Zobacz wątek - Gleba na FZS - Tłumik do chromowania ?
NAS Analytics TAG

Gleba na FZS - Tłumik do chromowania ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gleba na FZS - Tłumik do chromowania ?

Postprzez power_bit » 22/11/2012, 11:19

Siema,
Po małej wywrotce na FZS tłumik dość mocno został porysowany, można to oddać do galwanizacji czy raczej gra nie warta świeczki? Jaki był by koszt takiego chromowania?
Na załączonym zdjęciu widać powstałe rysy, są one jeszcze na samym końcu tłumika, ale już nie takie głębokie.

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września


Postprzez stareRadio » 22/11/2012, 17:09

nie szybciej bedzie go rozpruć i dać new nierdzewną blachę ?
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez power_bit » 22/11/2012, 17:24

stareRadio napisał(a):nie szybciej bedzie go rozpruć i dać new nierdzewną blachę ?


Nie, problem polega na tym, że zakończenie wydechu (kawałek rurki wystającej z puchy) też jest zjechane jak sandały papieża. Może zamiast naprawiać, kupić jakiś akcesoryjny typu scorpion:
http://allegro.pl/tlumik-motocyklowy-sc ... 06949.html
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Jasiu123 » 22/11/2012, 17:29

chromowanie raczej słabo się opłaca, rozpruwanie może i dobry pomysł ale dużo zabawy. Ja bym go ostro polerował... papier na grube rysy, potem co raz rzadszy i dobra pasta na koniec. Większości rys się pozbedziesz, zostana tylko te najwieszke ale bedą dużo mniej widoczne a przy okazji komin bedzie błyszczał jak psu jaja. Przerabiałem to już... jeśli się przyłożysz to po robocie bedzie jak nowy.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez power_bit » 22/11/2012, 18:04

Jasiu123 napisał(a):chromowanie raczej słabo się opłaca, rozpruwanie może i dobry pomysł ale dużo zabawy. Ja bym go ostro polerował... papier na grube rysy, potem co raz rzadszy i dobra pasta na koniec. Większości rys się pozbedziesz, zostana tylko te najwieszke ale bedą dużo mniej widoczne a przy okazji komin bedzie błyszczał jak psu jaja. Przerabiałem to już... jeśli się przyłożysz to po robocie bedzie jak nowy.



Jak to ma mniej więcej wyglądać? Papier jakiego gradu używać w poszczególnych etapach ?
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez edzio » 22/11/2012, 20:36

To nie jest tłumik w chromie tylko jakaś nierdzewka którą można naprawić.Moim zdaniem albo kupić drugi taki tłumik w lepszym stanie albo wymienić poszycie na nowe kupując je w firmie Panek w Michałowicach.Wiele razy już naprawiałem w ten sposób tłumiki.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez Jasiu123 » 22/11/2012, 23:48

Ja bym polerował. Może kosztem papieru i pasty uda się tłumik uratować. Gradacja to już w zależy od rys, na zdjęciu słabo widać. Zacznij od jakiegoś a potem wiadomo co raz drobniej.. czym więcej i dłużej tym lepiej a na koniec obowiązkowo pasta meguiars i lusterko nie tłumik:) Jest sporo roboty ale efekt końcowy wynagrodzi trudy. Kiedyś polerowałem ręcznie 4 zajebiście szerokie felgi 17". Zajęło mi to dwa miesiące długich zimowych wieczorów(nie codzinnie oczywiście) ale sprzedałem za 4-krotność ceny zakupu. Ja bym przynajmniej spróbował a jeśli rysy okażą się zbyt głębokie wtedy jedna z dwóch opcji edzia.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości




na gr