Mugello
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Mugello
Jak wrazenia po ostatnim wyscigu? Jak dla mnie to byla dotychczas najciekawsza runda w tym roku. Rossi i Capirex pokazali klase. To ze Dotcor odrobi strate po bledzie w ktorym spadl na 5 pozycje mozna sie bylo spodziewac. Ale moim zdaniem zrobil to w wielkim stylu dostarczajac kibicom niesamowitych emocji. No i wedrowka Capirossiego z 7 na 1 pozycje tez byla dosc niecodziennym wydarzeniem jak na tego zawodnika.
Czyzby Stoner wrocil do swojego zwyczaju gruzowania motocykli?
Czyzby Stoner wrocil do swojego zwyczaju gruzowania motocykli?
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
Hehe, dzięki temu, że Rossi spadł na 5 pozycję wyścig był o wiele ciekwawszy, bo w pewnym momencie wydawało mi się, że nie uda mu się wcisnąć, a poza tym na prostych jego Yamaha nie była tak szybka i miał problemy z odstawieniem Hondy Biaggiego... Nic nie pomyliłam? o_O
-
_Dioda_ - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 4/6/2006, 17:38
Być może, nie jestem zbyt wdrożona w temat, bo nigdy wyścigi mnie nie interesowały Ogólnie oglądam dla przyjemności patrzenia na technikę i prędkość jaką osiągają te maszyny ...Nie bijcieVercef napisał(a):Nie Hondy Biaggiego, bo on już nie jeździ w Moto GP
Chyba o Nicku Haydenie myślałaś.
-
_Dioda_ - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 4/6/2006, 17:38
spoko Dioda:Dpoczatki bywajÄ… trudne.
Wyścig stawiał momentami na baczność...ale Ducat Capirexa miał odejście max...w szoku byłem jak po opóźnieniu hamowania mimo wszystko wyszedł do przodu przed Rossiego, a było niemal pewne, że nie da rady...Brembo i Ducati zrobili na Mugello nieziemski sprzet. Co do speeda Yamahay-wyjście na prostą w Mugello daje możliwośc wielu różnych sposobów-szeroki ostatni winkiel można brać na ciasno, szeroko lub pół na pół i zależy tylko od kierowcy i tego co sobie wymyśli jak to zrobi, wtedy predkość na końcu jest m.in. wynikiem tego jak drajwer wyszedł z tego winkla, Yamaha Rossiego osiągała predkości podobne do Ducati, teoretycznie wolniejsze Hondy (co mogło się wydawać po tym jak zostawały na prostej) też potrafiły polecieć ponad 330km/h. Najwyzsze prędkości łapali kolesie, którzy w pore wpadli w tunel swojego poprzednika-dlatego Capirex nie dający radę wyprzedzić na całej długości Rossiego jest dowodem, że Yamaha też jest zarąbiście szybka-przecież Rossi niem iał tunelu a dawał rady!
Wyścig stawiał momentami na baczność...ale Ducat Capirexa miał odejście max...w szoku byłem jak po opóźnieniu hamowania mimo wszystko wyszedł do przodu przed Rossiego, a było niemal pewne, że nie da rady...Brembo i Ducati zrobili na Mugello nieziemski sprzet. Co do speeda Yamahay-wyjście na prostą w Mugello daje możliwośc wielu różnych sposobów-szeroki ostatni winkiel można brać na ciasno, szeroko lub pół na pół i zależy tylko od kierowcy i tego co sobie wymyśli jak to zrobi, wtedy predkość na końcu jest m.in. wynikiem tego jak drajwer wyszedł z tego winkla, Yamaha Rossiego osiągała predkości podobne do Ducati, teoretycznie wolniejsze Hondy (co mogło się wydawać po tym jak zostawały na prostej) też potrafiły polecieć ponad 330km/h. Najwyzsze prędkości łapali kolesie, którzy w pore wpadli w tunel swojego poprzednika-dlatego Capirex nie dający radę wyprzedzić na całej długości Rossiego jest dowodem, że Yamaha też jest zarąbiście szybka-przecież Rossi niem iał tunelu a dawał rady!
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
No tak...oczywiscie chodzi o tunel aerodynamiczny, czyli efekt rozbitego powietrza przez jadacego przed nami pojazd, dzięki temu mamy jeszcze spore rezerwy, które pozwalają albo wyprzedzic ów pojazd albo...oszczędzić paliwo:D
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości