Zobacz wątek - Jak zabezpieczyć full crossa przed kradzieżą ?

Jak zabezpieczyć full crossa przed kradzieżą ?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Jak zabezpieczyć full crossa przed kradzieżą ?

Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 10:16

Cześć, mam problem bo jak juz wiecie przymierzam sie do kupna full crossa. Będę go trzymać w szkopce i nie wiem jak go zabezpieczyc przed kradzieza? myslalem zeby kupic dwie takie linki ( zabezpieczajace rower przed kradzieza) i unieruchomić koła. myslicie ze to zda egzamin ? moze macie jakies inne pomysly ?
Ostatnio edytowano 18/11/2012, 10:25 przez Scyzor1989, łącznie edytowano 1 raz
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez wawzon » 18/11/2012, 10:25

kup jakas klodke i lancuch utrudni im to kradziez
Ostatnio edytowano 18/11/2012, 12:19 przez wawzon, łącznie edytowano 1 raz
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez papek23 » 18/11/2012, 10:25

nie toraczej nie bedzie problem zla złodzieja ;/ najlepiej byłoby do tej szopki wpuszczać pas :) bo jak zacznie szczekać to sie wystraszą no te linki tez mogą sie zdać ale nie wiem bo jak by mieli obcęgi to przetną Ci to 3 sekundy i bedzie lipa :/ albo zakupić fotokomurkę np przy wejsciu :) takie są moje propozycje :P
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez Street4Fun » 18/11/2012, 10:25

Specjalne szczęki na tarcze hamulcowe.
http://moto.allegro.pl/blokada-tarczy-h ... 62929.html
(Zaznaczam, iż nie każda szczęka będzie do twojego modelu i polecam już taka za 50+/100+ bo pewniejsze...)
Możesz dodatkowo kupić sobie gruby łańcuch + kłódkę i go zakuć.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez zbyho222 » 18/11/2012, 10:30

Najlepszym sposobem bedzie DISC LOCK z alarmem :) Jeżeli ruszą motocykl kilka centymetrów i będą próbować grzebać przy tym bedzie wył w niebogłosy :D Kolega miał taki Na DT 125 i przy szkole chcieli my go przeprowadzic w inne miejsce że niby ukradli a jak zaczło wyć to pół szkoły się zleciało i przyjechała policja bo akurat w pobliżu byli i słyszeli :D Łańcuch nie zda egazminu przeciesz dwóch gości bez problemu dzwignie moto i wyniesie tak samo linki o ktorych pisałes :) Własnie coś takiego jak kolega wyżej podał w linku tylko ja radzę wydać około 200 zł bo za te pieniądze kupisz juz naprawdę porządny sprzet :) Jest jeszcze wiele sposobób żeby odstraszyc takie jak : światło na czujnik ruchu, czy np atrapa kamery :) a taki disc lock ma około 120 decybeli i wszyscy dookoła pewnie usłyszą :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Street4Fun » 18/11/2012, 10:41

Ale chyba alarmu do crossówki nie będzie instalował, bo przeważnie to z tych motocykli się wyciąga, a nie wsadza dodatkowo . Pomijając, to i tak nie ma tam akumulatora.
Chociaż te szczęki to też pomysł dla motocykli które ważą dość dużo i nikt nie będzie ich w stanie przenieść z punktu A, do punktu B.
Gruby łańcuch z Castoramy + Porządna kłódka i zawiązać go z trzy razy wokół ramy,kół,kierownicy i jeszcze do jakiegoś drzewa dodatkowo to wszystko lub czegoś, co nie będą w stanie przenieść....
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez zbyho222 » 18/11/2012, 10:42

Poczytaj co napisałem i potem się wypowiadaj lub sprawdz na allegro :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 18/11/2012, 10:43

disc lock mam i uzywam i jestem mega zadowolony. własnie najlepsza ochrona crossówki. zapniesz łancuchem, linka itp dobry złodzien poradzi sobie z taką linką bezgłośnie w kilka sekund. i moto po cichutku wyprowadzi i go nie ma. alarm ma czujke magnetyczna wiec podejdziesz z łomem wyje, z wietłem wyje, pozatym i tak nie rozwiercisz bo w srodku stacyjki masz kuleczke i jej nie rozwiercisz, a wiercąc obok nic nie zyskasz. no i ma jakas na podczerwien czujke wystarczy 1 mm ruszyc alarmem i wyje. także ja nie raz nawt kask wciskałem na kierownice zapinałem i zostawiałem :D nim by ktos go rozpiął alarm by dawno zaczął wyć.

a co do trzymania w garazu na pewno kazda dodatkowa forma zapięcia to plus. kolega np przypina do nogi stołu ( duzego żelaznego stołu ) U-lockiem. tylko że on ma garaz hmm jakby jako przybudówka do domu, i wystarczy tam wejść a on w domu słyszy, wiec jakby ktos chociazby po cichu piłował ulocka to usłyszy. ale ulock plus disclock i mysle że kazdy by sobie odpuscił nawet próbe bo sie nie uda :D

disc lock tez nie da 100000% ochrony bo wystarczą jakies duże obcegi, podchodzisz szybko uszkadzasz tarcze hamulcową, po prostu łamiąc ją. fakt bedzie wyło od razu, ale jak np podjadzie busem, wyłamie disclocka, wrzuci moto na pake to juz sprzetu raczej nie zobaczysz ;P i zostanie ci na pamiątke disclock z kawałkiem tarczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 11:35

motor trzymal bym w szopce do polowy wiosny bo tato buduje garaz :D
czy taki DISC LOCK zda egzamin ? http://allegro.pl/disc-lock-top-lock-bl ... 46735.html
ps. czy kazdy disc lock ma alarm czy tylko te droższe ? bo czytam opisy na allegro i nic nie pisza o tych alarmach ;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez Street4Fun » 18/11/2012, 11:57

Nie, to tylko blokuje tarcza hamulcową i nic więcej nie robi ^^
Bynajmniej nie za 40zł. Patrz na te z wyższej półki ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez wawzon » 18/11/2012, 12:25

takie cos tez fajny bajer napweno jakby w nocy koles przyszedl nie skapowal by sie ze atrapa http://allegro.pl/jak-prawdziwa-kamera- ... 85245.html
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 13:29

ok dzieki za pomoc ;)
temat do zamkniecia
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr