/12/2012, 23:31

przydało by się napisać o jaką pojemnosc TZRki ci chodzi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Arturo925 » 27/12/2012, 23:52

125 może i tyle spali, nie wiem, ale 50tka da sie zamknać w 3,5l/100km ;) A jak nie widzisz juz paliwa w baku i musisz dojechać na stacje to i niżej zejdziesz. Ale to jest precloza. Przy komfortowej jeździe czyli do 5 biegu do końca i 6 w okolicach rezo spala 3,5-4l.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez fincher » 28/12/2012, 00:09

TZR 50 3-5l/100km

TZR125 4-10l/100km

Zależnie od stylu jazdy. Bo jeżeli kręcimy motocykl na każdym biegu do odcinki to nie ma się co dziwić że potrafi sporo spalić :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Bartek961103 » 28/12/2012, 00:23

Przepraszam ze nie sprecyzowałem ,chodzi mi oczywiście o TZR 50.Dzięki za odpowiedzi
Po to mamy pasję ... Abyśmy mogli je realizować
Bartek961103
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 26/12/2012, 21:27

Postprzez michau_ek » 28/12/2012, 09:54

no i ja się znów nie zgadzam, nie widziałem nigdy jeszcze silnika am6 który zejdzie poniżej 5 litrów, 2ch kumpli na podobnych silnikach, na roznych spotkaniach gadałem z innymi wlascicielami, 5 litrów trzeba sobie liczyć, chyba, ze bedziesz jechal do 4 tysiecy obrotów ;]
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Ciastuś <3 » 28/12/2012, 10:11

Powoli dostaję nerwicy. Miachau czy Ty potrafisz tylko i wyłącznie zachwalać chinole a krytykować firmówki? To nie nasza wina, że Twoi koledzy nie schodzą z czerwonej kreski, albo mają niedokładnie wyregulowane gaźniki. Być może mają moto po setupach? Nic nas to nie obchodzi, a AM6'tka powyżej 4l nigdzie nie pójdzie na serii.
Avatar użytkownika
Ciastuś <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Tomek97 » 28/12/2012, 10:45

Ciastuś, ja się z Tobą nie zgodzę. AM'6 nie pójdzie wyżej niż 4l ? Raczej wątpię, z cały szacunkiem ale 4l to przy normalnej, wręcz lekko ekonomicznej jeździe powinno wyjść. Więc, co do tematu, można przyjąć 4l przy spokojnej, naprawdę spokojnej jeździe, ale jeśli dasz mu to w du*e (i to wcale nie dużo) to licz 5/6l.
Tomek97
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/3/2011, 21:12

Postprzez michau_ek » 28/12/2012, 12:33

ciastusiu kochany, ty naprawde nie widzisz jakie brednie wypisujesz? 4 litry to paliła yamaha dt zablokowana do 50km/h więc... będziesz się upierał, że ta 50tka pali 3,5 litra na 100 km jezdzac w miare normalnie? jesteś śmieszny i tyle.

wiem czym jezdza moi koledzy, nie bazuje tylko na opini ich 2ch tylko na wiekszej liczbie osob.

tak w ogóle to ty chyba jezdzisz jakims markowcem prawda? bo w każdym temacie sie czepiasz chinoli (typowe dla dzieciaka, który chce pokazać jakim to jest bossem, bo ma droższy motorek), do tego niestworzone historie o tym jaki ten silnik am6 jest świetny...


każy chwali swoje - to fakt lecz ja o swoich chińczykach rzetelnie, wszystko tak jak jest... a ty sobie kolorujesz historyjke, 100 km/h am6 seria bez problemu, spalanie 3,5, nic sie nie psuje, 20 tys km na każdym tłoku yhm :)


POZATYM; nie zapominajcie aby takie am6 jakkolwiek się rozpędzało trzeba to pałować, ma 6 biegów, są niesamowicie krótkie, czyli chcąc nie chcąc aby jakoś się odpychać trzeba to kręcić bo inaczej wyprzedzają nas chińskie skuterki z marketu za 1300 zł.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez MattQ » 28/12/2012, 13:16

Dokładnie. Silnik AM6 i 2t i ma spalić 3,5l/100km haha napewno nie chyba że będziesz z górki na zgaszonym silniku jechał.. Co ty tak jak ktoś wyżej napisał to koło 5l minimum. Czyli spalanie będzie wynosiło koło 6,7l/100km. Tak samo mówi mój kolega (właściciel TZR 50 2006r) :)
KTM SX 125 - JEST MOOOOC! <3
MattQ
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 28/7/2012, 22:50
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Arturo925 » 28/12/2012, 13:55

Ale wy jestescie synki... Ciastek jeździ am6, ja jeżdże am6. Chyba wiem ile leje do baku i ile mi to spala, no nie? Ja nie pie*dole że mój kumpel ma i wiem ile pali, tylko ja mam i ja dobrze wiem ile mi pieniędzy ubywa z portfela. Jeśli ktoś nie potrafi zrobić tak prostej czynnosci jak czyszczenie i regulacja gaźnika, to cóż. Na forum am6tki był koleś któremu po lekkim setupie am6 paliło 10l/100km. Wyregulował gaźnik i spalania mocno spadło. Wyregulowany gaźnik i czysty filtr powietrza to podstawa

Druga sprawa. Swoją TZR leciałem licznikowe 105km/h i 101km/h na GPS (lekka górka, zębatki 12/47, silnik full seria). Enduro maja inne przełozenia i po tyle nie lataja. Ale w temacie jest mowa o TZR.

Trzecie sprawa. Moja TZR przepaliła oryginalny tłok po niecałych 19kkm.

Wiec teksty typu kolega ma, to sobie miedzy bajki włóżcie. Jedyne co z tych bredni jest prawdą, to to ze trzeba kręcić bo poniżej rezo wgl to nie jedzie. Ale nikt nie jest upośledzony żeby go kręcić tylko do 7krpm
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Apovsky. » 28/12/2012, 14:33

@Michauek, z całym szacunkiem ale to się robi nudne, przejeździłem troszkę AM6 bez żadnego setupu, może tylko z gaźnikiem 17.5. I moje spalanie powyżej 4.5l nie weszło nigdy, a z górki z kolegą leciałem GPSowe 100km/h...
Na chińskim tłoku zrobiłem 13kkm i jeszcze więcej bym nim zrobił gdyby nie to że miałem w garażu nowego od Minarelli.

A to jak ty próbujesz propagować miłość do chininy jest żałosne. Kolega spytał ile mu przepali TZR, prawdopodobnie bez setupu, to nie musisz mu wciskać bajek jak to twoim kolegom pali 10l/100km z lekką dłonią...

Pozatym, mam znajomego, który ma racingowe części, też na 70ccm, wszytko firmowe, nowy gaźnik, wał i wydech, wszystko racingowe i powyżej 7l mu to nie wchodzi.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez michau_ek » 28/12/2012, 14:36

dobra, mocne argumenty (nie przekonałeś mnie, bazuje na swoich źródłach).

no ale nie podałeś żadnego spalania, jest 3,5 na setke czy nie? ;] obstawiam, że nie.

to teraz podaj spalanie przy normalnej jezdzie tak do 80 km/h i przy pałowaniu na kazdym biegu do odcinki.


co do "drugiej sprawy" 101 km/h mierzone gpsem ale górka, pewnie bez wiatru albo sprzyjający, maksymalnie skulony etc no to moja china też tyle jedzie... realny v max po prostym w normalny dzień ? 90 km/h?



Normalnie na ferie albo wakacje kupie sobie motorek z am6 i później napisze co o tym myśle - da się w ogóle na tym zarobić? jakby kupić padło i odremontować?


@



@ apovsky, sam jestś żałosny, pisze 10/100 tak ? naucz się czytać.

dalej, 17,5 gaźnik to już nie seria o ile sie nie myle? osiągi 100 km/h pff nie liczą się osiągi z górki,z wiatrem, pochylony jak sie da tylko po prostym, w normalnych warunkach... bo takto każdy może bajeczki pisać.

niczego nie próbuje, w tym temacie niczego nie propaguje tylko pisze ile to pali - wg mnie. NIE przekonacie mnie, że pali to mniej BO widze jak koledzy jezdza, i ile to pali, jak zacznie któremuś palić 3,5 na 100 to zwróce honor.

chcesz mnie przekonać, że jest inaczej? zrób prowizoryczny bak z butelki i kawałka wężyka, zalej tam 100 ml benzyny, wypal całą bene z gaźnika, podepnij pod gaźnik "nowy bak", i jedź tak jak jezdzisz na codzien (czyli nie poniżej 5k obrotów), odkręć manetke do końca (tak aby złapał 90 km/h) i powiedz ile km przejechałeś , powinieneś przejechać ok. 3? nagraj mi wszystko na filmiku, będziesz miał doskonały dowód na to, że twój motorek pali bardzo mało ;] i przy okazji mnie przekonasz.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Arturo925 » 28/12/2012, 15:02

Podałem wcześniej, jeśli tak słabo przyswajasz tekst, proszę - da sie am6 zejsć do 3,5l/100km.
I jak juz sam moze rozkminiłeś, ja nie jeżdżę do 5krpm. Jeżdże normalnie, nikomu nie zawadzam i nawet wyprzedzam. Cos podobnego, prawda?

Przy takiej jeździe jak napisałeś czyli na każdym biegu do końca, 6 lekko powyżej rezo spala koło 4l. Pewnie zastanawiasz sie czemu. Otóż zauważ że spalanie nie zależy od prędkosci, tylko od otwarcia przepustnicy. Majac 80km/h masz odkrecone jakieś +- połowe manetki. To ze pałujesz na innych biegach nie ma aż takiego znaczenia bo am6 w rezo przyspiesza całkiem sprawnie i tak naprawdę na wysokich obrotach jesteś krótki okres czasu.
W lato często latałem "starą" trasą gdzie przelotowa prędkość musiała być około 90km/h bo inaczej by cie rozjechali. Odcinek jakichś 20km, prawie non stop na pełnej i uważaj bo to Cie zdziwi - nie było wiru w baku. Spala wiecej ale jest to róznica 0,5 - 1l. Jak widzisz, twoje bajki o spalaniu jak w 125 nie pokrywaja sie zupełnie z rzeczywistością. Ja kupiłem swoja TZR w cenie nowego chinskiego czegoś (3,2k zł). Było warto


A to że chińczyk leci ci 90km/h to cóż, tylko pogratulować.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez michau_ek » 28/12/2012, 15:23

da się zejść do 3,5, tak da się. ale czy gdy zaczynasz jezdzic ostrzej to napisałes, 0,5 do 1l więcej... dodajmy 3,5 + 1, to jest 4,5 to już bliżej tych 5 litrów niż 3,5 i to sporo. apovsky napisał, ze po 19k km sie przepalił tłok w tzr... zrobiłeś nią sam 19 k km? + 13 k km na chiskim tloku? 32 tysiace km zrobiłes swoja tzrka? pochwal się jakimiś fotkami, trasami itp
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Ciastuś <3 » 28/12/2012, 16:20

Michau nie dyskutuj, bo to się już nudne robi. Że niby ja jestem śmieszny? System potrafisz rozwalić- przyznaję.

Artur. Zmieniłem na D50B0, ale w sumie dużej różnicy nie ma. Takie moto kompletnie nie będzie nigdy jeździło powyżej 5l/100km. Ja mam seryjny gaźnik 17,5mm i nigdy mi nie wyszło 4l/100km, choć przy moim endurzeniu jest ciągle 1/2/3bieg do końca. Więc nie rozśmieszaj mnie, że Twoi koledzy tak mają. Ja nawet Ci powiem, że zamiast jakiejś dyszy 80-85 do serii włożyłem 120 bodajże i powinna palić te 5-6, ale jeśli dobrze się wyreguluje gaźnik to nie ma prawa on tyle palić. A 90km/h to na serii leci enduro, a nie ścig. TZR spokojnie leci 95-100, bo ma inne przełożenia. A to, że moto ma krótkie biegi, to nie znaczy, że trzeba zmieniać bieg co sec. Dobra, ja już więcej nie piszę, bo się wkur... powoli. Ten gościu jest tak zakochany w chińskich piździkach, że nic mu nie powiesz. Może jak sam kupi, to się przekona. Ja więcej nie bd z nim dyskutował, bo ja wiem swoje, on wie swoje i koniec tematu.

Strzałeczka :)
Avatar użytkownika
Ciastuś <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez michau_ek » 28/12/2012, 16:27

Dobrze jest mieć kogoś, kto zawsze cie rozbawi, postanowiłem kupić na wakacje am6tke, niby odległy czas... ale będzie i napewno napisze pare słów. jeśli nie będzie seria paliła więcej niż 4 litry kupuje 4ro pak wybranego przez ciebie piwa, pakuje w bezpieczną paczke, ty podajesz mi dane i wysyłam. Przy okazji porzucam chińskie sprzety, nie myśle o 125cc tylko kupie sobie 50tke w 2t, bo skoro mówicie, 20 tys km bez problemu, 10 koni mocy, 100 km/h, spalanie 3,5 paaanie życ nie umierać.

" Ten gościu jest tak zakochany w chińskich piździkach, że nic mu nie powiesz." ty chłopie jesteś talent jednak ;]
jeśli faktycznie chcesz mi coś udowodnic to zrób test spalania z butelką... nagraj wszystko ładnie. jeśli wyjdzie 4 piwka wędrują do ciebie a ja faktycznie zmieniam moto, do tego przyjade do ciebie i mi je wyregulujesz tak jak swoje - dla czegoś takiego się opłaca ;))

Strzałeczka hahah
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Apovsky. » 28/12/2012, 16:57

Michauek, test spalania z butelką? "Żydzisz na 100ml paliwa" To ty może lepiej nie kupuj tego AM6, bo jak Ci szkoda kilku zł to współczuję temu kto kupi to padło od ciebie.

Pozatym, w którym miejscu napisałem że zrobiłem tzr 19k km? ; o Nie umiesz czytać? Po pierwsze nie miałem tzr, a po drugie nie zrobiłem tylu km. Mieć pojazd z silnikiem AM6 nie jest rownoznacznym z byciem posiadaczem Yamahy TZR.

P.S. 17.5 w nowszych modelach to seria.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez michau_ek » 28/12/2012, 17:48

niechcący zsumowałem to: Trzecie sprawa. Moja TZR przepaliła oryginalny tłok po niecałych 19kkm. i 13 k na chińskim tłoku. przepraszam bardzo..


żydze 100 ml paliwa? nie poprostu chce wiedzieć ile na prawde pali, lecz jak przychodzi co do czego to widzisz sam - tekst zupełnie z innej beczki, a konkretnie nic nie chcesz zmierzyć nagrać a potem mi mówią, że tylko chińczyki są dla mnie dobre, że bzdury wypisuje i różne pierdoły a żaden nie udowodni nic ;) Narazie pozostaje przy swoim, czekam na test spalania :p tak pozatym... pieniadze mam, dorabiam sobie na boku naprawiajac chinczyki,sprzedajac czesci itp lecz cały czas (jako dla nastolatka) różnice mi robi czy moje moto pali 3 litry czy 5.

kolejna sprawa, jak już bym jakieś padło kupił to na pewno gdy opuszczało by mój garaż nie było by już padłem - tak sie nie robi ;]

Nie obserwuje świata " 2 suwów " gdyż nie jest mi to do niczego potrzebne, tak pozatym... kupi sobie chłopak tzrke, myśli ze 3,5 bedzie paliła, przyjezdza do domu 100 km, w baku było 5 litrów, no i susza no to sie zdenerwuje, bo nie tak pisali. na odwrót, kupi sobie chłopak tzrke, mysli ze 5tke bedzie wciągała, przyjezdza do domu (w baku 5l) 100 km trasa, a tu zeszło tylko 4, i jaki szczesliwy. morał? lepiej nastawić się na litr spalania więcej niż później płakać, że na paliwo nie ma, a 5 litrów ciągnie.

ostatni raz powtarzam, dla mnie spalanie am6 w serii to 5/100, jesli jest inaczej pokażcie mi jakiś test spalania albo cokolwiek co może być dowodem, że przy jako takiej jezdzie można zejść poniżej 4/100?
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Arturo925 » 28/12/2012, 18:50

zima jest balwanie. Przypomnij mi jak bedzie kolo 15 stopni ciepla, to zrobie. I tak bede regulowal gaznik i zdejmowal bak, wiec dla mnie zaden problem.
Co do twojego nastawiania sie. Po co sie nastawiac na herezje ziomka ktory NIGDY nie mial am6 skoro w temacie pisze kilku posiadaczy owego silnika? Dla mnie bezsens. To tak jakbym ja pisal komus ze na YT R1 leci tylko 250km/h wiec niech sie nie spodziewa ze poleci mu 300.
Poza tym na okreslenie 'markowe' nie sklada sie tylko na osiagi ale na reszte komponentow tez. Co z tego ze rozpedzisz sie chinczykiem do 90km/h jak ja z tej predkosci bede hamowal o polowe krocej?
Taki offtop bo zalozeniem tematu nie jest porownanie chin do markowego, ale sam widzisz ze poza lepszymi osiagami jest tez wiecej plusow.

regulamin do przeczytania ponownie

senekkorzenna
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości




na gr