Co na pierwszy motocykl?
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Co na pierwszy motocykl?
Witam.
Zamieszczam moje zapytanie w nowym temacie ponieważ nie mogę wyświetlić postów z tematu ""co na pierwszy motocykl?" - odpowiedzi", wywala mi "Nie istnieją żadne posty dla tego tematu".
Jestem początkującym kierowcą (miałem już do czynienia z motorowerami), kilka miesięcy temu skończyłem 18l i w te wakacje planuję zarobić sobie na prawko kat.A. Chciałbym kupić sobie jakiś motocykl (do ok. 600ccm3), zastanawiam się nad Yamaha SZR 660, Kawasaki Er 5, Suzuki GS 500, Kawasaki GPZ 500 S oraz Yamaha XJ 600. Który mam wybrać i z jakiego rocznika (cena do 5500zł), może żaden z podanych
Zamieszczam moje zapytanie w nowym temacie ponieważ nie mogę wyświetlić postów z tematu ""co na pierwszy motocykl?" - odpowiedzi", wywala mi "Nie istnieją żadne posty dla tego tematu".
Jestem początkującym kierowcą (miałem już do czynienia z motorowerami), kilka miesięcy temu skończyłem 18l i w te wakacje planuję zarobić sobie na prawko kat.A. Chciałbym kupić sobie jakiś motocykl (do ok. 600ccm3), zastanawiam się nad Yamaha SZR 660, Kawasaki Er 5, Suzuki GS 500, Kawasaki GPZ 500 S oraz Yamaha XJ 600. Który mam wybrać i z jakiego rocznika (cena do 5500zł), może żaden z podanych

- dbmajster
- Świeżak
Ostro zaryzykowaeles wrzucajac tu taki temat.Licz sie z tym ze ludzie powiedza ci co o tobie mysla.
do tematu.(to co ja sadze)
za 5500zl(rozumiem ze to tylko na sam moto a masz jakas dodatkowa kase na ubranie rejestracje itd) musisz sie rozgladac za czyms tanszym
1) zzr600 napewno odpada za drogi i za mocny
2)er5 dla mnmie zbyt dziewczecy no i te hamulce (beben z tylu)
3)xj 600 dobre moto tanie i wytrzymale ale wyglada jak jawa350ts 21 wieku
4)gpz jesli ci sie podoba ja nie polecam
5)gs 500 za ta kase znajdziesz 95 i nie bedziesz zalowal
6)ale najbardziej bym polecal honda cb500 jak poszukasz to znajdziesz
P.S przepraszam wszystkich wascicieli tych motocykli ktrzy poczuli sie urazeni
do tematu.(to co ja sadze)