Zobacz wątek - Problem z Suzuki

Reklama

NAS Analytics TAG

Problem z Suzuki

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z Suzuki

Postprzez Majin » 22/10/2012, 11:40

Witam po dłuższej nieobecności i od razu z pytaniami. mam nadzieje ze ten dział,

Specyfikacja: Suzuki gsxR srad 600 z 1998 roku.
Problemy:
1. Gdy go spuszczam z obrotów to z silnika wydobywa sie dziwny metaliczny dzwięk. Jak wolno przyśpieszam to na biegach przy 7k obrotów tez słysze ten dzwiek. Troche mnie to martwi. Jakies pomysły co to moze byc?

2. Nastepny problem tez mnie nie pokoi. gdy nagle odkrece gaz to motocykl zamiast ostro przyśpieszyc buforuje sie tak jakby sie zastanawial czy przyśpieszać czy nie. Slychać ze chciałby ale nie umie od razu przyśpieszyć. Troche pomyśli i po chwili jest ogien i jedzie. Z początku myślałem ze sie zalewa ale gdy stoi i przegazowywuję go to nie ma takiego problemu, tylko jak jade.

Licze ze ktoś sie spotkał z takim czymś i jest mi w stanie coś powiedzieć.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Majin
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6/1/2012, 19:24
Lokalizacja: Gliwice


Postprzez mati86 » 22/10/2012, 11:56

Sprawdź napinacz rozrządu, mialem dość podobny problem w crf 450 i okazało sie ze napinacz nie trzymał, wymieniłem na nowy i po problemie
Avatar użytkownika
mati86
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22/10/2012, 09:00
Lokalizacja: beskid żywiecki

Postprzez Majin » 22/10/2012, 12:02

2k kilometrów temu miałem wymieniany łańcuch rozrządu(DID). Mechanik powiedział ze nie trzeba nic wiecej wymieniać prócz łańcucha bo w dobrym stanie jest reszta rzeczy ale sprawdze przy najbliższej okazji. Dzięki
Avatar użytkownika
Majin
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6/1/2012, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Glenroy » 22/10/2012, 14:00

Mechanicy dużo mówią a jednak swoją rację mieć trzeba, wymiana rozrządu to wymiana rozrządu, całego kompletu nie rzeczy, które w danym momencie do tego się kwalifikują, wymienisz sam łańcuch a po kilku kilometrach posypie się coś dalej bo "wyglądało na dobre" ;)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Majin » 22/10/2012, 14:11

Nastepnym razem oddam do innego mechanika jeżeli bedzie to prawda.
Mam rozumieć ze oba błędy będą prawdopodobnie odpowiedzialne za ten rozrząd?
Avatar użytkownika
Majin
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6/1/2012, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez mati86 » 22/10/2012, 15:21

Może tak być ze oba a może być że za żaden z nich nie odpowiada rozrząd. U mnie akurat tak było. A wymiana rozrządu bez wymiany napinacza to trochę głupota, moim zdaniem szybciej umiera napinacz czy jakaś rolka niż pasek, niedawno nawet mialem taki przypadek w reno master, pasek alternatora ok a zepsuła się rolka prowadząca, szlak trafił łożysko,rolka sie rozpadła pasek spadł. Szczęście ze to tylko ładowanie,pompa wody,wspomaganie i klima a nie rozrząd.
Avatar użytkownika
mati86
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22/10/2012, 09:00
Lokalizacja: beskid żywiecki

Postprzez Majin » 22/10/2012, 15:51

no ok, to bede myślał w tym kierunku. Dzięki wielkie
Avatar użytkownika
Majin
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6/1/2012, 19:24
Lokalizacja: Gliwice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr