Zobacz wątek - Czy trick zależy od opony??
NAS Analytics TAG

Czy trick zależy od opony??

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Czy trick zależy od opony??

Postprzez K_A_T » 13/6/2007, 00:16

Od jakiegoś czasu jeżdżę wyczynowo na moim co to wiele pisać motorku obserwując przy tym znaczne postępy... Mimo to cwicze już prawie miesiąc kółka kręcone podczas jazdy na gumie tylko ze gubie pion i nie wiem czy jest to spowodowane moją dość kwadratowa oponą ( praktycznie płaską od spodu) tak, że nie ma typowego pół okrągłego profilu i teraz nie wiem czy to wina opony czy po prostu musze dalej ćwiczyć ... ??
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice


Postprzez tomi291 » 13/6/2007, 22:29

ja mysle że to jednak jeszcze miesiac ćwiczeń albo za słaby motor skoro gubi Tobie pion, ja mam to samo tez dobrze pionu nie mogę złapać a mam gsxr 1000 wiec oponę i motor mam idealny ale niestety brak ćwiczeń nie czyni mnie mistrzem czy stuntem :P
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany


Postprzez cichy » 13/6/2007, 22:49

TrochÄ™ nie na temat...
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez motoman » 13/6/2007, 22:50

No ale on jedzie cyrkle:P... a nie poprostu gumuje:) w sumie to ja wierze w to ze to kwestia treningu i juz niedlugo bedziesz krecil sie jak na karuzeli:)

a jak tam cisnienie w oponie?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez K_A_T » 13/6/2007, 23:52

No jazda na gumie mówiąc nie skromnie nie sprawia mi żadnego problemu w drodze mam HB i stelaż którego jeszcze nie pospawałem jednak zatrzymałem się na tym tricku ... ćwiczę go miesiąc i max 2 kółka wykręcam (na siedząco) nie wiem, nie mam narazie stelaża więc to może dlatego...
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez K_A_T » 13/6/2007, 23:55

tomi291 napisał(a):ja mysle że to jednak jeszcze miesiac ćwiczeń albo za słaby motor skoro gubi Tobie pion, ja mam to samo tez dobrze pionu nie mogę złapać a mam gsxr 1000 wiec oponę i motor mam idealny ale niestety brak ćwiczeń nie czyni mnie mistrzem czy stuntem :P

Moto nie jest za słabe... waży 75kg i ma ok 12/14 KM problem jest z utrzymaniem pionu, bo albo składa mnie do środka albo wyrzuca na zewnątrz ... nie wiem, to chyba kwestia treningu, a sam tylko czepiam się szczegółów ;/
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Manhatan » 14/6/2007, 13:53

Takie są początki kręcenia cyrkli :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Grzybu » 15/6/2007, 09:23

Ćwiczenie swoją drogą, ale kwadratowa guma raczej mu nie pomaga w utrzymaniu nachylenia do wewnątrz okręgu. Do takich tricków dobrze jest upuścić trochę powietrza. Wtedy opona jest bardziej elastyczna.
Ale na Twoim miejscu i tak pomyślałbym o zmianie kapcia.

A jak tam ze smarowaniem?
W sumie, ...jak to dwusuw to nie ma z tym problemu

No i gratulujÄ™ tricku ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez Manhatan » 15/6/2007, 12:17

No no, najlepiej spuścić całe powietrze, wtedy będzie bardzo elastyczna :lol:

Spuszczanie powietrza jest dobre dla wolnych gum, ale nie dla cyrkli, o ile nie macie ochoty na pokrzywione ranty felg.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez K_A_T » 16/6/2007, 00:22

Grzybu napisał(a):Ćwiczenie swoją drogą, ale kwadratowa guma raczej mu nie pomaga w utrzymaniu nachylenia do wewnątrz okręgu. Do takich tricków dobrze jest upuścić trochę powietrza. Wtedy opona jest bardziej elastyczna.
Ale na Twoim miejscu i tak pomyślałbym o zmianie kapcia.

A jak tam ze smarowaniem?
W sumie, ...jak to dwusuw to nie ma z tym problemu

No i gratulujÄ™ tricku ;)

No już w tym momencie mam nabite dośc mało powietrza (nie jest to typowy tzw. kamień) ale spróbuje zmniejszyć ilość atmosfer :] kapcia mam tylko chęci brak, ale muszę sie za to zabtarać...
co do smarowania >> wiadomno 2T poza tym mam tylko przeniesiony zbiorniczek dozownika obok chłodnicy tak żeby wszystko było ok a w pszyszłości będzie DRZ sm a tam jest sucha miska olejowa więc light :]
Ggratulowac jeszcze nie ma czego, bo narazie nie cyrkluje >> ale może już nie długo :)
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez K_A_T » 16/6/2007, 00:27

Dobra, ogólnie wszystko wyjdzie z czasem- dzisiaj zamontowałem stelaż więc może pójdzie troche łatwiej
No i nie skromnie mam nadzieje że w przyszłym sezonie pojawie sie na większości imprez freestylowych :P :)
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice



Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê