Zobacz wątek - Różnice w wersjach GS 500
NAS Analytics TAG

Różnice w wersjach GS 500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Fitto » 15/6/2007, 12:52

nie no dla mnie to raczej zabawny akcent :D śmieszą mnjie pionki które tak piszą na necie i wolę podejść z żartem niż się urzerać hehehe :D bo szkoda czasu :D....................ale z drugiej strony jest tam ukryta jakaś sugestia (że to motor na początek) chociaż dałoby się powiedzieć inaczej haha

czli wniosek kupić niezależny od wersji motorek GS 500 kolo 8 tys i sprzdać jak się znudzi :D coś takiego ??

pozdrawiam normalnych użytkównik forum w tym temacie którzy coś chcieli pomóc :D
Ostatnio edytowano 15/6/2007, 13:01 przez Fitto, łącznie edytowano 1 raz
:D
Fitto
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/6/2007, 21:14
Lokalizacja: - KRK -


Postprzez Kaja » 15/6/2007, 13:01

dzięki, też pozdrawiam :D
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa


Postprzez piter-111 » 15/6/2007, 13:34

Wersja od 2004 r. z owiewką naprawdę nieźle wygląda. Jeździ trochę wolniej od innych 500 np. GPZ czy CB. Co do awaryjnosci i osiągów to nie dzielił bym GS na różne frakcje bo róznica w jeździe jest znikoma (może zistnieć oczywiście jeżeli porównamy moto z początku lat 90 z tym 2007.
Może 600 o podobnej mocy...np. XJ.??
piter-111
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4/10/2006, 11:00

Postprzez owad » 15/6/2007, 14:27

Fitto wniosek idealnie wyciagnales i najrozsadniej bedzie tak zrobic... pozdrawiam ;)
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Kris2k » 15/6/2007, 15:17

GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Fitto » 15/6/2007, 18:59

Kris2k napisał(a):A ja odsylam jeszcze tutaj:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,GS500,826.html


dzięki czytałem :D... szkoda, że nie ma o wszystkich modelach nad którymi myślałem:(


piter-111 napisał(a):Wersja od 2004 r. z owiewką naprawdę nieźle wygląda. Jeździ trochę wolniej od innych 500 np. GPZ czy CB. Co do awaryjnosci i osiągów to nie dzielił bym GS na różne frakcje bo róznica w jeździe jest znikoma (może zistnieć oczywiście jeżeli porównamy moto z początku lat 90 z tym 2007.
Może 600 o podobnej mocy...np. XJ.??


Xj 600 hmmm taki... :D dla mnie to GS to naprawde jeden z ładniejszych motorków (naked), a ten z owiewkami miażdzy.. a co do mocy..... to nie wiem bo w sumie zawsze można mocniej ale od czegoś trzeba zacząć.... czy te około 50 km to nie ok?? czy na początek trzeba więcej, bo czytałem że jest idealny jako pierwszy ??
:D
Fitto
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/6/2007, 21:14
Lokalizacja: - KRK -

Postprzez Saimek » 15/6/2007, 19:33

Nie no starczy 50 ;) ja mam XJ i nie narzekam ale to kwestia gustu... silnij w GS jest gorszy ale jezeli masz zamiar zmieniac pozniej moto na jakiegos sporta czy cos to do nauki GS spoko.
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fitto » 15/6/2007, 19:38

aha jeszcze jedno pytanie co tak właściwie się wymienia w motorze z czasem... zakładam, że płyn hamulcowy i olej a co jeszcze... bo widzę dużo aukcji i ofert w których ejst napisane np wyregulowane cośtam, wymienione cośtam itd... nie wiem które rzeczy się zużywają i są niezbędne (tzn nie wiem w co będę musiał ewentualnie zainwestować po kupnie) a które to tylko dodatkowe udogodnienie....

PS
oczywiście wiem, że na ścigacz.pl jest taki artykuł na co trzeba zwrócić uwagę przy kupnie ... ale to chyba nie do końca odp na moje pytanie
:D
Fitto
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/6/2007, 21:14
Lokalizacja: - KRK -

Postprzez Saimek » 15/6/2007, 19:48

gazniki sie reguluje, regulacja zaworow, wymiana napędu (zembatki + lancuch), opony, rozrzad itp itd.. ;)

po zakupie polecam wymienic olej i filtr oraz regulacje gaznikow i ew zaworow.
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Traperoso » 15/6/2007, 19:54

Dla niektorych uzytkownikow GS 500 wystarcza. Dziwne jest troche to, ze mowicie jaki to slaby motocykl. Faktycznie, mi wystarczy to, ze w 6s osiaga 100km/h. Vmax nie jest jakis kosmiczny. To nie jest zabawka, poczatkujacy motocyklista - po Waszych tekstach odkreci manete za mocno i sie roz***. Opanujcie sie. Nie kazdy musi jezdzic ze 100 konikami pod dupa. Dla niektorychi, nie tylko poczatkujacych, ale takze doswiadczonych zmotoryzowanych na jednosladach, przyjemnosc sprawia nie-za-szybka jazda. Nie kazdy musi zap*** jakies dziwne teorie dorabiacie. Pozdro!
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez MadboY » 15/6/2007, 22:38

ciekawy jestem czy ci co tak jezdza po GSie mowiac jaki to slaby motor potafia wykorzystac swoje motocykle czy tylko onanizuja sie patrzac na dane techniczne swoich moto - oczywiscie pod warunkiem ze w ogole maja swoje moto.
Wiadomo, ze GS500 to nie zadna rakieta, ale potrafi dac frajde z jazdy. Szczegolnie na poczatku, bo wiadomo ze apetyt rosnie w miare jedzenia ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez kaka84 » 16/6/2007, 12:18

Do autora.
od 2004 w gs 500f zmienialy sie tylko kolory i nic wiecej...
wersja f od zwyklej rozni sie:
mala chlodniczka oleju( po zalorzeniu owiewki silnik byl slabiej chlodzony powietrzem)
owiewka :D
lepsza i ladniejsza lampa
innaczej pomalowany
najwieksze zmiany nastapily w 2001 roku (choc i tak byly one gwnie kosmetyczne)
Już niedługo... to już przeszłość
GS500f K4(2006) :D
Avatar użytkownika
kaka84
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 13/2/2007, 08:18
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Kris2k » 16/6/2007, 12:52

kaka84 napisał(a):najwieksze zmiany nastapily w 2001 roku (choc i tak byly one gwnie kosmetyczne)


Tymi zmianami zdaje sie byl tylko i wylacznie facelifting, zmian technicznych chyba nie bylo w ogole od 1993 roku.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Fitto » 16/6/2007, 17:39

dzięki wszystkim za odpowiedzi... wiem uż co chciałem :D
:D
Fitto
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/6/2007, 21:14
Lokalizacja: - KRK -

GS500F

Postprzez netty » 17/6/2007, 19:54

Hej,

ja zaczynam wlasnie przygode z moto od GS500F. Wsiadlem pierwszys raz na moto w listopadzie 2006. Nakrecilem do tej pory jakies ze 3500 km (wiem ze to smiech ale nie mam czasu na wiecej). Zaczynam juz czuc o czym mowia ci co twierdza ze to moto na poczatek. Nie poprykasz tym jak chopperem bo integralnym kasku wiatr we najwyzej usluszysz ale nie poczujesz, scigacz tez to nie jest - chociaz z samochodami problemow miec nie bedziesz, tylko trzeba redukowac i odkrecac na maksa. Pali bardzo malo! ostatnie 200 km przejechalem na 6,5l !!! Jesli jestes duzy (>185 cm) to puszukaj sobie czegos wiekszego. Dłuższe lezenie na baku zeby schowac sie za owiewka do najprzyjemniejszych nie nalezy. Moto wg mnie fajnie nadaje sie do jezdzenia do pracy lub spokojnej turystyki - 100-120 km/h w trasie jedzie sie naprawde przyjemnie. To tyle jesli masz jakies jeszcze pytania to wal na priva.

Pozdro
Suzuki GS 500 F
netty
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/12/2006, 08:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez piter-111 » 18/6/2007, 07:46

Fitto napisał(a):aha jeszcze jedno pytanie co tak właściwie się wymienia w motorze z czasem...


NIe nalęzy oczywiście zapomnieć o hamulcach....czyszczenie zacisków, wymiana klocków. płynu itp.

Wczoraj miałem okazje pojeździć GS 500 2001. Mimo dośc niskiej mocy daje frajdę z jazdy, jest lekki i to jest swego rodzaju zaletą jeśli chodzi o pierwszy motocykl. Warto poszkuać GS po 2001. wygląga znacznie lepiej do wcześniejszych wersji.
Pozdrawiam
piter-111
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4/10/2006, 11:00

Re: GS500F

Postprzez Fitto » 19/6/2007, 07:08

ścigacz.pl napisał(a):Średnie spalanie dobrze wyregulowanej sztuki oscyluje wokół 5,0 l/100km w cyklu mieszanym. Na trasie przy spokojnej jeździe zużycie tego, co sprzedawane jest nam pod nazwą „benzyna Pb95” spada do 4,5 a nawet 4,0 l/100km. Przy maksymalnym wykorzystaniu możliwości motocykla osiągnąć można 6,5 l/100km. Jeśli nasz pojazd zużywa więcej paliwa, to najprawdopodobniej wymaga wizyty u gastrologa


taką informację znalazłem na ścigacz.pl...... a z tego co mówisz 6,5 to mało... coś mi nie pasuje ... wnioskuje z tego, że albo grubo ciśniesz skoro mówisz że to mało albo informacje ze stronki są zaniżone


aha jeszcze jedno czy są jakieś nie wiem podręczniki manuale i coś takiego na necie albo gdzieś dostępne z którycvh dałoby się nauczyć podstawowych czynności przy motorze (mówię o jakiś drobnych wymianach czegoś itd). Jestem w tejh materii kompletnie zielony a podobno wykonywanie samemu podstawowych czynności pzowala zaoszczędzić i może być interesujące....
:D
Fitto
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/6/2007, 21:14
Lokalizacja: - KRK -

Postprzez kaka84 » 19/6/2007, 09:07

tak na prawde ogolna teoria malo daje mosisz sobie skombinowac ksiazke serwisowa
zerknij tutaj
viewtopic.php?t=5877
rozumiem ze nie masz jeszcze motru bo najlepiej to wziac taka ksizke usiasc obok motoru i dopiero zaczac rozkminke:D
Już niedługo... to już przeszłość
GS500f K4(2006) :D
Avatar użytkownika
kaka84
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 13/2/2007, 08:18
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Fitto » 19/6/2007, 09:09

no nie mam niestety ... robie prawko właśnie dziś 1 jazda :D
:D
Fitto
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/6/2007, 21:14
Lokalizacja: - KRK -

Re: GS500F

Postprzez MadboY » 19/6/2007, 10:55

Fitto napisał(a):
ścigacz.pl napisał(a):Średnie spalanie dobrze wyregulowanej sztuki oscyluje wokół 5,0 l/100km w cyklu mieszanym. Na trasie przy spokojnej jeździe zużycie tego, co sprzedawane jest nam pod nazwą „benzyna Pb95” spada do 4,5 a nawet 4,0 l/100km. Przy maksymalnym wykorzystaniu możliwości motocykla osiągnąć można 6,5 l/100km. Jeśli nasz pojazd zużywa więcej paliwa, to najprawdopodobniej wymaga wizyty u gastrologa


taką informację znalazłem na ścigacz.pl...... a z tego co mówisz 6,5 to mało... coś mi nie pasuje ... wnioskuje z tego, że albo grubo ciśniesz skoro mówisz że to mało albo informacje ze stronki są zaniżone
(...)

U mnie jest dokladnie tak jak napisali. Na trasie schodzi do 4L (jadac 120-150), a na torze (gdzie trzymalem go non stop miedzy 7 a 9k obr/min palil mi 6.5L
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości




na g�r�