Wasze koszty utrzymania motocykla w sezonie
Posty: 75
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Black-Ghost
wiec parę koni ci uciekło
hamuj 10 inaczej filtr i wydech sensu nie maja
za tl ale suzuki ma programowane ecu nie wiem jak kawa, powiedzieli mi 700-800 zl. ponieważ hayabusa ma pełny jednostronny yoshimure albo akrap ale chyba mam yoshi kurde nie wiem co mam bede ja chyba hamowal w przyszlym roku zobaczymy co to da
wiec parę koni ci uciekło
hamuj 10 inaczej filtr i wydech sensu nie maja
za tl ale suzuki ma programowane ecu nie wiem jak kawa, powiedzieli mi 700-800 zl. ponieważ hayabusa ma pełny jednostronny yoshimure albo akrap ale chyba mam yoshi kurde nie wiem co mam bede ja chyba hamowal w przyszlym roku zobaczymy co to da
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Rutra.Rd głupoty gadasz. Po wymienię filtra i wydechu motocykl zdecydowanie się ożywił. Nie wymieniałem pełnego układu tylko samą końcówkę (Exup został) Z tego co się dowiadywałem to stroić wszystko trzeba przy ingerowaniu w pełny układ wydechowy + filter i powercommander! A tak jak stoi moja dycha jest praktycznie full oryginał jeśli chodzi o mechanikę! Więc wątpię by te zabiegi zabrały KM.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
TY wiesz swoje JA swoje. Jakie wykresy? Po co miał bym hamować motocykl po wymianie wydechu i filtra? Jak to żaden zabieg tuningujący. Jeśli masz Exup to wymiana wydechu zmienia tylko dźwięk bo przepustowość wydechu pozostaje ta sama! Niby czemu miało by uciec KM? Moc pewnie pozostaje na tym samym poziomie co fabryczna Trochę dziwne masz te teorie nie poparte żadnym argumentem!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
filtr przepuszcza więcej powietrza _ tl nie jest w stanie się dostosować białe świece a końcówka coś zmienia jeśli producenci końcówek podają ze one mocy dodają jest to ingerencja w parametry silnika :0 dlatego pytam o wykresy przed i po i daje ci gwarancje ze by się różniły
wrzucałem gdzieś kiedyś stronę co prawda dotycząc samochodów ale jednak z wykresami rożnej maści np ile auto traci po zastosowaniu stożkowego filtra powietrza w miejsce oryginału o końcówkach nie wspomnę
wrzucałem gdzieś kiedyś stronę co prawda dotycząc samochodów ale jednak z wykresami rożnej maści np ile auto traci po zastosowaniu stożkowego filtra powietrza w miejsce oryginału o końcówkach nie wspomnę
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
To dziwne że producent podaje wzrost mocy (filter K&N, wydech) a tak na prawdę obniża? Gdzie tu sens? i Nigdzie nie pisze że po wymianie trzeba cokolwiek stroić. Jedynie w przypadku Power-commandera trzeba stroić.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
a jak by ci napisali ze trzeba zestroić to byś to kupił? dlatego idealnie by bylo jak bys shamowal kawe nie chodzi juz o moc ale o jej przebieg a srodek mogl by sie znacznie wzmocnic z dolem
poszukam tych wykresów bo jest to arcy ciekawe jak poprzez tuning ubyło 5-10 % mocy w aucie
poszukam tych wykresów bo jest to arcy ciekawe jak poprzez tuning ubyło 5-10 % mocy w aucie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ohh.. Zacznijmy od tego że nie zakładałem tych klamotów dla podniesienia mocy tylko dla usprawnienia jednostki napędowej. Dla poprawy dźwięku zarówno airboxu jak i wydechu. A po trzecie nie wierzę w spadek mocy po założeniu tych dodatków. Gdyż jest odczuwalna poprawa mocy w średnim jak i wysokim zakresie obrotów.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
maciejka69 napisał(a):GSX 1400 , 2006.
przebieg roczny ok. 20.000 km, w tym:
- regularny przeglÄ…d po 6 tys. - 3x500
- opony - 1,5 kompletu - 1500
- jakieÅ› drobne rzeczy typu crash pady, jakieÅ› inne bajerki - 1000-2000
- co jakiś czas trzeba wymienić klocki, tarcze, wymienić olej w lagach, wyregulować itd. W roku to średnio kolejny 1000.
Wychodzi bez paliwa min. 5000 pln.
Mniej jeździsz mniej wydajesz, tu cudów nie ma. Ale przy moim przebiegu, wydaje mi się, że 5000 pln rocznie oprócz paliwa to nie jest żaden kosmos
I znowu się muszę tłumaczyć, bo panowie wielcy moturzyści nie umieją czytać ze zrozumieniem. Dla mnie przegląd to raz na 6 kkm (tak mam zalecane i tak będę robić, bo lubię swój motocykl). Opon nie będę komentował. Na łysych gumach nie jeżdżę (chyba, że chodzi o drugi komplet opon na tor).
Czy ja napisałem gdzieś, że zmieniam crash pady raz w roku??? Albo, że klocki, tarcze czy olej w lagach???? Jak macie zamiar coś krytykować koledzy przesympatyczni, nauczcie się czytać ze zrozumieniem. No, chyba że jeszcze nie skończyliście szkoły.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
ZX6r
Co sezon ewentualnie co 6000km
-Olej z filtrem 120pln Motul 5100
-plyn hamulcowy 20zl?
-plyn chlodniczy co 2 sezony 20-30zl?
-nasaczenie filtru powietrza KN 60zł? koszt plynu (rzadziej)
-swiece 120pln Denson KN co 12000km...
Inne:
olej w lagach uszczelniacze (pierwszy razo od 3 lat i to nie cieknie)... ~300zl
klocki przod (oj to nie wiem ile trzeba heblowac... ja staram sie tak jezdzic by nie hamowac za duzo) 250-300zl przod ~100-160pln tyl
opony tyl co 10tys km (na innych niz piloty nie jezdzilem przod(to juz chyba ze starosci...~20k km).... 500-1000pln nowki (dorwalem tanio piloty ostatnie w 2011 z kocowki 2009). Chyba bede zmieniane ze starosci raczej ;p (4-5l).
regulacja zaworow 250-300pln co 26k moj juz po....
-lancuch co ~20k... 500-800
-akumulator yasua 160pln przy zwrocie starego (padl mi po 3-4 latach od kupna moto byl w moto)
Po kupinie... swiece filtr pow. olej plyn chlodniczy hamulcowy... mus ewentualne zajrzenie w zaworki....
Dodatki, strojenie etc.... ~8000pln ;p....
Co sezon ewentualnie co 6000km
-Olej z filtrem 120pln Motul 5100
-plyn hamulcowy 20zl?
-plyn chlodniczy co 2 sezony 20-30zl?
-nasaczenie filtru powietrza KN 60zł? koszt plynu (rzadziej)
-swiece 120pln Denson KN co 12000km...
Inne:
olej w lagach uszczelniacze (pierwszy razo od 3 lat i to nie cieknie)... ~300zl
klocki przod (oj to nie wiem ile trzeba heblowac... ja staram sie tak jezdzic by nie hamowac za duzo) 250-300zl przod ~100-160pln tyl
opony tyl co 10tys km (na innych niz piloty nie jezdzilem przod(to juz chyba ze starosci...~20k km).... 500-1000pln nowki (dorwalem tanio piloty ostatnie w 2011 z kocowki 2009). Chyba bede zmieniane ze starosci raczej ;p (4-5l).
regulacja zaworow 250-300pln co 26k moj juz po....
-lancuch co ~20k... 500-800
-akumulator yasua 160pln przy zwrocie starego (padl mi po 3-4 latach od kupna moto byl w moto)
Po kupinie... swiece filtr pow. olej plyn chlodniczy hamulcowy... mus ewentualne zajrzenie w zaworki....
Dodatki, strojenie etc.... ~8000pln ;p....
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
wydaje mi się, że moderator uczestniczy w perfidnym spamie ...
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
dyskusja jest jak najbardziej w temacie bo dotyczy powszechnie montowanych rzeczy a nie kaloszy Pana Zenka
black grucha z ile byś uzyska jak byś dodatkowo shamowal pomyśl o tym
co do przygotowania moto do sezonu mam pytanie czy nie macie problemow ze zmiana opon i ich wywazeniem bo u mnie miasto 50 tys to wcale nie taka latwa sprawa
black grucha z ile byś uzyska jak byś dodatkowo shamowal pomyśl o tym
co do przygotowania moto do sezonu mam pytanie czy nie macie problemow ze zmiana opon i ich wywazeniem bo u mnie miasto 50 tys to wcale nie taka latwa sprawa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Mi ostatnio strasznie felgi zharatali na montazu w Bialymstoku w Wulkanie. Mieli szczescie ze nie zauwazylem ;/.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Black-Ghost napisał(a):Ohh.. Zacznijmy od tego że nie zakładałem tych klamotów dla podniesienia mocy tylko dla usprawnienia jednostki napędowej. Dla poprawy dźwięku zarówno airboxu jak i wydechu. A po trzecie nie wierzę w spadek mocy po założeniu tych dodatków. Gdyż jest odczuwalna poprawa mocy w średnim jak i wysokim zakresie obrotów.
co to znaczy usprawnienie jednostki napedowej? co do odczucia to jest to bardzo subiektywna sprawa. zalozysz wydech glosny i odrazu myslisz ze zapierdala ze hej. hamownia na stoku i hamownia po zalozeniu gratow. bedzie czarno na bialym.
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
spazz miałem na myśli że zwykłe filtry papierowe bardzo szybko lubią się zabrudzić przez co zmniejsza się przepływ powietrza i moc spada, Temu założyłem filtr bawełniany K&N który ciężej zabrudzić a przy okazji ma większą przepustowość co daje silnikowi oddychać w każdym warunkach eksploatacyjnych. Co do wydechu w ZX-10R katalizator jak i tłumik jest w końcówce seryjnego wydechu więc spowalnia bardzo przepływ spalin (Na dodatek wcześniej jest exup) Wierz mi że gdyby producenci nie mieli odgórnego nakazu montowania układów katalitycznych i wygłuszających silnik mógł by mieć więcej KM przy tych samych parametrach. Każdy katalizator zabiera KM. Temu wymiana końcówki to dla mnie podstawa. Exup chciałem zostawić bo jak ogólnie wiadomo on odpowiada za do-prężenie i od-prężenie silnika w danych partiach obrotów a przy okazji nie chciałem bawić się puki co w strojenie silnika na nowo. Jak będę mieć możliwość to podjadę na hamownię!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Spazz spoko.Do Mikołowa mam bliziutko chętnie podjadę. A ile kosztuje hamowania nie za free.? orientuje się ktoś?
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 75
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości