Wszystko o: Honda F3
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Wszystko o: Honda F3
Witam wszystkich a zarazem pozdrawiam gdyż to mój pierwszy post, temat na waszym forum.
Chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat ww modelu motocykla. Przymierzam sie do kupna tak więc chciałbym dowiedzieć sie jak najwięcej na jej temat.
Mam nadzieję ze ten temat posłuży również innym poszukującym informacji . Po zapoznaniu się z testem z portalu widzę same plusy jednak nie ma róży bez kolców a najlepiej to wiedzą chyba Ci którzy posiadają taki motocykl i mogą powiedzieć na co zwrócić uwagę.
Zaczynając od początku: Jeżdżę już jakiś czas samochodem nawet dorobiłem sie własnego. W międzyczasie "zajeździłem" kilka motocykli Simson>MZtki rożnego rodzaju>WSKi czyli motocykle zamierzchłych czasów. W międzyczasie kilka przejażdżek sportowymi motocyklami ale nigdy na poważnie (tzn większa prędkość itp) Motocykle interesowały mnie od zawsze w chwili obecnej gdy mam 4kółka chce zakupić motocykl. Znam wasze opinie na temat pierwszych poważnych motocykli. Jednak muszę zapytać Czy przypadkiem nie skaczę na dużą wodę wybierając ten motocykl? Dysponuje 10K zł czy to mi wystarczy? teoretycznie przeglądając ogłoszenia tak, ale czy można kupić taniej i w miarę dobry sprzęt?
Najbardziej nurtują mnie pytania związane z utrzymaniem motocykla. Jakie są koszta jego eksploatacji? (pomijając oczywiście benzynę
) Co najbardziej się zużywa i co może być zużyte kupując motocykl? Tyle o ile wiem mniej więcej ile kosztuje komplet opon, do tego łańcuch, filtry, świece, To jak często należy robić wymiany. Czy ten model ma jakieś słabe strony? Na co ewentualnie zwracać uwagę? Czy ewentualny serwis jest drogi?? (w sumie który serwis jest tani
) Czy wymian można dokonać samemu? (czy trzeba mieć specjalistyczny sprzęt? bo podejrzewam ze ta konstrukcja jest bardziej skomplikowana)Jaka jest różnica w ramie metalowej a z elementami aluminium (poza wagą) I na koniec proszę posiadaczy tego motocykla o wypowiedzenie sie jak sie sprawuje.
Mam że za bardzo sie nie rozpisałem
z góry dziękuję za odpowiedzi
PS. Czy do tego motocykla powinno zamontować się amortyzator skrętu?
PS. Czy tym motocyklem można pokonywać dłuższe trasy?
PS. Jakie jest zużycie benzyny na 100km ekonomiczne i nie ekonomiczne?
Chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat ww modelu motocykla. Przymierzam sie do kupna tak więc chciałbym dowiedzieć sie jak najwięcej na jej temat.
Mam nadzieję ze ten temat posłuży również innym poszukującym informacji . Po zapoznaniu się z testem z portalu widzę same plusy jednak nie ma róży bez kolców a najlepiej to wiedzą chyba Ci którzy posiadają taki motocykl i mogą powiedzieć na co zwrócić uwagę.
Zaczynając od początku: Jeżdżę już jakiś czas samochodem nawet dorobiłem sie własnego. W międzyczasie "zajeździłem" kilka motocykli Simson>MZtki rożnego rodzaju>WSKi czyli motocykle zamierzchłych czasów. W międzyczasie kilka przejażdżek sportowymi motocyklami ale nigdy na poważnie (tzn większa prędkość itp) Motocykle interesowały mnie od zawsze w chwili obecnej gdy mam 4kółka chce zakupić motocykl. Znam wasze opinie na temat pierwszych poważnych motocykli. Jednak muszę zapytać Czy przypadkiem nie skaczę na dużą wodę wybierając ten motocykl? Dysponuje 10K zł czy to mi wystarczy? teoretycznie przeglądając ogłoszenia tak, ale czy można kupić taniej i w miarę dobry sprzęt?
Najbardziej nurtują mnie pytania związane z utrzymaniem motocykla. Jakie są koszta jego eksploatacji? (pomijając oczywiście benzynę


Mam że za bardzo sie nie rozpisałem



PS. Czy do tego motocykla powinno zamontować się amortyzator skrętu?
PS. Czy tym motocyklem można pokonywać dłuższe trasy?
PS. Jakie jest zużycie benzyny na 100km ekonomiczne i nie ekonomiczne?
F4 00'
-
Głodny Wiedzy - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
- Lokalizacja: okolice wawy
ogólnie rzecz biorac postow na podobne tematy juz bylo setki, ale coz tu zrobic...
nikomu sie nie chce szukac, czytac i kazdy chce dostac info bezposrednio dla siebie
cbr f3 uchodzi za symbol bezawaryjnosci. napinacz lancuszka rozrzodu, ktory szybko sie zuzywal w f2 zostal zmieniony na mechaniczny wskutek czego wyeliminowano najwiekszy minus poprzedniczki. W motocyklu tym jednak podobnie jak w swoim poprzedniku mozna sie czesto spotkac z halasujacym koszem sprzeglowym. Malym minusem sa takze dosc szybko zuzywajace sie lozyska. Ogolnie rzecz biorac powazniejszych przypadlosci ten motocykl nie posiada aczkolwiek w zadnym motocyklu nie mozna wykluczyc tego, ze zepsuc moze sie wszystko.
odnosnie ciebie i moto: 600ccm o mocy 100 KM to juz nie przelewki. To, ze jezdziles kiedys na mztach i wiejskim sprzecie kaskaderskim jest napewno plusem, ale tutaj technika sie znacznie zmienia. Wszystko znajdziesz na forum - poczytaj sobie troche.
Jezeli chodzi o turystyke to jak najbardziej. Motocykl jest zgrabny, dosc wygodny i biorac pod uwage moja cbr f2 naprawde wygodniej siedzialo mi sie na f3 kumpla. A amor skretu to juz twoja osobista sprawa. Duzy wydatek, ale znacznie poprawiajacy komfort i bezpieczenstwo jazdy.
cena - za 10 tys mozna kupic motocykl w przyzwoitym stanie, a nawet moze zdarzyc sie ze bedzie naprawde zadbana. Oczywiscie motocykl mozna kupic taniej - sprowadzony. Jednak z doswiadczenia wiem, ze koszty rejestracji i pozniej przygotowanie motocykla pod siebie sprawia, ze na jedno wychodzi
serwis: zwykle kazdy z nas serwisuje motocykl pod koniec lub tez na poczatku sezonu. Jak serwisowac motocykl jest dokladnie opisane na stronie scigacza. przyblizone koszta takiego serwisu to ok. 500-700 zl - zaleznie od motocykla (oczywiscie mowimy o tych troche starszych motocyklach).
pytales jeszcze o wymiane lancucha i opon"
zestaw nepedowy: 400-600 zl
opony: (dosc dobre uzywki) komplet 400 zl
Jezeli chodzi o naprawy motocykla to sprawa przedstawia sie jak z polska sluzba zdrowia - lepiej nie chorawac. Po prostu czesci sa dosc drogie, a w kraju brakuje "naprawde" profesjonalnych punktow serwisowych. Mieszkasz niedaleko wawy, wiec nie powinienes miec z tym problemow.
Samemu sobie mozna poradzic - jednak trzeba miec nielada pojecie o mechanice zeby wszystko bylo naprawde okej. Z podstawowymi czynnosciami obslugowymi jak smarowanie i naciag lancucha powinienes sobie poradzic.
spalanie: tu chyba nie ma o czym mowic - wiekszosc sportowych motocykli o pojemnosci 600ccm pali ok 5,5 l do 6 na trasie a w miescie czy przy bardziej dynamicznej jezdzie 8/10 l
nikomu sie nie chce szukac, czytac i kazdy chce dostac info bezposrednio dla siebie
cbr f3 uchodzi za symbol bezawaryjnosci. napinacz lancuszka rozrzodu, ktory szybko sie zuzywal w f2 zostal zmieniony na mechaniczny wskutek czego wyeliminowano najwiekszy minus poprzedniczki. W motocyklu tym jednak podobnie jak w swoim poprzedniku mozna sie czesto spotkac z halasujacym koszem sprzeglowym. Malym minusem sa takze dosc szybko zuzywajace sie lozyska. Ogolnie rzecz biorac powazniejszych przypadlosci ten motocykl nie posiada aczkolwiek w zadnym motocyklu nie mozna wykluczyc tego, ze zepsuc moze sie wszystko.
odnosnie ciebie i moto: 600ccm o mocy 100 KM to juz nie przelewki. To, ze jezdziles kiedys na mztach i wiejskim sprzecie kaskaderskim jest napewno plusem, ale tutaj technika sie znacznie zmienia. Wszystko znajdziesz na forum - poczytaj sobie troche.
Jezeli chodzi o turystyke to jak najbardziej. Motocykl jest zgrabny, dosc wygodny i biorac pod uwage moja cbr f2 naprawde wygodniej siedzialo mi sie na f3 kumpla. A amor skretu to juz twoja osobista sprawa. Duzy wydatek, ale znacznie poprawiajacy komfort i bezpieczenstwo jazdy.
cena - za 10 tys mozna kupic motocykl w przyzwoitym stanie, a nawet moze zdarzyc sie ze bedzie naprawde zadbana. Oczywiscie motocykl mozna kupic taniej - sprowadzony. Jednak z doswiadczenia wiem, ze koszty rejestracji i pozniej przygotowanie motocykla pod siebie sprawia, ze na jedno wychodzi
serwis: zwykle kazdy z nas serwisuje motocykl pod koniec lub tez na poczatku sezonu. Jak serwisowac motocykl jest dokladnie opisane na stronie scigacza. przyblizone koszta takiego serwisu to ok. 500-700 zl - zaleznie od motocykla (oczywiscie mowimy o tych troche starszych motocyklach).
pytales jeszcze o wymiane lancucha i opon"
zestaw nepedowy: 400-600 zl
opony: (dosc dobre uzywki) komplet 400 zl
Jezeli chodzi o naprawy motocykla to sprawa przedstawia sie jak z polska sluzba zdrowia - lepiej nie chorawac. Po prostu czesci sa dosc drogie, a w kraju brakuje "naprawde" profesjonalnych punktow serwisowych. Mieszkasz niedaleko wawy, wiec nie powinienes miec z tym problemow.
Samemu sobie mozna poradzic - jednak trzeba miec nielada pojecie o mechanice zeby wszystko bylo naprawde okej. Z podstawowymi czynnosciami obslugowymi jak smarowanie i naciag lancucha powinienes sobie poradzic.
spalanie: tu chyba nie ma o czym mowic - wiekszosc sportowych motocykli o pojemnosci 600ccm pali ok 5,5 l do 6 na trasie a w miescie czy przy bardziej dynamicznej jezdzie 8/10 l
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante udzielił Ci bardzo szczegółowej odpowiedzi i nie wymądrzał się o tym że trzeba nauczyć sie uzywać funkcju szukaj , jak co poniektórzy tutaj, za co elcommendante PEŁEN SZACUN - a wracając do tematu na googlach jest dużo informacji też
Money, get away.
Get a good job with good pay and you're okay.
Get a good job with good pay and you're okay.
-
pinkfloyd - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 17/6/2007, 21:53
- Lokalizacja: z Patagonii
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
hej stary tu masz nawet napisane jakie płatki śniadaniowe jadł konstruktor F3
<a href="http://www.scigacz.pl/index.php?document=1210"><b>Click here</b></a>
<a href="http://www.scigacz.pl/index.php?document=1210"><b>Click here</b></a>
Proszę wiecej nie pisać do mnie tekstów na gadu "czy dobrze wyglądam w tym kasku" będę wdzięczny
-
karskot - Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/4/2007, 21:43
- Lokalizacja: Friedersdorf
wszystko to co napisane jest w linku który podesłał ci karskot jest w gazecie za wyjątkiem wypowiedzi babeczki jak jej sie to fajnie na cbr fajnie jeździ i że ją kocha i że taka ładna itd itd, a jak już to wszystko przeczytasz to posadź tyłek na jkąś bo czytanie to jedno a dupa w siodle to drugie
Money, get away.
Get a good job with good pay and you're okay.
Get a good job with good pay and you're okay.
-
pinkfloyd - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 17/6/2007, 21:53
- Lokalizacja: z Patagonii
patrykt7 napisał(a):piter - 111 kupiłem dzisiaj świat motocykli specjalnie po to żeby poczytać o f3 a tam nic nie ma! Jest tylko Honda cbr 600rr. W jakim numerze widziałeś to?
Pisząc - aktualny nr - miałem na myśli czerwcowy.
Dobra lektura o CBR F3 dla niezdecydowanych.
- piter-111
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 4/10/2006, 11:00
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości