Zobacz wątek - Honda VFR 800 2003

Honda VFR 800 2003

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Honda VFR 800 2003

Postprzez axel99999 » 5/11/2012, 19:27

Mam 2 pytania:
1) Czy pozycja na Hondzie VFR 800 z 2003 roku jest wygodna zarówno dla jeźdźca jak i plecaczka? (chodzi o dłuższe trasy)
2) Jak się spisuje VTEC w tym silniku? (chodzi mi o jazdę, awaryjność i serwis)
axel99999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/4/2011, 20:52


Postprzez Jasiu123 » 5/11/2012, 22:32

Miałem okazje na VFR pojezdzić wiec może pomogę:
Pozycja jest bardzo wygodna przynajmniej dla mnie ale ja jezdze na typopwych sportach więc na wszystkim innym jest wygodnie:) W trasy jak najbardziej ale nie jest to pozycja turystyczna tak jak w typowo turystycznych krążownikach raczej sprzyja turystyce szybkiej. Pasażerka kanapę bardzo zachwalała ale wcześniej woziłem ją na zx6r 07 gdzie siedzisko jest raczej symboliczne wiec w VFR miała prawie fotel no i kolana mniej zgięte więc nie bolały tak szybko.
Co do VTEC-a to rozwiązanie zaczerpniete z samochodów hondy gdzie cieszy sie bardzo dobrą opinią i jest raczej bezawaryjne(miałem dwie hondy z VTEC i wiem co pisze) VTEC to wiekszy moment z dołu, wscieklizna po przekroczeniu określonej liczby obr (nie wiem dokładnie w VFR ilu) i mniejsze spalanie. Na brak mocy nie bedziesz narzekał:) Jeśli chodzi o serwis to nie wiem ale przypuszczam że bedzie trzeba trochę drożej zapłacić za robocizne z uwagi na układ V4.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez leff » 5/11/2012, 22:46

ok 6600 rpm

dla mnie VFR nie byla wygodna ale ja lubie pozycje wyprostowana
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez ZooL » 5/11/2012, 22:52

6600, w nowszych 6200, daje to tyle ze... poczujesz lekkie szarpniecie i dzwiek sie zmienia, dupy nie urywa, awaryjnosc to hm... u mnie sie nie zepsulo, nie slyszalem tez zeby komus padlo, wiec chyba jest ok.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez axel99999 » 6/11/2012, 18:23

dzięki za pomoc :)
axel99999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/4/2011, 20:52

Postprzez Matthaios » 7/11/2012, 14:40

Podepnę się do pytania. Jakie są plusy i minusy V-ki od zwykłej rzędówki?
Avatar użytkownika
Matthaios
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/5/2012, 13:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez ZooL » 7/11/2012, 22:12

plusy - wiekszy moment obrotowy na niskich obrotach, lepszy dzwiek, wezsze moto. minusy - w motocyklach nieco mniejsza moc od rzedowej konkurencji, w samochodach - brak. Aczkolwiek maja nieco nizsza moc max od rzedowek.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez Jasiu123 » 8/11/2012, 00:15

Co dla jednych jest plusem dla innych może okazać się minusem. Może ktoś lubi czuć pier.......ęcie w wyższych obrotach, dzwięk to kwestia gustu wiec nie ma co dyskutować, a odnośnie szerokości to ja np wolę mieć coś szerszego między nogami:)
Ogólnie jest pewnie tyle samo zwolenników V-ek co rzędówek wiec lepiej nawet nie poruszać tego wątku bo zaraz będzie draka.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez r_shop_d » 8/11/2012, 12:27

http://www.motogen.pl/Honda-VFR-800-VTEC,7979.html

Zarejestruj się na http://www.vfr-oc.pl/forum/ tam dostaniesz odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię pytania
Avatar użytkownika
r_shop_d
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 12:34

Popieram wypowiedz Jasiu123 8)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr