Główka ramy i takie tam
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Główka ramy i takie tam
1. walenie się motocykla w zakręt to główka ramy już zużyta? ( czy dokręcenie jest lekarstwem czy przesunięciem o 3000km wymiany )
2. czy ustawienie zaworów , nie synchronizowane przepustnice mogą mieć jakikolwiek wpływ na zużycie oleju ?
3. dlaczego dekompresator mi stuka w tl ?
2. czy ustawienie zaworów , nie synchronizowane przepustnice mogą mieć jakikolwiek wpływ na zużycie oleju ?
3. dlaczego dekompresator mi stuka w tl ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ad1. Wszystko zalezy od tego co tam masz. Jesli juz ktos to wczesniej dociagal to na zuzycie nie ma rady. Jezeli wczesniej nie walila sie w zakret a teraz zaczela to niewykluczone, ze przez zatrzask na srodku.
Ad2. Nie. Chyba, ze przepustnice sa ustawione caly czas w max otwarty
Ad3. Nie wiem.
Ad2. Nie. Chyba, ze przepustnice sa ustawione caly czas w max otwarty

Ad3. Nie wiem.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
1 podnies moto na podnosniku i sprawdz czy ma luzy , ps jak mialem kiepskie opony znaczy bardziej kwadratowe niz okragle to moto wpadalo w winkiel druga sprawa ustawienie tylnego kola tez ma wpływ na to
2 raczej nie moim zdaniem
3 jak wyzej
2 raczej nie moim zdaniem
3 jak wyzej
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
1Łożysko głowki ramy w Tl trzeba dociągnąć dokładnie tak jak podaje manual kluczem dynamometrycznym. Mniejsza wartość na łożysko a później ta większa na półkę.
Przerabiałem to i dopiero nastawy fabryczne dały radę. Druga rzecz to opony zużyte . Pilnuj ciśnienia na przyszłość!
2. Nie. Chleje olej przez separator oleju bo się zatyka i jest taniej konstrukcji. Trzymaj stan oleju lekko poniżej połowy oczka i będzie go brał dużo mniej lub wcale. No chyba, że masz zużyte pierścionki z tłokami lub uszczelniacze zaworowe. Wtedy tylko remont.
3. Stuka bo jego sprężynka mogła pęknąć. Innej opcji nie widzę.
Przerabiałem to i dopiero nastawy fabryczne dały radę. Druga rzecz to opony zużyte . Pilnuj ciśnienia na przyszłość!
2. Nie. Chleje olej przez separator oleju bo się zatyka i jest taniej konstrukcji. Trzymaj stan oleju lekko poniżej połowy oczka i będzie go brał dużo mniej lub wcale. No chyba, że masz zużyte pierścionki z tłokami lub uszczelniacze zaworowe. Wtedy tylko remont.
3. Stuka bo jego sprężynka mogła pęknąć. Innej opcji nie widzę.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości