Zobacz wątek - Kryzys przy 5k obrotach

Kryzys przy 5k obrotach

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Kryzys przy 5k obrotach

Postprzez boxer95 » 23/11/2012, 17:58

Ręce mi juz opadają męcze sie z tym problem długo, nieznam sie na mechanice ale dawałem moto do serwisu na regulacje ale wyszło jak zawsze...

A więc moze do rzeczy:
Przy 5 tysiącach motor nie moze sie "przebić" przez te bariere co strasznie utrudnia ruszanie. Myśle ze nic lepiej tego nie pokaze jak filmik poniżej (jest to aprilia rs).

http://tinypic.com/player.php?v=1znoj1z&s=6

Niewiem co robić moze czegoś ma za duzo, za mało podpowie ktoś : [


Prosiłbym zeby nieprzezucac temu gdyz tutaj zagląda sporo znających sie na rzeczy osób. Dziekuje
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13


Postprzez boxer95 » 24/11/2012, 11:53

Dodam, że mechanik mówił mi że jest słaba kompresja 3,5-4 bary z tego co pamiętam. A v-max kręci sie koło 100km/h z dobrą przyśpiechą więc sam nie wiem co może byc przyczyną.

edytuj posty :?

senekkorzenna
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez Mateusz250 » 24/11/2012, 16:15

Normalnie przyczyn takiego zachowania moto może być wiele, ale skoro i tak masz moto do remontu to ja zacząłbym od tego i jeśli problem nie zniknie to dopiero bym myślał.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez senekkorzenna » 24/11/2012, 17:55

co to za motocykl?
senekkorzenna
 

Postprzez boxer95 » 24/11/2012, 18:04

Aprilia RS 50, moto do remontu nie daje bo vmax 100km/h przyśpiecha bardzo dobra, tylko ten problem przy 5k utrudnia ruszanie i to tyle objawów.
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez senekkorzenna » 24/11/2012, 18:12

Przesunę temat do właściwego działu.
Takie zachowanie to raczej nie ciśnienie a problem z gaźnikiem .
senekkorzenna
 

Postprzez kargulvmax » 24/11/2012, 18:13

Jeżeli 4 bary to u Ciebie jest silnik wporzo to ja wymiekam.Przy tym ciśnieniu to cud że zapala a ze ma problem z wkrecaniem sie,niech przestanie zapalac to może dotrze do Ciebie ze jednak jest do remontu
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez senekkorzenna » 24/11/2012, 18:15

Nie bardzo wierze w ten pomiar i dlatego takie moje zdanie w tym temacie.
senekkorzenna
 

Postprzez kargulvmax » 24/11/2012, 18:24

Ja zakładam że jeżeli ktoś mówi 3,5-4 to na pewno nie jest to 9-11 bar.
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez boxer95 » 24/11/2012, 18:37

Ja też nie wierze w ten pomiar zabardzo, bo kazdą sende, tzrke czy inne biore jak chce.. Chociaz jak jest rozgrzana to ma problem z odpalaniem.
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez Mateusz250 » 24/11/2012, 18:59

Więc ja proponuje tradycyjnie na początek gaźniczek :wink: . Ale dziwne to troche że problem tylko przy ruszaniu, a na ostatnim biegu dobrze się wkręca.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez boxer95 » 24/11/2012, 21:47

na kazdym biegu jest tak samo jezeli jade ponizej 4 tysięcy obrotów i dam gazu to na tych 5tysiącach musi sobie "popyrtać" i dopiero wtedy wkręca i jedzie : d
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez boxer95 » 28/11/2012, 12:26

bump wie ktos co moze byc ? ;[
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez Apovsky. » 28/11/2012, 17:06

Miałem coś podobnego przy 4-6k obrotów w dawnej 50. Ale tylko na zimnym silniku, gdy go odpaliłem po nocce i odrazu dawałem w pi*de. I do tego tylko na 1 biegu coś takiego miałem.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez boxer95 » 28/11/2012, 19:23

robiles cos z tym czy poprostu tak jezdziles ?
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez Apovsky. » 28/11/2012, 21:33

No ja tego nie ruszałem, bo jak wspomniałem miałem to tylko na 1 biegu i tylko na nie zagrzanym silniku.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez anders1998 » 29/11/2012, 15:26

Ja mam coś podobnego ale tyle że przy skuterze (obecnie jeżdże DT 125). Tyle że w skuterku Honda SFX 50 mam tak, że z początku już właśnie nie może sie zbierać. Musi z kilkanaście metrów pojechać na pełnej manetce i wtedy takjakby silnik sie rozgrzewa i pi*da :D Do tej pory jeszcze tego problemu nie rozwiązałem :P
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez przemko241 » 29/11/2012, 16:07

Jeśli jest to rs 50 to ja też tak mam (tyle że w trochę starszym modelu) także zadałem podobne pytanie i pisali że w Rs 50 są silniki wysokobrotowe i że się tego nie da zmienić.
Aprilia rs 125 2007 r
Avatar użytkownika
przemko241
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 31/10/2011, 20:31
Lokalizacja: Kielce

Postprzez boxer95 » 29/11/2012, 17:01

to nie jest wytlumaczenie, tak nie moze pracować silnik a w dodatku yamaha tzr to co jest nisko obrotowy ? bo kumpel ma i niema takiej "dziury" wiec Ci ktos wciskał kity, tak samo sendy mają te same silniki i koledzy niemaja takiego problemu.
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr