Zobacz wątek - Akropovic , K&N ,Power Commander - Kawasaki ZX-6R 636.

Akropovic , K&N ,Power Commander - Kawasaki ZX-6R 636.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Akropovic , K&N ,Power Commander - Kawasaki ZX-6R 636.

Postprzez Patryk442 » 9/12/2012, 11:03

Witam ile mozna uzyskac mocy z tego zestawu ? obecnie moc mojej Kawy wynosi 130 km, chcialbym podniesc do 140 -150 km..czy ten zestaw na to pozwoli ? czy silnik nie bedzie za bardzo wyzylowany ? Ile dojdzie koni po tym zestawie ? jakie sa odczuwalne roznice podczas jazdy ?:) czy wogole oplaca sie w to inwestowac ? prosze o pomoc..


proponuje dzial mechanika - next time bedzie warn - leff
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
Patryk442
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24


Postprzez Seba_ER5 » 9/12/2012, 17:16

Ktory model masz? Jak 03-04 tak jak ja to masz 125 na silniku czyli okolo 100 na kolach. PO koncowce arrowa PCIII i strojeniu mam 105,6.

150 koni wyciagaja na 600 Ci co jezdza na torze i czesto maja slaby dol i moto trzeba mocno krecic. Do tego maja troche wiecej ni PCIII koncowke i strojenie, ale i sportowe walki rozrzadu modul zaplonowy, ewentualnie caly modul sporotwy kawy, kolektory wydechowe, krocce ssace (koszt okolo 700pln), wymieniaja chlodnice na wieksze. Pewnie jeszcze modyfikacje glowicy kute tloki. Nie ma tak ladnie. Silniczki wtedy za duzo czasu nie chodza.

P.S. polowa panów edziow odczyta Ci 130-135 konic na kole :) swoja pikna hamownia.
Mysle ze pelen uklad plus strojenie parenascie koni doda ale w naszych realiach pewnie bedzie to moc na papierze a nie w rzeczywistosci.
Chcesz dobrze zestroic moto to Poland Position w Wawie.

A tak serio zmien na mocniejszy i nie rob tego :)... Do mnie za pozno doszlo bo i tak Ci sie to nei zwroci przy sprzedazy. Chyba ze chcesz jezdzic w klasie 600 i miec wyzylowany sprzet no ale 636 juz chyba klasa open? raze z 675...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Patryk442 » 9/12/2012, 18:09

aha , spoko :) ja mam model 03. :) czyli ten sam co ty..no wlasnie nie wiem co robic..moc mi sie juz troche znudzila i chcialem ja troche zwiekszyc..a znow kupowac 1000cm3 to juz 190 km jest i nie ma zartow..wiec szukalbym czegos pomiedzy a Gix 750 za bardzo mi sie nie podoba.:D troche wybredny jestem :D znajac siebie to pewnie , sprzedam Kawe , doloze kase co mam odlozana na ten "tuning " i kupie nowe Zx-6R 2013 dopiero bedzie miazga , ale ten temat jeszcze przemysle..musze sie przejechac litrem i zobaczyc czy dam rade i czy az taka jest roznica miedzy litrem a 600..
A Kawa juz najechane ma 69 tysi..i az wstyd sie przyznac ,ale krecona byla non stop , czasami gumowanie..itp..ale nie moge przestac tego robic..podjezdzam po gorke tak spokojnie ..i nie moge wytrzymac i musze odkrecic az zobacze 180 km/h bo to mnie jara i inaczej nie moge..a Kawka na 1000 km przy ostrym lojeniu lyka 100 ml oleju..wiec glupie pytanie bylo z tym tuningiem ,ale przynajmniej uzyskalem dobra odpowiedz .
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
Patryk442
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2012, 20:48

Popatrz za ZX-10R 04-05. Ten motocykl nauczy cie pokory ;) A przy okazji będziesz mieć zawsze banana na gębie po każdej jeździe. Moc 175KM(184KM z Ram Air) Tak więc nie jest to najnowsza dziesiątka która ma 200KM w stocku.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 9/12/2012, 20:52

Wez lepiej zacznij jezdzic po torze. 600 starczy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2012, 21:11

Seba_ER5 nie każdy chce gonić sprzętem po torze. Ja np wole drogi publiczne. Chłopak nic nie wspominał o jeżdżeniu po torze więc?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 12/12/2012, 01:36

1000 zaczynaja sie od 150 koni.... a nie 190. 190 to maja najnowsze sztuki.
Seba_ER5 nie każdy chce gonić sprzętem po torze. Ja np wole drogi publiczne. Chłopak nic nie wspominał o jeżdżeniu po torze więc?


Odwinąć każdy gupi może. Zapytaj się jak jeździsz po zakrętach i poczuj z tego frajdę. Ja wole tor łatwiej się tam przełamać. Każdy ma swoje preferencje. Jeździłeś 600 to i 1000 ogarniesz chyba ze zakladajc kask zapomnisz wcześniej mozgo. Tylko oczy do okola głowy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 12/12/2012, 12:58

taki zestaw da ci do 10 koni ale znacznie poprawi przebieg mocy z korzyścią na dole jak byś chciał więcej to trzeba dołożyć walki rozrządu uszczelka pod głowicę wyregulować rozrząd i by z plus 20 było ale moc na gorze
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr