Zobacz wątek - gixx 750 k6 k7

gixx 750 k6 k7

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

gixx 750 k6 k7

Postprzez pawelwydra-18 » 21/11/2012, 20:55

Witam;) Chcę kupić gixxa jak w temacie;) na motocykl chce przeznaczyć tak do 18-19tys...ale mniejsza z tym. Możecie mi powiedzieć coś o tym modelu z tym silnikiem?? jak zbiera sie na koło...tzn z pierwszego biegu na bank elegancko ale np z drugiego pójdzie z gazu czy trzeba mu pomagać sprzęgłem;)?? moze jakies zeczy ktore wam sie nie podobaly...?? motocykla chciałem poużywac właśnie do polatania na gumie i chciałem popróbować toru bo jeszcze nie miałem z tym stycznosci...tylko nie mowcie mi ze 750 na tor dla mnie na początek za mocne!!!prosze!! to samo slyszałem jak kupowałem k4 600 i wogole bylem skreslony...trumna i koniec...a tu masz...wybryk...dwa sezony za soba ( w km to bedzie 15tys) a ja zyje. Dodam ze przesiadlem sie z malagutti f15 50cm3. 750tez dlatego bo lubie czasami zabrac dziewczyne i wypasc gdzies za miasto a w mojej k4 czasami we dwie osoby trzeba bylo oposac o te dwa trzy biegi zeby szybko wyprzedzic jakis samochod
pawelwydra-18
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 28/12/2007, 21:12
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Jasiu123 » 21/11/2012, 21:05

Niestety nie pomogę choć słyszałem że 750 idelanie się nadaję do jazdy na gumie. Mam tylko nadzieje że co niektrórzy z podobnego tematu niżej przeczytają twój post i zmienią swoje podejście co do 600-tki na pierwsze moto:)
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez pawelwydra-18 » 21/11/2012, 21:16

ojj moim zdaniem to wcale nie jest tak ze pierwsze moto 600 to odrazu smierc albo dobra gleba....jezeli nie ma sie gowna we łbie to jak najbardziej...przeciez wszystko jest dla ludzi. i jestem pewien ze wielu tez tak jak ja z jakiegos skutera na 600 wsiedli. trzeba tylko nie przesadzac z predkosciami i myslec....
pawelwydra-18
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 28/12/2007, 21:12
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pawelwydra-18 » 21/11/2012, 21:22

ale wrocmy do tematu...kurcze bo nikt z moich znajomych i tych blizszych i tych dalszych nie ma 750...aby 600 i 1000;((a jestem ciekaw jak to sie zbiera i wogule...bo jesli chodzi o wyglad to dla mnie bajka poprostu ;D wazne to jak nadaje sie dla dwoch osob w trasy...tzn...jest mily do jazdy...ladnie ciagnie z dolu czy trzeba to jednak troszke krecic obrotami zeby mialo moc??


kurcze brak edycji 8)
dlaczego rejestrując się nie przeczytałeś regulaminu :?
masz ostrzeżenie za brak edycji

senekkorzenna
pawelwydra-18
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 28/12/2007, 21:12
Lokalizacja: Lublin

Postprzez InuYasha » 21/11/2012, 22:20

Ja mam 750 K8 i nie narzekam, kumpel miał K7 i sobie bardzo chwalił na koło to mu szło, że aż miło, co do mocy, to trochę mi się trudno wypowiedzieć bo kupiłem go pod koniec sezonu, a przesiadałem się z 1000 K5, dół oczywiście trochę słabszy, ale według mnie bardziej płynnie oddaje moc i nie narzekam na jej brak. Co do wygody, jak na motocykl sportowy to jest ok, nawet bardzo ok :), aczkolwiek co do wygody plecaczka nie miał bym wielkich oczekiwań zresztą jak na każdym sporcie.
InuYasha
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15/5/2010, 15:31

Postprzez Kaai » 22/11/2012, 00:30

k6-k7 do latania na gumie. innego nie mogłeś wybrać. kup od razu dwa, bo rama szybko pójdzie.
i nie rozumiem, o co chodzi z tym, że mówili że się zabijesz a żyjesz? 15k km i żyjesz?
co w tym dziwnego? tu nie chodzi o to, że kupując 600 zaraz się zabijesz, tylko o to, że się niczego (albo bardzo wolno) nauczysz. i słownik jeszcze kup.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez pawelwydra-18 » 22/11/2012, 20:40

pewnie..zaraz w 5 części się złamie!!!!! i łańcuch się jeszcze skończy...a i z prawej strony korba wylezie z bloku i trzeba uważać na 8 bieg bo lubi wyskakiwać....i ja nie rozumiem po co dopisujesz jak nie odpowiadasz na pytanie..a co ja go do stuntu biorę...ot od czasu do czasu śmignąć sobie na tylnym, trochę na wycieczki i tyle...a nawet jak by to o głupią odp nie prosiłem.
pawelwydra-18
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 28/12/2007, 21:12
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kaai » 23/11/2012, 01:52

pogoogluj, potem pytaj. bo to że tobie się nie chce szukać, nie znacyz że my za ciebie wszystko znajdziemy. wys*rać się za ciebie też mamy? nie od dzisiaj wiadomo że gixy na przykład k7, mają najsłabsze ramy. i żebyś się nie zdziwił, że jak parę razy nieudolnie spuścisz koło to ci się fajny wzorek pojawi.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Black-Ghost » 23/11/2012, 12:45

No niestety ale Pękające ramy w tych gixach to prawda. Sama fabryka suzuki to ogłosiła. ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez pawelwydra-18 » 23/11/2012, 20:25

Oj nie będę się kłócił z tym czy pękają czy nie...po prostu zakochałem się w suzuki...miałem k4 600 i dostawała czasem niezłe baty i naprawdę uważam ten motocykl za świetny...dlatego też chciałem pójść dalej w suzuki...dziś właśnie byłem u kolegi znajomego bo ma właśnie k6 750 i bardzo sobie go chwalił....nie dość, że miał go kiedyś uderzonego w przód bo mu baba zajechała to i lata na kole i mówił, że mu się nic nie dzieje...no i z resztą sam to oglądałem...mimo wszystko dzięki za podpowiedź to będę zwracał na to szczególną uwagę;)) dzięx;)))
pawelwydra-18
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 28/12/2007, 21:12
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Black-Ghost » 24/11/2012, 12:33

No to powodzenia w zakupie. ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr