Honda cbr f4i czy yamaha r6 600
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Honda cbr f4i czy yamaha r6 600
Witam ,zastanawiam się nad kupnem motocykla i chciał bym poznać wasze opinie ,mianowicie co byście polecili honde cbr f4i czy yamaha r1 600 ,będzie to mój pierwszy motocykl (ścigacz) wcześniej jeżdziłem 3 sezony na kawasaki kx 250 (mam go do chwili obecnej).Będę wdzięczny za podpowiedzi ,aha dysponuje sumą około 10 tyś ,
Ostatnio edytowano 2/12/2012, 18:46 przez kill123, łącznie edytowano 1 raz
- kill123
- Świeżak
przepraszam za pomyłkę chodziło mi o yamaha r6 600 ,będę wdzięczny za podpowiedzi bo mam dylemat ,nie mam doświadczenia w tek kwestii a chciałbym kupić motocykl na parę lat ,w miarę bez awaryjny i w miarę wygodny ,dodam że mam 180 cm wzrostu i 80 kg wagi ,z góry dzięki za podpowiedzi
- kill123
- Świeżak
dzięki za podpowiedzi ,a co byście radzili pod względem awaryjności ,który motocykl jest mniej awaryjny ??aha i jeszcze jedno wpadł mi jeszcze w oko kawasaki zx6r co myślicie na temat tego motocykla??dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
- kill123
- Świeżak
-
theriddlen - Świeżak
R6 porównywać do F4i to duża różnica. Torowa charakterystyka dla kogoś może być bardziej wazna niż padający drugi bieg który mozna naprawić i cieszyć się dalej. F4i to sportowo-turystyczna 600 bo nawet Honda pożegnała jego gabaryty na rzecz 600RR
NA poczatek jak się i tak czepiłes tych sportów pewnie bedzie F4i lepsze niż R6 i ZX6r oraz Gsxr 600k1 .
NA poczatek jak się i tak czepiłes tych sportów pewnie bedzie F4i lepsze niż R6 i ZX6r oraz Gsxr 600k1 .
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
theriddlen napisał(a):Honda jak to Honda, mało awaryjna. O R6 tego samego niestety nie można powiedzieć.