yamaha yzf 125r / ktm duke 125 / honda nsr 125
Posty: 19
• Strona 1 z 1
yamaha yzf 125r / ktm duke 125 / honda nsr 125
Witam wszystkich. Przeczytałem dużo na temat yamahy yzf 125r ale chciałbym dowiedzieć od ludzi którzy wiedzą więcej na temat motocykli. Interesuje mnie kupno motocykla 125 ponieważ zdaje na wiosne prawko A1 a na zime chcę kupić swój upragniony motocykl. Mam do wydania 13 tyś zł . Prosze was żebyście pomogli mi wybrać spośród tych trzech motocykli najlepszy i jak najwięcej funkcjonalny. Mam pytanko : czy da się zwiększyć moc w ktm duke ? Mam spore doświadczenie z motorami . Jeździłem na crossie 125 (oczywiscie po terenach prywatnych) i krótkie przejażdzki na chińczykach i cagivie mito . [/u] Najwięcej interesuje mnie ktm duke :d
- Fan yamahy1996
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55
To jest ta w 4t ? A wiesz może jak z częściami to tego i czy są drogie ?
Ostatnio edytowano 22/10/2012, 18:06 przez Fan yamahy1996, łącznie edytowano 1 raz
- Fan yamahy1996
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55
no chciałbym jechać na zlot i z dziewczyną gdzieś się przejechać , ale tak to do szkoły
a wiesz może ile ona wyciągnie v -max ?

- Fan yamahy1996
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55
A w sali 1-10 na ile oceniasz ten motocykl ? i czy od czasu zakupu coś ci się zepsuło ( czy jest to wadliwy sprzęt ?)?
- Fan yamahy1996
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55
Nie gadajcie bajek.Z częściami nie ma już żadnego problemu.Dostaniesz każdą częśc do każdej APRILI,YAMAHY,DERBI z oryginalnych części producenta oraz wiele części tuningowych i eksploatacja.Wszystko na sklepie: www.moto125.pl
Co do motocykla masz kilka opcji w 4T:
Aprilia RS4 125
Yamaha R125
KTM DUKE 125 (jest też 200cm3, ale raczej nie da rady go na A1)
Derbi GPR 125 4T
Honda CBR 125 (nowy model)
Wszystkie motocykle są młode,najstarszy będzie Derbi i R125,szły od 2008r,reszta to nowości na 2010 lub 11r.
Możesz też kupić ładne maszyny w 2T:
Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125
Generalnie za 13 000zl nowego nie kupisz żadnego z wymienionych ale napewno bardzo młode roczne,2 lub max 3 letnie maszyny z minimalnymi przebiegami.Wybór należy do ciebie
.
Co do motocykla masz kilka opcji w 4T:
Aprilia RS4 125
Yamaha R125
KTM DUKE 125 (jest też 200cm3, ale raczej nie da rady go na A1)
Derbi GPR 125 4T
Honda CBR 125 (nowy model)
Wszystkie motocykle są młode,najstarszy będzie Derbi i R125,szły od 2008r,reszta to nowości na 2010 lub 11r.
Możesz też kupić ładne maszyny w 2T:
Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125
Generalnie za 13 000zl nowego nie kupisz żadnego z wymienionych ale napewno bardzo młode roczne,2 lub max 3 letnie maszyny z minimalnymi przebiegami.Wybór należy do ciebie

Twój sklep dla 50 125 i 250cm3 | .. :: www.moto125.pl :: ..
-
www.moto125.pl - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 4/6/2012, 02:55
- Lokalizacja: Bochnia
-
www.moto125.pl - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 4/6/2012, 02:55
- Lokalizacja: Bochnia
Chłopie, za 13k kupisz nowy motor. Teraz najważniejsze pytanie co sobie cenisz, szybkość, spalanie, dzwięk, awaryjność, stylistyke, wygląd. W takiej cenie uda ci się znaleźć r125 z 2011, cbr nową, apke może, varadero spokojnie, duke też i nowe derbi. Moto125, no trochę drogie macie te części, widziałem już twoje tłumaczenia o utrzymywaniu rynku...
Yamaha YZF R125 2010 Limited Edition
- voland2609
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/10/2012, 13:44
- Lokalizacja: Koszalin
jacek.rs napisał(a):bierz aprilie rs4 125za 12tys kupisz już.. a mocniejsza od rki dość znacząco
Na jakiej podstawie to piszesz co? Masz te 2 motocykle? Yzf ma akurat dużo bardziej nowoczesny silnik i każdy widzi jak świetne się spisuje na yamaha cup. rs4 wcale nie jest mocniejsza.
-
MrOsamaful - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 24/8/2012, 02:25
MrOsamaful napisał(a):jacek.rs napisał(a):bierz aprilie rs4 125za 12tys kupisz już.. a mocniejsza od rki dość znacząco
Na jakiej podstawie to piszesz co? Masz te 2 motocykle? Yzf ma akurat dużo bardziej nowoczesny silnik i każdy widzi jak świetne się spisuje na yamaha cup. rs4 wcale nie jest mocniejsza.
na takiej podstawie ze ja mam rs4 a kilku kolegów r125



-
jacek.rs - Świeżak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56
voland2609 napisał(a):Chłopie, za 13k kupisz nowy motor. Teraz najważniejsze pytanie co sobie cenisz, szybkość, spalanie, dzwięk, awaryjność, stylistyke, wygląd. W takiej cenie uda ci się znaleźć r125 z 2011, cbr nową, apke może, varadero spokojnie, duke też i nowe derbi. Moto125, no trochę drogie macie te części, widziałem już twoje tłumaczenia o utrzymywaniu rynku...
DLa mnie najważniejsza jest awaryjność bo nie chce co chwile wydawać pełno kasy no i oczywiście szybkość ale nie chce jeżdzić 160km/h tylko tak spokojnie max 140 mi wystarczy

A co byście powiedzeli jeszcze o Yamaha wr 125r bo nikt z mojej okolicy nie ma tego moto a wydaje mi się że jest w miare fajne .

A no i jeszcze jedno : jak bym wrzucił do yzf cylek 180 to awaryjność się zwiększy ? Dzęki z góry :]
- Fan yamahy1996
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55
Wymiana na 180ccm to porażka, to nie tak jak z 50 na 80. Tu trzeba wymienić multum innych rzeczy, nie ma co kombinować.
Duke to nowy motocykl, zwinny, elastyczny silnik, napewno warty uwagi, części dostaniesz bez problemu za 13k dostaniesz z bardzo małym przebiegiem dobrą sztuke.
r125 to sprawdzona maszyna, v max w okolicach 120km/h, spalanie 3,3.5/100, silnik 4t co za tym idzie mało awaryjny, rzadko kiedy się coś sypie.
rs4, nie wiem, nie znam, nie wypowiem siÄ™.
nsr 125 - 2t, jeśli Ci zależy na mocy bierz bez zastanowienia się. Spalanie wiele większe ale to jednak 2suw. Do tego częstsze naprawy ale moim zdaniem jak odpowiednio będziesz szanował to pojeździsz.
Co do WR'ki masz dwie wersje X (supermoto) i R (enduro). Sam mam tą maszyne. Silnik ten sam co w r125, v max 115km/h, spalanie 3.5/100, zrobiłem na niej 10000km i żadnej naprawy, dosłownie nic. Jedyne co to wymiana napędu ale jednak 10k to dość dużo, do tego wymiana filtrów, oleju, nic się z nią nie dzieje. Kupisz erke to wiedziesz w teren bez problemu, x'em też na upartego, r125 czy inne sporty niestety odpadają do takich celów. Trasy? Po 200km dupa odpada co spowodowane jest wąską kanapą, sam zrobiłem 1200km nad morze i spowrotem i jestem przykładem że jak się uprzesz to nie ma problemu w dalekie trasy. Nie masz też szyby ani żadnej owiewki więc jesteś zdany sam na siebie w razie wiatru. Ale nie rozwijasz na niej prędkości rzędu 160km/h żeby Cię zdmuchiwało. Bez obaw. Plusem natomiast jest wyprostowana pozycja, co jest mega wygodne w porównaniu do małolitrażowych sportów czy nakedów. Polecam szczerze, jeśli są jeszcze jakieś pytania to wal śmiało tutaj lub na priv.
Duke to nowy motocykl, zwinny, elastyczny silnik, napewno warty uwagi, części dostaniesz bez problemu za 13k dostaniesz z bardzo małym przebiegiem dobrą sztuke.
r125 to sprawdzona maszyna, v max w okolicach 120km/h, spalanie 3,3.5/100, silnik 4t co za tym idzie mało awaryjny, rzadko kiedy się coś sypie.
rs4, nie wiem, nie znam, nie wypowiem siÄ™.
nsr 125 - 2t, jeśli Ci zależy na mocy bierz bez zastanowienia się. Spalanie wiele większe ale to jednak 2suw. Do tego częstsze naprawy ale moim zdaniem jak odpowiednio będziesz szanował to pojeździsz.
Co do WR'ki masz dwie wersje X (supermoto) i R (enduro). Sam mam tą maszyne. Silnik ten sam co w r125, v max 115km/h, spalanie 3.5/100, zrobiłem na niej 10000km i żadnej naprawy, dosłownie nic. Jedyne co to wymiana napędu ale jednak 10k to dość dużo, do tego wymiana filtrów, oleju, nic się z nią nie dzieje. Kupisz erke to wiedziesz w teren bez problemu, x'em też na upartego, r125 czy inne sporty niestety odpadają do takich celów. Trasy? Po 200km dupa odpada co spowodowane jest wąską kanapą, sam zrobiłem 1200km nad morze i spowrotem i jestem przykładem że jak się uprzesz to nie ma problemu w dalekie trasy. Nie masz też szyby ani żadnej owiewki więc jesteś zdany sam na siebie w razie wiatru. Ale nie rozwijasz na niej prędkości rzędu 160km/h żeby Cię zdmuchiwało. Bez obaw. Plusem natomiast jest wyprostowana pozycja, co jest mega wygodne w porównaniu do małolitrażowych sportów czy nakedów. Polecam szczerze, jeśli są jeszcze jakieś pytania to wal śmiało tutaj lub na priv.
-
Frankk - Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:39
- Lokalizacja: Wrocław
Frankk napisał(a):Wymiana na 180ccm to porażka, to nie tak jak z 50 na 80. Tu trzeba wymienić multum innych rzeczy, nie ma co kombinować.
Duke to nowy motocykl, zwinny, elastyczny silnik, napewno warty uwagi, części dostaniesz bez problemu za 13k dostaniesz z bardzo małym przebiegiem dobrą sztuke.
r125 to sprawdzona maszyna, v max w okolicach 120km/h, spalanie 3,3.5/100, silnik 4t co za tym idzie mało awaryjny, rzadko kiedy się coś sypie.
rs4, nie wiem, nie znam, nie wypowiem siÄ™.
nsr 125 - 2t, jeśli Ci zależy na mocy bierz bez zastanowienia się. Spalanie wiele większe ale to jednak 2suw. Do tego częstsze naprawy ale moim zdaniem jak odpowiednio będziesz szanował to pojeździsz.
Co do WR'ki masz dwie wersje X (supermoto) i R (enduro). Sam mam tą maszyne. Silnik ten sam co w r125, v max 115km/h, spalanie 3.5/100, zrobiłem na niej 10000km i żadnej naprawy, dosłownie nic. Jedyne co to wymiana napędu ale jednak 10k to dość dużo, do tego wymiana filtrów, oleju, nic się z nią nie dzieje. Kupisz erke to wiedziesz w teren bez problemu, x'em też na upartego, r125 czy inne sporty niestety odpadają do takich celów. Trasy? Po 200km **** odpada co spowodowane jest wąską kanapą, sam zrobiłem 1200km nad morze i spowrotem i jestem przykładem że jak się uprzesz to nie ma problemu w dalekie trasy. Nie masz też szyby ani żadnej owiewki więc jesteś zdany sam na siebie w razie wiatru. Ale nie rozwijasz na niej prędkości rzędu 160km/h żeby Cię zdmuchiwało. Bez obaw. Plusem natomiast jest wyprostowana pozycja, co jest mega wygodne w porównaniu do małolitrażowych sportów czy nakedów. Polecam szczerze, jeśli są jeszcze jakieś pytania to wal śmiało tutaj lub na priv.
ale jak sądzisz lepiej wybrac opony enduro czy sm ? wiecej będe jezdzil po ulicach ale zeby przedostac sie przez las da rade na oponach sm ?
- Fan yamahy1996
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2012, 13:55
spoko mozna na SMkach sie przejechac, nie powariujesz, ale siÄ™ da
lepiej na SM sie przekulać w terenie kawałek, niz po asfalcie na kołąch enduro schodzic na kolano 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości