KTM SX 125,problem-pomoc.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
KTM SX 125,problem-pomoc.
Witam , jest to mój pierwszy post ponieważ potrzebuje informacji , więc do rzeczy ostatnio w trakcie jazdy posypało się łożysko na korbie przy wale , moje pytanie jest w sprawie zaworu wydechowego , jak wiadomo trzeba rozpoławiać silnik i czy przy jego składaniu zawór się nie przestawi ,albo jak go ustawić , druga rzecz dotyczy łożysk na wał jakie maja być ? Jeszcze jedna sprawa chłopaki dotyczące pierścionków , tłok mam w dobrym stanie a pierścionki mierzyłem szczelinomierzem i jest za duża przerwa na zamkach i czy mogę wymieć same pierścienie , czy nie uszkodzą w jakikolwiek nicasilu , Dzięki i czekam na informacje
- ZolteKSX
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/10/2012, 15:51
1 odsylam do serwisowki
2 najlepiej oryginały (klubowe z luzem c3 a rolkowe z koszyczkiem polimerowym
3 po czym poznajesz ze tłok jest dobry?? A jak z luzem? Najlepiej jakbyś oddał cylinder do pomiarów wtedy będziesz wiedział co masz:) doradzał bym zmianę tloka a nie tylko pierscionka
2 najlepiej oryginały (klubowe z luzem c3 a rolkowe z koszyczkiem polimerowym
3 po czym poznajesz ze tłok jest dobry?? A jak z luzem? Najlepiej jakbyś oddał cylinder do pomiarów wtedy będziesz wiedział co masz:) doradzał bym zmianę tloka a nie tylko pierscionka
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
jeżeli nie będziesz wyjmował zaworu z cylindra ani nie będziesz kręcił ta duża śruba po prawej stronie silnika to nic sie nie przestawi.
łożyska na wał: musisz poszukac oznaczeń w spisie cześci i kup takie same w sklepie z łożyskami tylko musza byc te same z dobrym luzem c3 no i firmy ntn lub koyo
cylinder i tłok do pomiaru bo skąd wiesz że i nicasil masz jeszcze do jeżdżenia.oddasz pomierza i ocenią a co do wymiany to samych pierścieni w 2t sie nie wymienia tylko cały tłok
co do wymiany korby pytaj w serwisach motocyklowych
ewentualnie możesz komus to wysłac np:pan woryna z katowic(motor-tech)
a i nie czekaj z wymiana pierścieni(tłoka)sprawdź od razu żebyś później nie miał niespodzianki
łożyska na wał: musisz poszukac oznaczeń w spisie cześci i kup takie same w sklepie z łożyskami tylko musza byc te same z dobrym luzem c3 no i firmy ntn lub koyo
cylinder i tłok do pomiaru bo skąd wiesz że i nicasil masz jeszcze do jeżdżenia.oddasz pomierza i ocenią a co do wymiany to samych pierścieni w 2t sie nie wymienia tylko cały tłok
co do wymiany korby pytaj w serwisach motocyklowych
ewentualnie możesz komus to wysłac np:pan woryna z katowic(motor-tech)
a i nie czekaj z wymiana pierścieni(tłoka)sprawdź od razu żebyś później nie miał niespodzianki
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
A jak znajdę w serwisowce to co? Mam niezły zbiór serwisowek i nawet sam ostatnio tego szukałem i jakoś znalazłem kilka stron tego(dobrze poszukaj)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
100% jest w serwisówce, moze nie masz serwisówki do silnika ?
co do wału robi to wiele firm. kazdy profesjonalny serwis ( po prostu nie józek co kręci skuterki w piwnicy ) ma sprzęt, albo ma dojscia do sprzętu. musza to miec bo takie wymiany to norma. a sam sprzęt nie kosztuje majątku ( sporo dupereli kosztuje wiecej a są mniej potrzebne )
co do wału - najlepsze sa łozyska oryginalne. tylko fakt są drogie
ale po oznaczeniach mozna znalesc identyczne łozyska jak te montowane oryginalnie za nizszą cene. jedynie trzeba troche sie naszukać. albo szukac zamienników tak jak koledzy doradzili
co do tłoka to że chcesz zaoszczędzic teraz i za rok wsadzic nowy tłok to nie jest zadna oszczędnosc. moto po remoncie moze szybko paść jezeli nie wymienisz czegos. i potem bedzie płacz jak rozwali cylinder albo znów korbe ;P to nie jest jakis niewyobrazalny koszt. ale za to pewnosc masz wieksza że moto jest zdrowe

co do wału robi to wiele firm. kazdy profesjonalny serwis ( po prostu nie józek co kręci skuterki w piwnicy ) ma sprzęt, albo ma dojscia do sprzętu. musza to miec bo takie wymiany to norma. a sam sprzęt nie kosztuje majątku ( sporo dupereli kosztuje wiecej a są mniej potrzebne )
co do wału - najlepsze sa łozyska oryginalne. tylko fakt są drogie

co do tłoka to że chcesz zaoszczędzic teraz i za rok wsadzic nowy tłok to nie jest zadna oszczędnosc. moto po remoncie moze szybko paść jezeli nie wymienisz czegos. i potem bedzie płacz jak rozwali cylinder albo znów korbe ;P to nie jest jakis niewyobrazalny koszt. ale za to pewnosc masz wieksza że moto jest zdrowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości