Dopasowanie Tłoka
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Dopasowanie Tłoka
Witam mam problem gdyż nie ma nigdzie tłoka do honda nx125 nie wiecie może jaki tłok pasuje od innego motocykla,mi mówiono że od xl 125 i od gl 125 ale nie wiem czy to jest prawda proszę oo POMOC .)
dlaczego zakładasz takie same dwa tematy
regulamin kolego.
senekkorzenna
dlaczego zakładasz takie same dwa tematy

senekkorzenna
- Motoreider2012
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 17/7/2012, 11:16
- Lokalizacja: Międżychód
Tłok i suwmiarka w dłoń i mierzysz, potem szukasz czegoś podobnego, powinieneś coś znaleźć nawet na allegro. Ewentualnie można zlecić dorobienie nowego na wzór starego, jednak koszt to chyba 150zł nie pamiętam, czy z pierścieniami czy bez.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
podobny silnik (125 w 4t, pionowe) ma Honda CLR City Fly, więc można by pomierzyć, porównać i ew dopasować, lecz nie ma do tego czesci na allegro... można spróbować z chinskimi tłokami tez od podobnego silnika z zetki 125:
http://allegro.pl/tlok-chopper-cruiser- ... 91207.html ale nie jest to najlepsza opcja.
http://allegro.pl/tlok-chopper-cruiser- ... 91207.html ale nie jest to najlepsza opcja.
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
2 lata temu wymieniałem pierścienie w jakiejś 125cc 4T, cylinder nie do dostania, ale stary był w świetnym stanie, a nowy tłok kosztował ponad 400zł, bo głowica była 4-zaworowa, więc wymieniłem same pierścienie i maszynka lata do dziś
Nie jest to napewno najlepsze rozwiązanie, ale jak nie było gdzie kupić cylindra, a tłok kosztował tyle co używany chiński skuter, to trzeba było ratować sytuację, a dążyłem do tego by napisać, że słowo niedopuszczalne jest lekko przesadą 


-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Adres też mam Ci podać?
A w profilu nic nie wpiszę, bo nie widać tego pod awatarem.
Gładź cylindra tak jak już pisałem w świetnym stanie, po włożeniu nowych pierścieni przerwa na zamku wynosiła 0,3mm. Powodem wymiany był tragiczny stan starych, silniczek wciągał sporo oleju. I tyle ode mnie by nie odbiegać od tematu.
P.S. Mam nadzieję, że nie składasz 3 razy w tygodniu tego samego silnika

Gładź cylindra tak jak już pisałem w świetnym stanie, po włożeniu nowych pierścieni przerwa na zamku wynosiła 0,3mm. Powodem wymiany był tragiczny stan starych, silniczek wciągał sporo oleju. I tyle ode mnie by nie odbiegać od tematu.
P.S. Mam nadzieję, że nie składasz 3 razy w tygodniu tego samego silnika

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości