Zobacz wątek - CBR 600F F3 - pare pytań
NAS Analytics TAG

CBR 600F F3 - pare pytań

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CBR 600F F3 - pare pytań

Postprzez saintman » 13/6/2007, 07:41

Witam,
Mam kilka pytań odnośnie tego motocykla:
1. Czy w F3 jest jakikolwiek schowek? Np. kolega w R1 ma schowek pod siedzeniem dla pasazera. Czy w F3 jest cos takiego?
2. Jakie powinno byc cisnienie w oponach dla tego modelu?
3. Jaki powinien byc poziom wolnych obrotow? Mowa oczywiscie o rozgrzanym silniku, bez wlaczonego ssania.
Z gory dzieki za odpowiedz.
S.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30


Postprzez patrykmulek » 13/6/2007, 09:54

jesli masz ten motocyklto sobie sprawdz czy jest schowek, a jesli nie to poco ci do wiadomosci jakie cisnienie w kolach ipt.jak kupisz to sie zapytaj o obroty i cisnienie iwtedy sam sie dowiesz czy ma schowek.
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck


Postprzez lmpk » 13/6/2007, 21:00

1. są 2 jeden na dowód, drugi na prawko. ewentualnie zapałki sie zmieszczą. dostęp po zdjęciu lewego plastiku pod siedzeniem.

2. 2,5atm przód 2,9z tyłu zna zimnch gumach


3. tyle zeby rowno pracowal. 1200-1400
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez saintman » 15/6/2007, 10:24

-> do: patrykmulek

1. Mam dokładnie takie CBR od kilku dni. A schowków nie znlalazłem, bo bałem się połamać plastiki. Stąd moje pytania.
2. Nic Ci do tego, po co mi te wiadomości. Nie ma nigdzie nakazu, że pytać mogą jedynie posiadacze danego modelu.
3. Przez takich bufonów jak Ty, to forum ma wciąż bardzo złą opinię. Wg. wielu, pełno tu teoretyków-gawędziarzy o zawistno-szowinistycznym podejściu do tematu. najwidoczniej właśnie udało mi się poznać jednego z nich.
4. Czyżby zwykła zawiść, że bujasz się drętwą odmianą motocykla dla dzieci podczas gdy kto inny może się cieszyć "normalnymi" maszynami? Bo innego racjonalnego powodu zwyczajnie nie widzę.


-> do: lmpk
Bardzo dziękuję za info.


S.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30

Postprzez lmpk » 15/6/2007, 20:23

plastika nie połamiesz. odkrec tą plastikową srubke na dole. dalej masz 3 zatrzaski. przy baku w rogu, przy wsporniku podnozka pasazera i przy lampie. loooz. :]
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez motoman » 16/6/2007, 00:24

saintman napisał(a):-> do: patrykmulek


I nie tylko do niego!...


saintman napisał(a):2. Nic Ci do tego, po co mi te wiadomości. Nie ma nigdzie nakazu, że pytać mogą jedynie posiadacze danego modelu.
3. Przez takich bufonów jak Ty, to forum ma wciąż bardzo złą opinię. Wg. wielu, pełno tu teoretyków-gawędziarzy o zawistno-szowinistycznym podejściu do tematu. najwidoczniej właśnie udało mi się poznać jednego z nich.
4. Czyżby zwykła zawiść, że bujasz się drętwą odmianą motocykla dla dzieci podczas gdy kto inny może się cieszyć "normalnymi" maszynami? Bo innego racjonalnego powodu zwyczajnie nie widzę.


prawda, prawda i tylko prawda...
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê