Zico simpli tuning
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Zico simpli tuning
Siemano.
Posiadam skuter Zico Simpli 2T 50ccm( moduł odblokowany, tuleja na wario zdjęta. I chyba żadnej innej blokady nie posiada gdyż na zmianie sprężyn gościu mówił że to wersja mniej blokowana i niema już w nim więcej blokad) który chciałbym stuningować. Jak na razie zmieniłem w nim rolki na lżejsze i sprężynę na twardszą oraz sprężynki, co niestety nie przyniosło żadnych efektów a wręcz odwrotnie ;/ Przyśpieszenie mu się w ogolę nie zmieniło a V-max spadł ;/ Limit kasy mam ok. 900/1000 zł i nie wiem zbytnio co w nim wymienić. Myślałem nad zmianą filtra powietrza, sprzęgła, dzwonu, wariatora oraz tłumika. A, zapomniałem dodać że dostałem od kumpla jakiś moduł z przyśpieszaczem zapłonu, co również nie dawało prawie żadnej różnicy, V-max wzrastał o jakieś 2/3 km/h więc zmieniłem na oryginała. Ostatnio rozmyślałem także nad zmianą cylindra na 70ccm, ale się zastanawiam czy się opłaca gdyż seryjny ma na razie 2,5 tyś. km. Więc na razie zmiana cylka chyba odpada ;/ Proszę doradźcie mi co mógłbym w nim zmienić aby zwiększyć mu moc i przyśpieszenie, bo na razie się zawiodłem na zmianie sprężyn w sprzęgle i chciałbym prosić o poradę osoby co się na tym znają bardziej ode mnie.
Z góry dziękuje ;d
Posiadam skuter Zico Simpli 2T 50ccm( moduł odblokowany, tuleja na wario zdjęta. I chyba żadnej innej blokady nie posiada gdyż na zmianie sprężyn gościu mówił że to wersja mniej blokowana i niema już w nim więcej blokad) który chciałbym stuningować. Jak na razie zmieniłem w nim rolki na lżejsze i sprężynę na twardszą oraz sprężynki, co niestety nie przyniosło żadnych efektów a wręcz odwrotnie ;/ Przyśpieszenie mu się w ogolę nie zmieniło a V-max spadł ;/ Limit kasy mam ok. 900/1000 zł i nie wiem zbytnio co w nim wymienić. Myślałem nad zmianą filtra powietrza, sprzęgła, dzwonu, wariatora oraz tłumika. A, zapomniałem dodać że dostałem od kumpla jakiś moduł z przyśpieszaczem zapłonu, co również nie dawało prawie żadnej różnicy, V-max wzrastał o jakieś 2/3 km/h więc zmieniłem na oryginała. Ostatnio rozmyślałem także nad zmianą cylindra na 70ccm, ale się zastanawiam czy się opłaca gdyż seryjny ma na razie 2,5 tyś. km. Więc na razie zmiana cylka chyba odpada ;/ Proszę doradźcie mi co mógłbym w nim zmienić aby zwiększyć mu moc i przyśpieszenie, bo na razie się zawiodłem na zmianie sprężyn w sprzęgle i chciałbym prosić o poradę osoby co się na tym znają bardziej ode mnie.
Z góry dziękuje ;d
- Mentiso
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/12/2012, 21:36
nie ma co pakować dobrego osprzętu do chińskiej 50tki..
jak już masz zamiar zabrać się za tuning to obowiązkowo większy cylinder,tłumik,gaźnik i wzmocnienie napędu - najlepiej zrobić wszystko raz i porządnie aby później co chwile czegoś nie wymieniać. w 1000 zł powinieneś się ze wszystkim zmieścić (niektóre czesci mozesz kupić używane, lecz pamietaj aby byly w db stanie, np gaźnik,tłumik). jeśli nie pasuje ci z jakiegoś powodu ta opcja to nie ma co się zabierać za tuning, bo wpakujesz kase a efekt bedzie mizerny
jak już masz zamiar zabrać się za tuning to obowiązkowo większy cylinder,tłumik,gaźnik i wzmocnienie napędu - najlepiej zrobić wszystko raz i porządnie aby później co chwile czegoś nie wymieniać. w 1000 zł powinieneś się ze wszystkim zmieścić (niektóre czesci mozesz kupić używane, lecz pamietaj aby byly w db stanie, np gaźnik,tłumik). jeśli nie pasuje ci z jakiegoś powodu ta opcja to nie ma co się zabierać za tuning, bo wpakujesz kase a efekt bedzie mizerny
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości