Zobacz wątek - vivacity

vivacity

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

vivacity

Postprzez MECHA-MOT » 4/12/2012, 18:42

Witam.
Skuter nie chce odpalić Gaźnik czyszczony, iskra jest, podmieniana świeca, paliwo dochodzi do komory spalania. Nawet się nie odezwie. Ciśnienie sprężania 0,35MPa.

Co teraz? Wymiana cylka, tłoka i pierścieni?>
Ostatnio edytowano 5/12/2012, 01:18 przez MECHA-MOT, łącznie edytowano 1 raz
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika


Postprzez senekkorzenna » 4/12/2012, 20:45

Nie kojarzę tego skuterka,opisz mi go czy to jest 2T czy 4T?
senekkorzenna
 

Postprzez MECHA-MOT » 4/12/2012, 21:16

Hej, to jest Peugot Vivacity 50cm3, 2 T, gaźnik.
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MJR128 » 4/12/2012, 21:51

To jest jakiś żart? Ciśnienie sprężania wyniosło 35 Barów ?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez senekkorzenna » 4/12/2012, 21:52

Coś nie tak z pomiarem
Może 3.5 bara
senekkorzenna
 

Postprzez Mentiso » 4/12/2012, 22:22

Hmm weź sprawdź moduł, bo możliwe że coś nie tak z modułem. Bo skoro iskra jest, paliwo dochodzi to możliwe że wina modułu.
Mentiso
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/12/2012, 21:36

Postprzez MECHA-MOT » 5/12/2012, 01:10

Co wy wszyscy z tymi barami.
Manometr pokazuje cisnienie w MPa.
Gdzie kolwiek człowiek się nie obejrzy to wszędzie serwisówki podają ciśnienie w MPa a tu jakaś dziwota.


* pomyliłem się w wartosci; ma być 0,35Mpa.
3.5 bara Waszego - zgadza się?

jak sprawdziać moduł ?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MJR128 » 5/12/2012, 08:19

MECHA-MOT napisał(a):* pomyliłem się w wartosci; ma być 0,35Mpa.
3.5 bara Waszego - zgadza się?

jak sprawdziać moduł ?

Ma to sens.
W takim wypadku cylinder i tłok do kosza.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MECHA-MOT » 5/12/2012, 15:14

Rozumem, a jak jest tam z regulacja gaxnika? Tylko 1 śrubka od podniesienia przepustnicy ?

Jak sprawdzić moduł ?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MJR128 » 5/12/2012, 15:22

Masz za małe ciśnienie, żeby silnik w ogóle chciał z tobą rozmawiać.
Po co Ci sprawdzać moduł?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MECHA-MOT » 5/12/2012, 15:53

Co do modułu to chciałbym zwyczajnie wiedzieć na przyszłość.

Zaworek podciśnieniowy, dostrzegłem że nie pobiera nawet paliwa (widać po filtrze paliwa). Czy to też się ma do tego że jak niska kompresja to nawet paliwa nie ma siły zaciągnąć ?

prosze o odpowiedz jeszcze na pytanie zadane we wczesniejszym poście.

Pozdrawiam.
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez senekkorzenna » 5/12/2012, 20:36

Nie ,nie ma zależności pomiędzy ciśnieniem na cylindrze a pobieraniem paliwa do gaźnika .
Mam nadzieję że wiesz jak sprawdza się kranik podciśnieniowy.
Nie bardzo rozumie określenie "zaworek podciśnieniowy?"sprecyzuj.
senekkorzenna
 

Postprzez michau_ek » 5/12/2012, 21:21

jeśli chciałbyś ewentualnie sprawdzić czy silnik choć trochę ożyje.. benzyny pod świece i kręcić wiertarką - nawet mocno dobity skuter powinien odpalić
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez MECHA-MOT » 6/12/2012, 08:17

Dokładnie tak jak mówisz chodzi mi o kranik. Jak zwał tak zwał :)
Sprawdzamy chcąc "pociągnać" powietrze z wężyka podciśnieniowego gaźnika.

Jeszcze jedno pytanko co do automatycznego ssania.
Kiedy ono się włącza? Działa na jakiś czujnikach ? Czy tylko otwiera się podczas startu i odrazu się wyłącza? Jak to można sprawdzić ?

Dziękuje z góry za pomoc.

Pozdrawiam.



Prosze o opinie o sprzęcie RMS (tłok, pierścienie, cylinder)
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr