Plastiki w crossie.. nowe czy klejone?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Plastiki w crossie.. nowe czy klejone?
Witam. Tak jak w temacie co sądzicie o mocno zrysowanych plastikach w motocyklach typu cross? Wymieniać na nowe czy w jakiś sposób je odnawiać? Jeżeli znacie jakieś dobre metody do odnowienia porysowanych plastików to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- marcin94131
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/4/2012, 18:28
- Lokalizacja: -
było ;/ ludzie uczcie sie szukać.
plastików crossowych nie odnowisz, że bedą wyglądały jak nowe. mozna przeszlifowac głebsze rysy papierem sciernym. nie mówie o gradacjach bo to zalezy od plastiku, zarysowania itp. potem szlifujesz drobniejszym papierem zeby wygładzic. na koniec przelatujesz opalarką. ( trzeba mec troche wprawy żeby nie narobic plam ) to da najlepszy efekt, a moim zdaniem nie ma co sie bawic w papier scierny tylko od razu opalarke, rys moze bardzo nei wygkładzi, ale i tak jak plastik nowy jest gładki, to po szlifowaniu bedzie widac zagłębienia i niedoskonałosci. wieci tak widac czy to rysa czy rysa usunięta.
białe plastiki łatwo zrobic w macie, stosujać np proszek do szorowania plus troszke wody i jakas szmatką miekka trzesz. wtedy nieźle wychodzi. ale dobry efekt jest tylko dla białych plastików. kolorowe sie za bardzo matowią
jak są ostro styrane życiem zamiast sie bawic mozna wymienic na nowe, koszt ogromny to nie jest cos koło 300 zł za zestaw przy ogólnym zestawieniu kosztów utrzymaniu wyczynówki to nie jest jakas tragedia.
jeszcze jedno - mozna kupic np błotniki a reszte obkleic okleina. lepiej wygląda i chroni
plastików crossowych nie odnowisz, że bedą wyglądały jak nowe. mozna przeszlifowac głebsze rysy papierem sciernym. nie mówie o gradacjach bo to zalezy od plastiku, zarysowania itp. potem szlifujesz drobniejszym papierem zeby wygładzic. na koniec przelatujesz opalarką. ( trzeba mec troche wprawy żeby nie narobic plam ) to da najlepszy efekt, a moim zdaniem nie ma co sie bawic w papier scierny tylko od razu opalarke, rys moze bardzo nei wygkładzi, ale i tak jak plastik nowy jest gładki, to po szlifowaniu bedzie widac zagłębienia i niedoskonałosci. wieci tak widac czy to rysa czy rysa usunięta.
białe plastiki łatwo zrobic w macie, stosujać np proszek do szorowania plus troszke wody i jakas szmatką miekka trzesz. wtedy nieźle wychodzi. ale dobry efekt jest tylko dla białych plastików. kolorowe sie za bardzo matowią
jak są ostro styrane życiem zamiast sie bawic mozna wymienic na nowe, koszt ogromny to nie jest cos koło 300 zł za zestaw przy ogólnym zestawieniu kosztów utrzymaniu wyczynówki to nie jest jakas tragedia.
jeszcze jedno - mozna kupic np błotniki a reszte obkleic okleina. lepiej wygląda i chroni
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- marcin94131
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/4/2012, 18:28
- Lokalizacja: -
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości