TENERE 660
Posty: 11
• Strona 1 z 1
TENERE 660
Witam, Będąc posiadaczem CBF 500, postanowiłem zmienić temat.. żeby ćwiczyć jazdę i zwiedzać miejsca niezwiązane z asfaltem, mam zamiar wymienić moto..
I właśnie tutaj kwestia.. Zastanawiam się nad Yamahą Tenere 660..
Przy mojej koguciej wadze (65kg) i sile to akurat sprzęt lekki i w miarę dobry.. chce zmieścić się do 20 000zł.. Czy motocykl jest wart uwagi, biorąc pod uwagę jazdę turystyczną w żoną i pełnym bagażem.. Czy może szukać czegoś innego.. Wiem, że ponoć alternatywą jest f650gs (jednocylidrowy) ale za dużo tam zarówno komentarzy na nie i na tak.. Zastanawiałem się też nad wersją gs650 twin ale narazie poza zasięgiem portfela.. A nie chce przepłacać tylko dla znaczku..
Co wy możecie poradzić. Czy warto kupować taki sprzęt, czy może poczekać i szukać alternatywy w postaci ktm adventure czy hondy transalp 700?
I właśnie tutaj kwestia.. Zastanawiam się nad Yamahą Tenere 660..
Przy mojej koguciej wadze (65kg) i sile to akurat sprzęt lekki i w miarę dobry.. chce zmieścić się do 20 000zł.. Czy motocykl jest wart uwagi, biorąc pod uwagę jazdę turystyczną w żoną i pełnym bagażem.. Czy może szukać czegoś innego.. Wiem, że ponoć alternatywą jest f650gs (jednocylidrowy) ale za dużo tam zarówno komentarzy na nie i na tak.. Zastanawiałem się też nad wersją gs650 twin ale narazie poza zasięgiem portfela.. A nie chce przepłacać tylko dla znaczku..
Co wy możecie poradzić. Czy warto kupować taki sprzęt, czy może poczekać i szukać alternatywy w postaci ktm adventure czy hondy transalp 700?
- Rebo2
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
- Lokalizacja: Jarosław
Ogólnie turystyki enduro z jednym cylindrem dedykowane są do komfortowej jazdy w jedną osobę. Pasażer ma troszkę trudniejsze życie tak jak z natury bardziej obciążony na autostradach silnik.
Posiadam taką Yamaszkę i podróżuje również w dwie osoby, ale zawsze wybieram trasy max zółte, bo z obciażeniem, to żadna frajda jechać 130 z reszta "akwizytorów w autach z kratką". motocykle tego typu dedykowane są raczej do krótszych lub ambitniejszych w off-road wypadów. ja jestem zadowolony bardzo z takiego motocykla, natomiast pasażer troszkę mniej.
G650GS faktycznie trzeba dać +30% ceny, ale w Twoim przypadku byłby ok. sprzedałem ostatnio model 2012, na szprychowanych kołach i z obniżonym zawieszeniem (dla drobnej dziewczyny) do 750mm! to najlepszy wynik w klasie.
W BMW nie czujesz tak bardzo wibracji silnika, co jest ważne dla pasażera.
Mimo to, że mógłbym może sprzedać np za 20tys swoja trenerkę, Tobie raczej polecam raczej niższy motocykl o niższym środku ciężkości.
Z innych motocykli przy kwocie około 20tys zastanowiłbym się nad nowym (!) NC700X, lub używanym Transalp'em j/w.
nie patrzyłbym na moc aż tak bardzo skoro chcesz skręcać z asfaltu "w krzaki"
W teren na spacer fajna Tenera!
Posiadam taką Yamaszkę i podróżuje również w dwie osoby, ale zawsze wybieram trasy max zółte, bo z obciażeniem, to żadna frajda jechać 130 z reszta "akwizytorów w autach z kratką". motocykle tego typu dedykowane są raczej do krótszych lub ambitniejszych w off-road wypadów. ja jestem zadowolony bardzo z takiego motocykla, natomiast pasażer troszkę mniej.
G650GS faktycznie trzeba dać +30% ceny, ale w Twoim przypadku byłby ok. sprzedałem ostatnio model 2012, na szprychowanych kołach i z obniżonym zawieszeniem (dla drobnej dziewczyny) do 750mm! to najlepszy wynik w klasie.
W BMW nie czujesz tak bardzo wibracji silnika, co jest ważne dla pasażera.
Mimo to, że mógłbym może sprzedać np za 20tys swoja trenerkę, Tobie raczej polecam raczej niższy motocykl o niższym środku ciężkości.
Z innych motocykli przy kwocie około 20tys zastanowiłbym się nad nowym (!) NC700X, lub używanym Transalp'em j/w.
nie patrzyłbym na moc aż tak bardzo skoro chcesz skręcać z asfaltu "w krzaki"

W teren na spacer fajna Tenera!
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj podstawowa sprawa,czy przepłacasz tylko dla samego znaczku? Moim zdaniem nie i kwestia firmy,samego sprzętu ma bardzo duże znaczenie,wiesz o tym. Moim zdaniem alternatywy nie znajdziesz,tym bardziej w takich kwotach o jakich piszesz. Lepiej wg mnie dołożyć.
- FoxRacingShop_pl
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/12/2012, 11:06
Domyslam sie, ze w off kolega bedzie jezdzil bez plecaczka wiec tenerka powinna sobie radzic. Jaka predkosc turystyczna Cie interesuje?
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
FoxRacingShop_pl napisał(a): Moim zdaniem alternatywy nie znajdziesz,tym bardziej w takich kwotach o jakich piszesz. Lepiej wg mnie dołożyć.
dołożyć? do 20tyś? człowieku, w jakim Ty świecie żyjesz?! sprzętów w tej klasie do 20 tyś jest w opór
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Rebo2 napisał(a):Mój wzrost to 179cm i całe 65km wagi.. Tak więc wysoki chudzielec ze mnie... Nad G650Gs nie zastanawiałem się.. Patrzyłem za to na F650gs ale cena trochę mnie poraziła...
Powiem tak, jestem podobnego wzrostu i z dotykaniem stopami ziemi było ciężko. Całej stopy nie postawiłem, tylko palcami i to na jednej stopie.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości