Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Ducati potwierdza Carlosa Checę i...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Ducati potwierdza Carlosa Checę i...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Ducati potwierdza Carlosa Checę i...

Postprzez Ścigacz » 5/11/2012, 12:28

Dyskusja na temat: Ducati potwierdza Carlosa Checę i Panigale w WSBK 2013, ale...
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati potwierdza Carlosa Checę i Panigale w WSBK 2013, ale...
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/11/2012, 12:28

Jedno jest pewne, to na pewno nie będzie łatwy rok dla Ducati. Jeszcze niedawno wygrywali w SBK i GP a w przyszłym roku moze sie okazac że będą zamykali tyły w każdej kategorii. Ale to normalne bo jak Włochom coś sie uda to przechodzą do niekonczącego sie świetowania i lansu zamiast sie rozwijać.<br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2012, 18:58

Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2012, 20:44

Komentatorzy napisał(a):Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese<br>
Przypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl. <br><hr>Siara
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2012, 21:21

Komentatorzy napisał(a):Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese<br>
Komentatorzy napisał(a):Przypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl. <br><hr>Siara<br>
Pewnie 750- 4 cylindry kontra 2 cylindrowe max.1000 dużo ciekawsze były, na dodatek, drogowe wersje łatwiejsze do ogarnięcia niż naszpikowane programami 1000-1200, gdzie nie wiadomo, od czego zacząć przy starcie motocykla, ten przycisk/ta opcja/ czy może inna...niby dla bezpieczeństwa, ale przekraczając pewne granice nie pomoże ABS, ASR, ASP, DTC czy co tam jeszcze - jest bum i koniec...<br><hr>Spagetti-Bolognese
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2012, 08:39

Komentatorzy napisał(a):Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese<br>
Komentatorzy napisał(a):Przypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl. <br><hr>Siara<br>
Komentatorzy napisał(a):Pewnie 750- 4 cylindry kontra 2 cylindrowe max.1000 dużo ciekawsze były, na dodatek, drogowe wersje łatwiejsze do ogarnięcia niż naszpikowane programami 1000-1200, gdzie nie wiadomo, od czego zacząć przy starcie motocykla, ten przycisk/ta opcja/ czy może inna...niby dla bezpieczeństwa, ale przekraczając pewne granice nie pomoże ABS, ASR, ASP, DTC czy co tam jeszcze - jest bum i koniec...<br><hr>Spagetti-Bolognese<br>
Idźcie na takie dyskusje do piaskownicy. <br><hr>WSBK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr