Honda VFR 800 2003
			Posty: 10
			 • Strona 1 z 1
		
	
Honda VFR 800 2003
Mam 2 pytania: 
1) Czy pozycja na Hondzie VFR 800 z 2003 roku jest wygodna zarówno dla jeźdźca jak i plecaczka? (chodzi o dłuższe trasy)
2) Jak się spisuje VTEC w tym silniku? (chodzi mi o jazdę, awaryjność i serwis)
				
			1) Czy pozycja na Hondzie VFR 800 z 2003 roku jest wygodna zarówno dla jeźdźca jak i plecaczka? (chodzi o dłuższe trasy)
2) Jak się spisuje VTEC w tym silniku? (chodzi mi o jazdę, awaryjność i serwis)
- axel99999
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 15/4/2011, 20:52
 
Miałem okazje na VFR pojezdzić wiec może pomogę:
Pozycja jest bardzo wygodna przynajmniej dla mnie ale ja jezdze na typopwych sportach więc na wszystkim innym jest wygodnie:) W trasy jak najbardziej ale nie jest to pozycja turystyczna tak jak w typowo turystycznych krążownikach raczej sprzyja turystyce szybkiej. Pasażerka kanapę bardzo zachwalała ale wcześniej woziłem ją na zx6r 07 gdzie siedzisko jest raczej symboliczne wiec w VFR miała prawie fotel no i kolana mniej zgięte więc nie bolały tak szybko.
Co do VTEC-a to rozwiązanie zaczerpniete z samochodów hondy gdzie cieszy sie bardzo dobrą opinią i jest raczej bezawaryjne(miałem dwie hondy z VTEC i wiem co pisze) VTEC to wiekszy moment z dołu, wscieklizna po przekroczeniu określonej liczby obr (nie wiem dokładnie w VFR ilu) i mniejsze spalanie. Na brak mocy nie bedziesz narzekał:) Jeśli chodzi o serwis to nie wiem ale przypuszczam że bedzie trzeba trochę drożej zapłacić za robocizne z uwagi na układ V4.
				
			Pozycja jest bardzo wygodna przynajmniej dla mnie ale ja jezdze na typopwych sportach więc na wszystkim innym jest wygodnie:) W trasy jak najbardziej ale nie jest to pozycja turystyczna tak jak w typowo turystycznych krążownikach raczej sprzyja turystyce szybkiej. Pasażerka kanapę bardzo zachwalała ale wcześniej woziłem ją na zx6r 07 gdzie siedzisko jest raczej symboliczne wiec w VFR miała prawie fotel no i kolana mniej zgięte więc nie bolały tak szybko.
Co do VTEC-a to rozwiązanie zaczerpniete z samochodów hondy gdzie cieszy sie bardzo dobrą opinią i jest raczej bezawaryjne(miałem dwie hondy z VTEC i wiem co pisze) VTEC to wiekszy moment z dołu, wscieklizna po przekroczeniu określonej liczby obr (nie wiem dokładnie w VFR ilu) i mniejsze spalanie. Na brak mocy nie bedziesz narzekał:) Jeśli chodzi o serwis to nie wiem ale przypuszczam że bedzie trzeba trochę drożej zapłacić za robocizne z uwagi na układ V4.
- Jasiu123
 - Świeżak
 - Posty: 380
 - Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
 
Co dla jednych jest plusem dla innych może okazać się minusem. Może ktoś lubi czuć pier.......ęcie w wyższych obrotach, dzwięk to kwestia gustu wiec nie ma co dyskutować, a odnośnie szerokości to ja np wolę mieć coś szerszego między nogami:)
Ogólnie jest pewnie tyle samo zwolenników V-ek co rzędówek wiec lepiej nawet nie poruszać tego wątku bo zaraz będzie draka.
				
			Ogólnie jest pewnie tyle samo zwolenników V-ek co rzędówek wiec lepiej nawet nie poruszać tego wątku bo zaraz będzie draka.
- Jasiu123
 - Świeżak
 - Posty: 380
 - Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
 
http://www.motogen.pl/Honda-VFR-800-VTEC,7979.html
Zarejestruj się na http://www.vfr-oc.pl/forum/ tam dostaniesz odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię pytania
				
			Zarejestruj się na http://www.vfr-oc.pl/forum/ tam dostaniesz odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię pytania
- 
				

r_shop_d - Świeżak
 - Posty: 278
 - Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
 - Lokalizacja: Wrocław
 
- 
				

Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4635
 - Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
 - Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
 
			Posty: 10
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości