yamaha fzs 1000 dwie kwestie
Posty: 11
• Strona 1 z 1
yamaha fzs 1000 dwie kwestie
Witam wszystkich forumowiczów. Mam dwa pytania do znawców :
1. Fazer był zablokowany na 106 km (max 230 km/h). przed odblokowaniem przy włączeniu ssania silnik gasł niezaleznie zimny czy ciepły. Po odblokowaniu sprzęt dostał drugi oddech (260 km/h), po odpaleniu na ssaniu zimny silnik pracował na podwyższonych obrotach i chyba tak powinno być. Po zrobieniu kilku tysięcy km jakoś stracił moc ledwie 250km/h i po włączeniu ssania znowu gaśnie. Pomyślałem że regulacja sie kłania więc oddałem sprzęt na serwis łącznie z wymianą wydechu na przelot i filtrem na k&n. Dzięki filtrowi moc na dole wzrosła ale góra dalej słabo, po włączeniu ssania dalej gaśnie, konieczne jest operowanie manetką az sie trochę rozgrzeje dopiero wtedy jest ok. O co chodzi? Czy zle zrobiono regulacje? czy silnik juz sie kończy? Dodam że przy ostrym kręceniu łyka olej prawie litr na 1000 km.
2. Podczas wycierania do sucha po myciu narobiłem pięknych kolistych rys na szybie lampach i owiewce, ktoś zna jakis dobry sposób na to?
1. Fazer był zablokowany na 106 km (max 230 km/h). przed odblokowaniem przy włączeniu ssania silnik gasł niezaleznie zimny czy ciepły. Po odblokowaniu sprzęt dostał drugi oddech (260 km/h), po odpaleniu na ssaniu zimny silnik pracował na podwyższonych obrotach i chyba tak powinno być. Po zrobieniu kilku tysięcy km jakoś stracił moc ledwie 250km/h i po włączeniu ssania znowu gaśnie. Pomyślałem że regulacja sie kłania więc oddałem sprzęt na serwis łącznie z wymianą wydechu na przelot i filtrem na k&n. Dzięki filtrowi moc na dole wzrosła ale góra dalej słabo, po włączeniu ssania dalej gaśnie, konieczne jest operowanie manetką az sie trochę rozgrzeje dopiero wtedy jest ok. O co chodzi? Czy zle zrobiono regulacje? czy silnik juz sie kończy? Dodam że przy ostrym kręceniu łyka olej prawie litr na 1000 km.
2. Podczas wycierania do sucha po myciu narobiłem pięknych kolistych rys na szybie lampach i owiewce, ktoś zna jakis dobry sposób na to?
- riders82
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 26/2/2011, 14:30
1. Tego oleju to trochę za dużo bierze, ale poczekaj na kogoś znającego się na tym.
2. Meguiar's SwirlX i zastąpić szmaty mikrofibrami. Do wycierania będziesz potrzebował ich kilka, ewentualnie zainwestuj w ręcznik typu fluffy dryer.
2. Meguiar's SwirlX i zastąpić szmaty mikrofibrami. Do wycierania będziesz potrzebował ich kilka, ewentualnie zainwestuj w ręcznik typu fluffy dryer.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
fzs na rozgrzaniu, bez ssania na początku reaguje opornie z zająknięciem na ruch manetki jednak po ok 2km jest juz czysto.Ja ssanie wyłączam po ok 1km. Nie znaczy to, ze juz złapał właściwą temperature.
Oleum - jesli jeżdzę do ok 6,5k obr nie pije nic. W okolicach 8-10k obr wypije moze z 150ml/ 1000km. Jakie masz obroty z ssaniem ?
Mam przelot, bez k&n, 2001r, 74k km przebiegu
Oleum - jesli jeżdzę do ok 6,5k obr nie pije nic. W okolicach 8-10k obr wypije moze z 150ml/ 1000km. Jakie masz obroty z ssaniem ?
Mam przelot, bez k&n, 2001r, 74k km przebiegu
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
duzo,
wg serwisówki powinno byc 1,050-1150obr
regulacje robiłes na zaworach i gaźnikach ( w takiej kolejności) ? martwy okres sie zbliża, moze warto oodac do innego serwisu na regulację ?
u mnie na max ssaniu jest 3k a na wolnych 1,200
wg serwisówki powinno byc 1,050-1150obr
regulacje robiłes na zaworach i gaźnikach ( w takiej kolejności) ? martwy okres sie zbliża, moze warto oodac do innego serwisu na regulację ?
u mnie na max ssaniu jest 3k a na wolnych 1,200
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Jak odpalasz silnik to wlacz ssanie i odpal i na poczatku bedzie chodzil na wysokich obrotach , niech pochodzi z 5 minut i sie rozgrzeje i wtedy mozesz podkrecic obroty i pobawic sie manetka..
Ile masz przebiegu ?
Skoro bierze Ci tyle oleju (duzo ) to czeka Cie wymiana silnika lub sprzetu , watpie ze ci ktos go kupi..a ktorego roku ta Fazi jest ?:)
Jaki dales wydech ? Regulacja gaznikow i zaworow pod dany tlumik dobrze zrobiona ? az tak cie to boli ze idzie 250 a nie 260 km/h ? skoro Ci bierze olej to nie dziw sie ze silnik juz nie jest ten co kiedys byl i to jeszcze taki ilosci..nie dziwne ze spadl V max , a dawanie sportowego wydechu i K&N co teraz dales to stracona kasa..
Jaki masz przebieg ?
Ile masz przebiegu ?
Skoro bierze Ci tyle oleju (duzo ) to czeka Cie wymiana silnika lub sprzetu , watpie ze ci ktos go kupi..a ktorego roku ta Fazi jest ?:)
Jaki dales wydech ? Regulacja gaznikow i zaworow pod dany tlumik dobrze zrobiona ? az tak cie to boli ze idzie 250 a nie 260 km/h ? skoro Ci bierze olej to nie dziw sie ze silnik juz nie jest ten co kiedys byl i to jeszcze taki ilosci..nie dziwne ze spadl V max , a dawanie sportowego wydechu i K&N co teraz dales to stracona kasa..
Jaki masz przebieg ?
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
chyba raczej niechodzi o regulacje zaworów tylko wymiane uszczelniaczy. Skoro bierze olej to są 3 ewentualności: 1. olej dostaje sie przez nieszczelne zawory; 2. cylindry już są na wykończeniu; 3. pierścienie są już wymęczone. Najlepiej to zdjąć głowice i sprawdzić co tam sie dzieje. Ale z takim przebiegiem żeby takie coś sie działo to raczej nieprawdopodobne 

- oblatywacz93
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/10/2012, 14:42
sprawdz jakÄ… masz kompesjÄ™ na cylindrach , podpowie Ci to w jakiej konddycji jest silnik ,
swiece mozesz wykrecic i zobaczy jaki maja kolor
swiece mozesz wykrecic i zobaczy jaki maja kolor
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości