Zobacz wątek - <i>[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia]</i> Böhmerland - fabry
NAS Analytics TAG

[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Böhmerland - fabry

Komentarze użytkowników
_________

[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Böhmerland - f

Postprzez Ścigacz » 14/12/2012, 23:59

Dyskusja na temat: Böhmerland - fabryczna taksówka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Böhmerland - fabryczna taksówka
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 14/12/2012, 23:59

Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.<br><hr>dawid
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2012, 18:14

Komentatorzy napisał(a):Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.<br><hr>dawid<br>
ja to bym sie nie czepiał do autora, bo art jest ciekawy, założę się że większość czytelników jak i ja gdyby nie ten tekst nie wiedziało by o takim motocyklu:) może redakcjo poznamy jeszcze jakieś nietuzinkowe i nieznane motocykle?;)<br><hr>ciekawski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2012, 09:36

Komentatorzy napisał(a):Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.<br><hr>dawid<br>
Autor artykułu nie wyraził się zbyt ściśle. Pisząc "lite koła" miał na myśli opony. Lite opony - czyli pełne, wykonane w całości z gumy, bez dętek. Same koła (felgi) - jak widać na zdjęciach nie są lite, czyli pełne.<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr