Zobacz wątek - Proszę o opinię kilku Fazerkow ... pierwsze dla mnie moto

Proszę o opinię kilku Fazerkow ... pierwsze dla mnie moto

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Proszę o opinię kilku Fazerkow ... pierwsze dla mnie moto

Postprzez Pieraś » 24/10/2012, 21:50

Hej.

Doświadczenia na moto poza "L" i tygodniem jeżdżenia brak.
Ważę 77kg przy 180 cm wzrostu. Interesują mnie motory typu sportowo-turystyk koniecznie z owiewką.
Generalnie przeważać będzie jazda po mieście ale trasy też będę robić, a cenię sobie brak wiatru na piersiach. Tydzien jazdy na GPZ500 i 2x po 100km w trasie mówią mi ... jednak GPZ na początek nie, ponieważ pozycja w czasie jazdy wg mnie >100km/h nie "leżąc" na baku jest nieciekawa. Leżec cały czas na baku??? Wolałbym na kobiecie ;-)) Teść chciał mi sprzedać swoją GPZ z 93r. za 3k zł ale wiem, że i tak bym musiał na dzień dobry napęd zmienić i generalnie stylistycznie wymaga poprawek mimo, iż ogólnie prezentuje się cacy ... tylko wydac 3k + 1k na mechanikę itp., a potem tego nie odzyskać .... to wolałbym już ładować kasę w coś bardziej okazałego .

I tak przeglądałem sporo aukcji itp. itd. i chyba Yamaha Fazer 600 najbardziej mi podeszła.
Spełnia moje kryterium sportowo-turystyczne, wygląda sympatycznie mimo, iż najbardziej podobaja mi się motory całe obudowane owiewkami ... ale wybieram też go ze względu na sensowna masę (CBR, Bandit itp. sa ok. 196kg na sucho).

Czy mogę prosić o zaopiniowanie kilku fazerków z aukcji?
Szukam moto max do 7k - mimo, iż zaczynałem na początku zakładając, że na pierwsze moto dam 4k ale chyba wolę już od razu bardziej coś docelowego, co jest dobre (technicznie dopracowane) i ładne.

http://moto.allegro.pl/yamaha-fazer-fzs-600-ixil-zarejestrowana-i2740009198.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-600-sliczny-polecam-M3420676.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-600-M3394737.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-M3379438.html (otwórz link)
http://moto.allegro.pl/yamaha-fazer-600-100-km-super-stan-i2741090144.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-600-fzs600-fazer-M3416269.html (otwórz link)

Ktoś może powiedzieć na co w używanym fazerku skupiać się (pomijam kwestię rys na lagach, podejrzanych wgnieceń na ramie, szlifów na bokach silnika, tumika, pęknietych owiewkach, czy też napędzie, gdzie śruba jest z tyłu rowka - wyciągniety).

Jeśli znacie handlarza z woj. Lubuskie, Dolnośląskie, Wielkopolskie (moje rejony wyszukiwań), który jest nie halo to też proszę o info.

p.s. myslałem tez o bandit z owiewką ale mam jakieś mieszane uczucia - średnio mu to chyba pasuje :/
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
Avatar użytkownika
Pieraś
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez cup12552 » 24/10/2012, 22:08

Jestem Twoich gabarytów i fz6 z 2005 roku jest moim pierwszym dużym motocyklem (Jeździłem wcześniej na 125).

Jak Ci szło na gpz? Jeździłeś kiedyś na fazerze? bo ja mimo doświadczenia na 125 nieźle się zdziwiłem, na wyższych obrotach to istna bestia i w zakrętach trzeba się b. ostrożnie z gazem obchodzić.
Z drugiej strony poniżej 6k rpm motocykl jest bardzo spokojny ale nie starczy Ci silnej woli przed odkręcaniem mu na długo.

wiem że się tym nie przejmiesz:) ja też się nie przejmowałem i w sumie nie żałuję tylko pożycz go od kogoś chociaż na krótki przejazd i zobacz sobie jak to się zbiera:)
cup12552
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46

Postprzez Seba_ER5 » 25/10/2012, 01:19

Kumpel sprzedaje ladnego fazerka 99 w podobnych pieniadzach. Chlopak pisal artykuly dla scigacza.

Opis:
Nadszedł czas i na mój motocykl, którym jeździłem przez ostatnie 4 lata – Yamahę FZS600 Fazer. Został wyprodukowany w roku 1999. W moim posiadaniu jest od 2008 roku. Użytkowany był wyłącznie do jazdy po mieście i tras turystycznych. Przez t
en okres ani razu mnie nie zawiódł i przez lata nie zawiedzie z pewnością Ciebie, jeśli będziesz odpowiednio o niego dbać. Yamaha ma przejechane 36044 mile (ponad 58.000 km), z czego 14.000 mil w moich rękach. Przez ten czas (dystans) wymienione było:
- rokrocznie olej w silniku wraz z filtrami oleju i powietrza
- Uszczelniacze zawieszenia przedniego
- zestaw napędowy marki (łańcuch D.I.D. +zębatki SUNSTAR) – obecny stan dobry
- klocki hamulcowe przód (przewidywana wymiana za kilka tys. km), tył stan bardzo dobry
- opony: tylna Maxxis Supermaxx (przewidywana wymiana kilka tys. km), przednia Pirelli Diablo wymieniona w 2011r.
- regulacja luzów zaworowych i synchronizacja gaźników (2010)
- wymiana świec zapłonowych (2010)
- Nowy akumulator marki Unibat (wymieniony w 2011)
- karbonowy tłumik o ładnym brzmieniu (wymieniony przez poprzedniego właściciela)
- za kilka – kilkanaście tys. km trzeba będzie wymienić łańcuszek rozrządu (jego koszt około 200zł)
Posiadam dwa kluczyki, instrukcję użytkownika, książkę z historią serwisowania do 2007r. Dorzucam serwisówkę. Ubezpieczenie ważne do 15.04.2013, przegląd ważny do 17.08.2013. W trasie spala do 5l/100km (rekord 4,6l/100km), na mieście około 5,5-6l/100km.

Foto:
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4425_n.jpg

Cena 7200 do malej negocjacji.

Na forum ksywka ERISTOF - redagowal artykuly do scigacza. Teraz chyba robi co innego.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez front247 » 25/10/2012, 06:32

Akurat mam przelatane swoim fazerem 2 sezony i powiem tak...siedzi się na nim jak na typowym turystyku czyli pozycja całkowicie wyprostowana...ja mam 183 wzrostu i kładzenie sie na bak żeby się schować przy wyższych predkosciach było dla mnie dosyć niewygodne,po prostu ten motocykl jest mały .
Na marginesie mój fazerek jest do sprzedania za niewielkie pieniądze tyle ze jest bez przedniej owiewki,bo przerobiony jest na delikatnego nakeda. Serwisowany w Yamaha na Elektronowej.Nigdzie go jeszcze nie wystawiłem bo miałem zamiar go sprzedać na wiosnę.
Pozdrawiam ziomka z Zielonej Góry :wink:
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Pieraś » 25/10/2012, 07:30

cup12552:

- na GPZ jezdzilo mi sie ok, po miescie bardzo dobrze ale potrasie juz ciezej (wiatr).
- co do przyspieszania to cacy
- zakrety? raz jak wyjezdzalem od siebie z miasta wchodzilem w luk przy chyba jakos 110km/h (wyjazd z trasy polnocnej na most w strone sulechowa) to sie zdziwilem, bo musialem mocno go ciagnac do wewnatrz ... od razu manetke odjalem, pozniej (za mostem kolejny luk w lewo mocniejszy) i mialem chyba juz 80-90km/h (moze 100) i zalapalem stresa bo sciagnelo mnie na prawy pas - balem sie polozyc moto bardziej - brak dosw. itp., sadzilem ze moze sie kola uslizgnal spode mnie, wiec odjalem manetke i bardziej probowalem go ciagnac do wewnatrz ze strachem w oczach
- co do fazera wiem ze to ma ok 40km wiecej, wiec bede staral sie o tym pamietac itp.

Seba_ER5:
- popatrze, dzieki za info

front247:
- jak jestes z zielonej, daj mi info, to chociaz bym podjechal obejrzec jak to wyglada z bliska na zywo i chociaz bym sobie usiadl, zeby zobaczyc jak sie na tym siedzi :)
- jak mogles z fzr zrobic nakeda ;-)
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
Avatar użytkownika
Pieraś
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez front247 » 25/10/2012, 09:08

Ja jeżdżę w większości po mieście a fazer bez owiewki wygląda dla mnie dużo ładniej :wink:

Mój fon 665306386,jak będziesz miał ochotę zobaczyć albo nawet się przejechać to nie ma problemu,zadzwoń umówimy się ,jak ci się spodoba to poszukasz sobie wtedy jakiegoś egzemplarza z owiewkami,na allegro.Bedziesz miał rozeznanie czy w ogóle ten model ci odpowiada.

Co do GPZ ty to wspominam swojego z sentymentem,świetny , wdzięczny motocykl idealny do nauki...bo zeby skecic to trzeba naprawdę ten motocykl ostro potraktować,ma on permanetną chęć do wracania do swojej naturalnej prostej pozycji,za cholerę nie chce się sam składać w winkle,trzeba ostro używać przeciwskrętu, FZS 600 pod tym względem to bajka..jeden ruch nadgarstkiem i sam sie składa ,róznica ogromna.
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Miczab » 25/10/2012, 09:37

Seba_ER5 napisał(a):Kumpel sprzedaje ladnego fazerka 99 w podobnych pieniadzach. Chlopak pisal artykuly dla scigacza.
[...]

Foto:
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4425_n.jpg

Cena 7200 do malej negocjacji.

Na forum ksywka ERISTOF - redagowal artykuly do scigacza. Teraz chyba robi co innego.


Moto od Krzycha polecam bez dwóch zdań. Na bieżąco serwisował, części kupowane u nas. :)
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Pieraś » 25/10/2012, 09:47

A skad ten moto... miasto?
Jedna fotka to malo :)
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
Avatar użytkownika
Pieraś
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Miczab » 25/10/2012, 11:18

Warszawa
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Pieraś » 25/10/2012, 19:10

Za daleko. Dzis bylem u front247 i juz wiem, ze fazer to jest raczej to co bym chcial.
Jeszcze jakis krotki kurs takim moto i bede wiedzial ... moze jakiegos sprzedawce namierze + lepsza pogoda :) No chyba, ze poczekam do wczesnej wiosny.
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
Avatar użytkownika
Pieraś
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez leff » 25/10/2012, 19:47

ciekawe, ze nikt nie napisal, ze fazer to nie jest najlepszy pomysl na pierwsze moto
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Pieraś » 25/10/2012, 21:25

Ponieważ? Chodzi Ci o moc? Wczoraj kolega z pracy, ktory jezdzi na moto dlugo .. spokojnie jezdzi, nie trzyma z ludzmi jadacymi w kupie i szalejacymi mowil co innego.
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
Avatar użytkownika
Pieraś
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez leff » 25/10/2012, 21:49

a ja mowie co innego, ten motocykl nie wybaczy CI braku doswiadczenia - prawie 100 HP przy masie ok 200 kg potrafi pojechac a gadanie o rozwaznym kreceniu manetka to bzdury
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Kaai » 25/10/2012, 22:53

Oj pewnie, ja sobie tez powtarzałem, ze nie będę odkręcał i co? deszcz padał, mokro było i wszystko w ch*j, po prostu odkręcasz, bo to jest zbyt zajebiste uczucie. a te 100 BHP+ aż się rwią żeby im do*ebać. więc wszystkie teksty o nieodkręcaniu w d*pę możecie sobie wsadzić. są gówno warte.

uzywaj jednak mniej potocznej polszczyzny - leff
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Krmtzzz » 25/10/2012, 23:12

98 jesli juz :D Powyzej 6k tez sie nic nie dzieje, dopiero 8-9 k obrotow ma kopa. Choc na pierwsze moto po dluzszym zastanowieniu nie polecalbym, moze cie troszeczke sponiewierac jak dasz mu w palnik. Jak sam powiedziales w jakims tam zakrecie wyszedl brak doswiadczenia. No ale skoro chcesz to bierz
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez front247 » 26/10/2012, 06:10

leff napisał(a):a ja mowie co innego, ten motocykl nie wybaczy CI braku doswiadczenia - prawie 100 HP przy masie ok 200 kg potrafi pojechac a gadanie o rozwaznym kreceniu manetka to bzdury

Chyba nigdy nie jezdziłeś fzs 600. Ten motocykl do 6-7 tys. ma wiekszego muła niż GPZ 500 ale to akurat normalne bo GPZ to dwa cylindry i inna charakterystyka. FZS mozesz non stop jezdzić w zakresie 2,5-7 tys. obrotów i spokojnie sie wcxzuwać w te moto jak w kazde inne słabsze,to nie jest sport. Sam zaczynałem przygodę od 500 poj. ale to żaden argument tym bardziej przeciwko fazerowi.
pozdrawiam

Kaai napisał(a):Oj pewnie, ja sobie tez powtarzałem, ze nie będę odkręcał i co? deszcz padał, mokro było i wszystko w ch*j, po prostu odkręcasz, bo to jest zbyt zajebiste uczucie. a te 100 BHP+ aż się rwią żeby im do*ebać. więc wszystkie teksty o nieodkręcaniu w d*pę możecie sobie wsadzić. są g.... warte.

uzywaj jednak mniej potocznej polszczyzny - leff


No wybacz akle skory ty bez względu na to co masz pod siodłem i pogodę nie możesz się ogarnąc z manetka i.. MUSISZ ODKRĘCAC BO TO ZAJEBISTE UCZUCIE to chyba powinienes sie po prostu troszkę wyciszyć,uspokoic..może jakas dziewczyna..sam nie wiem.. :)

pkt 11 regulaminu - leff
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez fincher » 26/10/2012, 18:04

Ja osobiście znam pare osób zaczynających od fz6 i samemu teraz też poluje na fz6n lub sv650n i nie widzę nic strasznego w tym sprzęcie na 1 motocykl (1wszy nielicząc 50 i 125)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez cup12552 » 26/10/2012, 22:44

ja 500km temu zacząłem jeździć na fz6 i ogólnie motocykl do opanowania o ile go trzymasz na niskich obrotach, problem zaczyna się gdy chcesz wejść w zakręt mając np 7k rpm. Wtedy najmniejsze drgnięcie manetki powoduje spore przyspieszenie, na prostej to i hayabusą może jechać początkujący, problem jedynie gdy się trzeba na tym złożyć w zakręt i wyhamować.
cup12552
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46

Postprzez Krmtzzz » 28/10/2012, 22:55

W zakrecie jakis problem przy 7k ? Ja smigam czesto przy 10k i nie czuje tam zadnego problemu w zakretach, bo co maja obroty do zakretu ? No ok przy 3k balbym sie ze zaraz zasne....
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Kaai » 28/10/2012, 23:05

strzelam, że przy 3k rpm moto jest mułowate, i jak manetkę przekręcisz to niewiele się dzieeje, a przy 7k rpm jest bardziej ożywione i bardziej czułe na manetkę. więc jakikolwiek ruch manetą w zakręcie przy 7k rpm dla kogos, kogo to pierwsze moto = części na allegro.

tak z tego wnioskuję
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr
cron