Zobacz wątek - Sportowa Aprilia miedzy 125 a 1000

Sportowa Aprilia miedzy 125 a 1000

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Sportowa Aprilia miedzy 125 a 1000

Postprzez KrzysiekYZF » 11/11/2012, 21:11

Z góry przepraszam ze z powodu tak banalnego zakaldam nowy temat ale trapi mnie pewna rzecz.

Istnieje jakaś sportowa Aprilia którą mozna by smialo smigac jako 2 moto (sportowe) przesiadajac sie z RS'ki 125? Wiem ze jest RSV ale to litr... Nie ma zadnego sporta tej marki pomiedzy 125 a 1000? (moze bys starszy nawet)
KrzysiekYZF
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/11/2012, 09:04
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez theriddlen » 11/11/2012, 21:41

Jest RS250... w dwusuwie.
SV 650
Avatar użytkownika
theriddlen
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 25/9/2012, 19:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fincher » 11/11/2012, 22:19

Musi by koniecznie Aprilia ?
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez SkoQ » 11/11/2012, 23:43

fincher no widocznie jest zakochany w apkach i koniecznie ją chce :) odemnie rs 250 jak tam kolega wyżej napisał tyle że nie wiem czy przesiadka z 250 na litra bedzie później dobrym pomysłem
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez KrzysiekYZF » 12/11/2012, 01:28

Trafiłeś w dziesiątkę SkoQ :D Szkoda że nie ma żadnej Apki 500 czy coś, bo RS250 to 2T więc pewnie z 12 litrów pali a to nie na moja kieszeń :( W każdym razie dzięki wielkie za odpowiedzi :)
KrzysiekYZF
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/11/2012, 09:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SkoQ » 12/11/2012, 07:12

Krzysiek nie chce Cię martwić ale w takim razie litr to tez nie będzie na Twóją kieszeń bo litrówka jak odkręcisz naprawdę robi wir w baku...
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Mateusz250 » 12/11/2012, 17:13

Taka 500 istnieje. Aprilia rs 500 (2t) ale nawet na polskich stronach nie ma żadnej wzmianki o niej, ciekawe ile pali :D .
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Arturo925 » 12/11/2012, 18:03

Takie troche OT, ale widziałem na YT jak takie 500tki w 2T latają. Masakra. Jak tylko wchodził w rezo to przód leciał w niebo :D
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez KrzysiekYZF » 12/11/2012, 21:32

RSka 125 w 2T dosłownie "wyrywa" po wkreceniu jej na 8 tysiakow... a co dopiero 500!

Wiec bede musial wziac cos innego na drugie moto... Swoją drogą to jaki motocykl TYPOWO sportowy i w dobrej cenie znajde w pojemnosciach 400-500 ?
KrzysiekYZF
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/11/2012, 09:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 12/11/2012, 21:37

typowy sport to tylko zx400 ale ja bym sie w zadna 400 nie pchal. Jest to egzotyk na naszym rynku ciezko o czesci nawet w aso. Za to bym rozwazyl GPZ500.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 12/11/2012, 21:37

Nie ma sportowych 400-500 ;) Znaczy 400 są, ale bardzo stare i nie warto.




W miarę nowoczesne 2T 500 to byłoby ostrzej niż sportowy litr :D

Jak koniecznie chcesz to RS250 jest naprawdę ostra, na pewno na luzie pogoni sportowe 400.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez KrzysiekYZF » 13/11/2012, 01:13

Ciezko w ogole znalesc ninje 400 :/

250 2T to tak jak mowilem, nie ma opcji bo spalanie gigantyczne

Dzieki Seba, wlasnie o to mi chodzilo :) Nie slyszalem o tej Kawie ale cos takiego wlasnie szukalem, dzieki wielkie :)
KrzysiekYZF
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/11/2012, 09:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez theriddlen » 13/11/2012, 06:08

Tylko że GPZ500 ze sportowym motocyklem ma niewiele wspólnego, to turystyk...

Na twoim miejscu, rozejrzałbym się już za 600. Szczególnie teraz, w zimowym okresie, można znaleźć naprawdę świetne okazje.
SV 650
Avatar użytkownika
theriddlen
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 25/9/2012, 19:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 13/11/2012, 07:37

Suzuki SV 650 w wersji S, nie jest to typowa 600, jest to moto o bardzo sportowym zacięciu które nie posiada jeszcze tej mocy którą mają klasyczne sporty klasy 600. No chyba ze czujesz się na tyle pewnie, że odrazu wsiądziesz na jakąś cebre ninje czy gixera :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Invi » 13/11/2012, 09:50

Ale tak naprawdę to nie widzę problemu żeby po RS125 wskoczyć na sportowe 600 ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 13/11/2012, 12:08

Rozwaz GPZ 500:
http://allegro.pl/kawasaki-gpz-500-duze ... 49325.html
Jest jeszcze za 10k wersja 2009. Pewnie z USA.

pzdr


No sa jeszcze CBR400 ale to pewnie rarytas i drrogie.
ZX400 zxr 400 produkowali do 2001 roku. Ja osobiscie w takiego egzotyka bym się nie ładował.
Moj brat po RS125 latal 636 ojca troche teraz lata 750.

Podałem Ci nazwę ale też powiem nie ładuj się w ten moto :).


Jezeli chcesz kupic to szukaj za granica:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-ZXR- ... 23250dd097

A tu masz nowke:
http://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-ZXR- ... 1c2824c7e9

Patrz jeszcze ZZR 400.
http://www.ebay.co.uk/itm/ZXR400-SP-M2- ... 19d6a06df4

http://www.ebay.co.uk/itm/KAWASKI-NINJA ... 2c69c237ce

Jeszcze VFR400 są.
Sliczna :D RVF:
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-RVF-400 ... 3ccc2bb65b
GSXR 400 sliczna:
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-gsxr-4 ... 257796c78a
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GSXR-4 ... 2323e597b3

To juz lepiej kup zdlawioną 600:
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CBR-600 ... 3a7baf5586

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-gsxr-6 ... 3a7b88ebfc

Ja proponuje GPZ 500:
http://www.ebay.co.uk/itm/2000-Kawasaki ... 1e726d72a2
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-GPZ5 ... 2324bbefc4
http://www.ebay.co.uk/itm/2003-Kawasaki ... 2316fbe268
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez DostojnyKocur! » 13/11/2012, 19:02

***
bierze 600tke cos popularnego latwo kupisz szybko sprzedaz z czescami nie bedziesz mial problemow
nie pakuj sie w wynalazki jak nie masz nadmariu kasy
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez Mateusz250 » 14/11/2012, 16:18

Invinciblee napisał(a):Ale tak naprawdę to nie widzę problemu żeby po RS125 wskoczyć na sportowe 600 ;)


W 100% się pod tym podpisuje. Kiedyś, jak mniejsze pojemności były niepopularne, ludzie przesiadali się z mz 250 jaw 350 na 600 i żyją. Przecież taka rs 125 ma więcej mocy niż etz 250. Moim zdaniem szukaj spokojniej 600, tj jakaś honda (praktycznie wszystkie oprócz 600rr).
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez KrzysiekYZF » 14/11/2012, 19:02

R6 trudne do opanowania, zadne Triumphy i inne drogie w utrzymaniu tez nie, Kawy 600 tez nic specjalnego dla mnie i w ogole za mocne na razie. A akurat Honda CBR podobno ma najlepsze prowadzenie wsrod sportow i ogolnie jest niedroga, malo pali i jest bezawaryjna.
Dlatego jak 600 to wezmę Cebre, tylko myslalem wlasnie nad 600rr bo najlepsza, a dlaczego akurat ona odpada? Bo na przyklad F4 to turystyczno-sportowy a nie typowy sport przeciez prawda? A mnie interesuje jazda typowo sportowa...

Wiec mam teraz po prostu dylemat czy wziac od razu CBR600rr czy najpierw polatać 2 sezony np. Kawą GPZ500 a potem dopiero sie przesiasc.
KrzysiekYZF
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/11/2012, 09:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Invi » 14/11/2012, 19:12

Akurat pierwsza RR to szału nie robiła. Ludzie się na nią napalają bo niby ładna jest, ale nic więcej ciekawego to moto nie ma.

Dla mnie na luzie możesz wziąć RR ;) Z F4 żaden tam turystyk, moc, waga, zawieszenie jak w supersporcie. Tyle że masz detale w stylu wysokich cliponów, w miarę wygodnej kanapy. Trochę łagodniej się to moto odbiera, ale nic jej nie brakuje. Podsumowując - Jak ta jazda na RS o której piszesz to tak chociaż z paręnaście tysięcy km to możesz brać co chcesz z 600 i nie zawracać du** ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr