Ktory model masz? Jak 03-04 tak jak ja to masz 125 na silniku czyli okolo 100 na kolach. PO koncowce arrowa PCIII i strojeniu mam 105,6.
150 koni wyciagaja na 600 Ci co jezdza na torze i czesto maja slaby dol i moto trzeba mocno krecic. Do tego maja troche wiecej ni PCIII koncowke i strojenie, ale i sportowe walki rozrzadu modul zaplonowy, ewentualnie caly modul sporotwy kawy, kolektory wydechowe, krocce ssace (koszt okolo 700pln), wymieniaja chlodnice na wieksze. Pewnie jeszcze modyfikacje glowicy kute tloki. Nie ma tak ladnie. Silniczki wtedy za duzo czasu nie chodza.
P.S. polowa panów edziow odczyta Ci 130-135 konic na kole
swoja pikna hamownia.
Mysle ze pelen uklad plus strojenie parenascie koni doda ale w naszych realiach pewnie bedzie to moc na papierze a nie w rzeczywistosci.
Chcesz dobrze zestroic moto to Poland Position w Wawie.
A tak serio zmien na mocniejszy i nie rob tego
... Do mnie za pozno doszlo bo i tak Ci sie to nei zwroci przy sprzedazy. Chyba ze chcesz jezdzic w klasie 600 i miec wyzylowany sprzet no ale 636 juz chyba klasa open? raze z 675...