Zobacz wątek - Wymiana wydechu vs amortyzator

Wymiana wydechu vs amortyzator

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Wymiana wydechu vs amortyzator

Postprzez Bird » 11/11/2012, 22:45

Mam pytanko, otoz posiadam duzy skuter 2t i biore sie za tuning, ale zastanawiam sie czy podwojny amor (z obu stron) mi nie przeszkodzi w montazu wydechu?? [/quote]
"Niektóre skośnolampe skutery mogą pozytywnie zaskoczyć!"
Bird
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:57


Postprzez maniakcar » 12/11/2012, 17:58

A po co Ci podwójny amor?
maniakcar
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 31/10/2012, 18:45
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Bird » 12/11/2012, 18:56

Seryjnie jest zamontowany i nie wiem czy np. zdjecie jednego albo zamontowanie jednego solidnego od aeroxa nie zaszkodzi. Bo po to jednak duzy skuter, 100kg + jazda z pasazerem (czyli z kierowca to cos kolo 140-150kg) to duza masa jak na jeden amortyzator. Wiesz nie chcialbym zeby mi na luku pierdyknal bo nie lubie czolowek :P
"Niektóre skośnolampe skutery mogą pozytywnie zaskoczyć!"
Bird
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:57

Postprzez Arturo925 » 12/11/2012, 19:46

No ale po co chcesz ten amortyzator zdejmować? Jak wydech jest dedykowany pod twój model to MUSI pasować bez przeróbek.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Bird » 12/11/2012, 21:35

Bo mam chiniola największego z dostępnych (Ferro 604-2) z podróbką Minarelli horiz. AC (tak mi sie wyświetla na racing planet bynajmniej :D ) i obawiam sie, ze wydechy do tego silnika (konkretnie tecnigas next-r) może nie pasować, a w przeróbki wydechu bawić się nie zamierzam, bo sie na tyle nie znam.
"Niektóre skośnolampe skutery mogą pozytywnie zaskoczyć!"
Bird
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:57

Postprzez komarcc » 12/11/2012, 21:44

Jeśli fabrycznie został zamontowany jeden amortyzator to musi być jeden, a jak dwa to dwa, nie przerabiaj fabryki!

Chcesz przerabiać skuter na jeden amortyzator, a wydechu nie umiesz przerobić? Coś tu się nie zgadza.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Arturo925 » 12/11/2012, 22:03

Nie wiem czy ty czytać nie potrafisz czy co, ale jak byk pisze na racing planet do jakich modeli pasuje wydech, w tym do tego ferro

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 5e1f9c589d

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 5e1f9c589d

Zajęło mi to cała minutę, a Ty temat zakładasz...
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez fincher » 12/11/2012, 22:41

Skoro chcesz przerabiać zawieszenie to znaczy że jesteś w tym temacie lepiej obeznany niż kilku inżynierów którzy to projektowali tak?
Bo nawet te chińczyki muszą jakieś normy jakosci spełniać i one nie są robione na zasadzie. "ci chuo pan du" (czytaj: daj Władziu tu 1 amor wsadzimy to sie jeszcze napić zdążymy i taniej będzie)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Bird » 12/11/2012, 23:24

Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem. Arturo potrafie czytac, spokojnie. Mialem tylko watpliwosci, ktore chcialem rozwiac pytajac Was i z mojej skapej czysto teoretycznej wiedzy wynika, ze owszem wydech pasuje do silnika, ale czy zwazano na na budowe zawieszenia nie bylem i wciaz nie jestem przekonany. A temat zalozylem, gdyz widzialem na allegro skuter na tej samej konstrukcji (nadwoziu) ze sportowym wydechem i mial on pojedynczy amortyzator od aeroxa. Poza tym zalozenie jednego amortyzatora zdaje mi sie prostrze od kombinowania z wydechem. Moge sie mylic ;)
"Niektóre skośnolampe skutery mogą pozytywnie zaskoczyć!"
Bird
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:57

Postprzez komarcc » 13/11/2012, 01:11

To źle Ci się wydaje. Założenie jednego amortyzatora zamiast dwóch wiąże się z przeróbką konstrukcji ramy, w zasadzie to trzeba całą ramę od nowa zaprojektować.

Ciesz się tym co masz i nie kombinuj, bo w najlepszym przypadku rozwalisz tylko skuter, a w najgorszym będziesz zagrażał bezpieczeństwu na drodze i możesz coś sobie zrobić lub co gorsza innym.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Bird » 13/11/2012, 10:05

Dobra dzieki nie bede sie w takim razie bral za przerabianie zawieszenia, nie ma co. Mam nadzieje ze wydech bedzie pasowal bez przerobek, przejde sie do mechanika i sie poradze. Pozdrawiam
"Niektóre skośnolampe skutery mogą pozytywnie zaskoczyć!"
Bird
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:57

Postprzez Arturo925 » 13/11/2012, 17:26

Trolololo. A gdzie tam napisali ze wydech pasuje do silnika? Wydech pasuje do skutera, a skuter to nie tylko silnik tylko też zawieszenie :roll:
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr