Zobacz wÄ…tek - yamaha yzf 125r / ktm duke 125 / honda nsr 125
NAS Analytics TAG

yamaha yzf 125r / ktm duke 125 / honda nsr 125

i inne małe pojemności
_________

yamaha yzf 125r / ktm duke 125 / honda nsr 125

Postprzez Fan yamahy1996 » 22/10/2012, 17:22

Witam wszystkich. Przeczytałem dużo na temat yamahy yzf 125r ale chciałbym dowiedzieć od ludzi którzy wiedzą więcej na temat motocykli. Interesuje mnie kupno motocykla 125 ponieważ zdaje na wiosne prawko A1 a na zime chcę kupić swój upragniony motocykl. Mam do wydania 13 tyś zł . Prosze was żebyście pomogli mi wybrać spośród tych trzech motocykli najlepszy i jak najwięcej funkcjonalny. Mam pytanko : czy da się zwiększyć moc w ktm duke ? Mam spore doświadczenie z motorami . Jeździłem na crossie 125 (oczywiscie po terenach prywatnych) i krótkie przejażdzki na chińczykach i cagivie mito . [/u] Najwięcej interesuje mnie ktm duke :d
Fan yamahy1996
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55


Postprzez jacek.rs » 22/10/2012, 17:38

bierz aprilie rs4 125 :D za 12tys kupisz już.. a mocniejsza od rki dość znacząco :P
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56


Postprzez Fan yamahy1996 » 22/10/2012, 17:56

To jest ta w 4t ? A wiesz może jak z częściami to tego i czy są drogie ?
Ostatnio edytowano 22/10/2012, 18:06 przez Fan yamahy1996, łącznie edytowano 1 raz
Fan yamahy1996
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55

Postprzez jacek.rs » 22/10/2012, 18:04

no do czesci dostep trudny niestety :) ale ty w koncu chcesz w traski jechac czy nie ?
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez Fan yamahy1996 » 22/10/2012, 18:07

no chciałbym jechać na zlot i z dziewczyną gdzieś się przejechać , ale tak to do szkoły :D a wiesz może ile ona wyciągnie v -max ?
Fan yamahy1996
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55

Postprzez jacek.rs » 22/10/2012, 18:22

koło 140.. ale od razu ci mówie ze to nie moto na dłuzsze trasy bo mam ją i jak przejade 50km to jest masakra i mnie chce rozpierdolic... a dziewczyna ci na to nie wsiądzie :P bo tam jest siedzenie 5x6cm :P
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez Fan yamahy1996 » 22/10/2012, 18:28

A w sali 1-10 na ile oceniasz ten motocykl ? i czy od czasu zakupu coś ci się zepsuło ( czy jest to wadliwy sprzęt ?)?
Fan yamahy1996
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55

Postprzez jacek.rs » 22/10/2012, 19:21

no jak to włoszczyzna :P ja daje 10 no ale wiesz prawdopodobnie ty nie wykozystasz ani 50% potencjału jej bo ja nią jezdze na torze i do tego sie nadaje.. a jak juz mowiłem na drogi to tak niezbyt.
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez www.moto125.pl » 22/10/2012, 20:50

Nie gadajcie bajek.Z częściami nie ma już żadnego problemu.Dostaniesz każdą częśc do każdej APRILI,YAMAHY,DERBI z oryginalnych części producenta oraz wiele części tuningowych i eksploatacja.Wszystko na sklepie: www.moto125.pl

Co do motocykla masz kilka opcji w 4T:
Aprilia RS4 125
Yamaha R125
KTM DUKE 125 (jest też 200cm3, ale raczej nie da rady go na A1)
Derbi GPR 125 4T
Honda CBR 125 (nowy model)

Wszystkie motocykle są młode,najstarszy będzie Derbi i R125,szły od 2008r,reszta to nowości na 2010 lub 11r.

Możesz też kupić ładne maszyny w 2T:
Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125

Generalnie za 13 000zl nowego nie kupisz żadnego z wymienionych ale napewno bardzo młode roczne,2 lub max 3 letnie maszyny z minimalnymi przebiegami.Wybór należy do ciebie :).
Twój sklep dla 50 125 i 250cm3 | .. :: www.moto125.pl :: ..
Avatar użytkownika
www.moto125.pl
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 4/6/2012, 02:55
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez jacek.rs » 22/10/2012, 21:02

no troche drogie masz te czesci.. czasza za 800.. ja mam nowa za 300 :)

No ale zarobić trzeba... rozumiem :)
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez www.moto125.pl » 22/10/2012, 22:57

a w tej bajce były smoki ?:).
Twój sklep dla 50 125 i 250cm3 | .. :: www.moto125.pl :: ..
Avatar użytkownika
www.moto125.pl
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 4/6/2012, 02:55
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez voland2609 » 23/10/2012, 13:52

Chłopie, za 13k kupisz nowy motor. Teraz najważniejsze pytanie co sobie cenisz, szybkość, spalanie, dzwięk, awaryjność, stylistyke, wygląd. W takiej cenie uda ci się znaleźć r125 z 2011, cbr nową, apke może, varadero spokojnie, duke też i nowe derbi. Moto125, no trochę drogie macie te części, widziałem już twoje tłumaczenia o utrzymywaniu rynku...
Yamaha YZF R125 2010 Limited Edition
voland2609
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2012, 13:44
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez MrOsamaful » 23/10/2012, 15:45

jacek.rs napisał(a):bierz aprilie rs4 125 :D za 12tys kupisz już.. a mocniejsza od rki dość znacząco :P

Na jakiej podstawie to piszesz co? Masz te 2 motocykle? Yzf ma akurat dużo bardziej nowoczesny silnik i każdy widzi jak świetne się spisuje na yamaha cup. rs4 wcale nie jest mocniejsza.
Avatar użytkownika
MrOsamaful
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24/8/2012, 02:25

Postprzez jacek.rs » 23/10/2012, 17:20

MrOsamaful napisał(a):
jacek.rs napisał(a):bierz aprilie rs4 125 :D za 12tys kupisz już.. a mocniejsza od rki dość znacząco :P

Na jakiej podstawie to piszesz co? Masz te 2 motocykle? Yzf ma akurat dużo bardziej nowoczesny silnik i każdy widzi jak świetne się spisuje na yamaha cup. rs4 wcale nie jest mocniejsza.


na takiej podstawie ze ja mam rs4 a kilku kolegów r125 :) niewiem jakim cudem r125 moze miec nowowoczesniejszy silnik skoro jest produkowana od 2008 a rs od 2011 :) w rs4 mam dwusprzegłowa skrzynie lepsze zawieszenie i mocniejszy silnik.. troche co prawda wiecej pali ale rka zostaje daleko w tyle :)
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez Fan yamahy1996 » 23/10/2012, 17:30

voland2609 napisał(a):Chłopie, za 13k kupisz nowy motor. Teraz najważniejsze pytanie co sobie cenisz, szybkość, spalanie, dzwięk, awaryjność, stylistyke, wygląd. W takiej cenie uda ci się znaleźć r125 z 2011, cbr nową, apke może, varadero spokojnie, duke też i nowe derbi. Moto125, no trochę drogie macie te części, widziałem już twoje tłumaczenia o utrzymywaniu rynku...



DLa mnie najważniejsza jest awaryjność bo nie chce co chwile wydawać pełno kasy no i oczywiście szybkość ale nie chce jeżdzić 160km/h tylko tak spokojnie max 140 mi wystarczy :D




A co byście powiedzeli jeszcze o Yamaha wr 125r bo nikt z mojej okolicy nie ma tego moto a wydaje mi się że jest w miare fajne . :D

A no i jeszcze jedno : jak bym wrzucił do yzf cylek 180 to awaryjność się zwiększy ? Dzęki z góry :]
Fan yamahy1996
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55

Postprzez jacek.rs » 23/10/2012, 17:40

oczywiscie ze sie zwiekszy.. i do tego spalanie
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez Frankk » 23/10/2012, 19:33

Wymiana na 180ccm to porażka, to nie tak jak z 50 na 80. Tu trzeba wymienić multum innych rzeczy, nie ma co kombinować.
Duke to nowy motocykl, zwinny, elastyczny silnik, napewno warty uwagi, części dostaniesz bez problemu za 13k dostaniesz z bardzo małym przebiegiem dobrą sztuke.
r125 to sprawdzona maszyna, v max w okolicach 120km/h, spalanie 3,3.5/100, silnik 4t co za tym idzie mało awaryjny, rzadko kiedy się coś sypie.
rs4, nie wiem, nie znam, nie wypowiem siÄ™.
nsr 125 - 2t, jeśli Ci zależy na mocy bierz bez zastanowienia się. Spalanie wiele większe ale to jednak 2suw. Do tego częstsze naprawy ale moim zdaniem jak odpowiednio będziesz szanował to pojeździsz.
Co do WR'ki masz dwie wersje X (supermoto) i R (enduro). Sam mam tą maszyne. Silnik ten sam co w r125, v max 115km/h, spalanie 3.5/100, zrobiłem na niej 10000km i żadnej naprawy, dosłownie nic. Jedyne co to wymiana napędu ale jednak 10k to dość dużo, do tego wymiana filtrów, oleju, nic się z nią nie dzieje. Kupisz erke to wiedziesz w teren bez problemu, x'em też na upartego, r125 czy inne sporty niestety odpadają do takich celów. Trasy? Po 200km dupa odpada co spowodowane jest wąską kanapą, sam zrobiłem 1200km nad morze i spowrotem i jestem przykładem że jak się uprzesz to nie ma problemu w dalekie trasy. Nie masz też szyby ani żadnej owiewki więc jesteś zdany sam na siebie w razie wiatru. Ale nie rozwijasz na niej prędkości rzędu 160km/h żeby Cię zdmuchiwało. Bez obaw. Plusem natomiast jest wyprostowana pozycja, co jest mega wygodne w porównaniu do małolitrażowych sportów czy nakedów. Polecam szczerze, jeśli są jeszcze jakieś pytania to wal śmiało tutaj lub na priv.
Avatar użytkownika
Frankk
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18/3/2011, 19:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Fan yamahy1996 » 29/12/2012, 23:40

Frankk napisał(a):Wymiana na 180ccm to porażka, to nie tak jak z 50 na 80. Tu trzeba wymienić multum innych rzeczy, nie ma co kombinować.
Duke to nowy motocykl, zwinny, elastyczny silnik, napewno warty uwagi, części dostaniesz bez problemu za 13k dostaniesz z bardzo małym przebiegiem dobrą sztuke.
r125 to sprawdzona maszyna, v max w okolicach 120km/h, spalanie 3,3.5/100, silnik 4t co za tym idzie mało awaryjny, rzadko kiedy się coś sypie.
rs4, nie wiem, nie znam, nie wypowiem siÄ™.
nsr 125 - 2t, jeśli Ci zależy na mocy bierz bez zastanowienia się. Spalanie wiele większe ale to jednak 2suw. Do tego częstsze naprawy ale moim zdaniem jak odpowiednio będziesz szanował to pojeździsz.
Co do WR'ki masz dwie wersje X (supermoto) i R (enduro). Sam mam tą maszyne. Silnik ten sam co w r125, v max 115km/h, spalanie 3.5/100, zrobiłem na niej 10000km i żadnej naprawy, dosłownie nic. Jedyne co to wymiana napędu ale jednak 10k to dość dużo, do tego wymiana filtrów, oleju, nic się z nią nie dzieje. Kupisz erke to wiedziesz w teren bez problemu, x'em też na upartego, r125 czy inne sporty niestety odpadają do takich celów. Trasy? Po 200km **** odpada co spowodowane jest wąską kanapą, sam zrobiłem 1200km nad morze i spowrotem i jestem przykładem że jak się uprzesz to nie ma problemu w dalekie trasy. Nie masz też szyby ani żadnej owiewki więc jesteś zdany sam na siebie w razie wiatru. Ale nie rozwijasz na niej prędkości rzędu 160km/h żeby Cię zdmuchiwało. Bez obaw. Plusem natomiast jest wyprostowana pozycja, co jest mega wygodne w porównaniu do małolitrażowych sportów czy nakedów. Polecam szczerze, jeśli są jeszcze jakieś pytania to wal śmiało tutaj lub na priv.





ale jak sądzisz lepiej wybrac opony enduro czy sm ? wiecej będe jezdzil po ulicach ale zeby przedostac sie przez las da rade na oponach sm ?
Fan yamahy1996
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55

Postprzez henio12323 » 29/12/2012, 23:45

spoko mozna na SMkach sie przejechac, nie powariujesz, ale się da :) lepiej na SM sie przekulać w terenie kawałek, niz po asfalcie na kołąch enduro schodzic na kolano :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê