Zobacz wątek - Dopasowanie Tłoka
NAS Analytics TAG

Dopasowanie Tłoka

i inne małe pojemności
_________

Dopasowanie Tłoka

Postprzez Motoreider2012 » 14/10/2012, 09:21

Witam mam problem gdyż nie ma nigdzie tłoka do honda nx125 nie wiecie może jaki tłok pasuje od innego motocykla,mi mówiono że od xl 125 i od gl 125 ale nie wiem czy to jest prawda proszę oo POMOC .)


dlaczego zakładasz takie same dwa tematy :? regulamin kolego.


senekkorzenna
Motoreider2012
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2012, 11:16
Lokalizacja: Międżychód


Postprzez komarcc » 14/10/2012, 19:43

Tłok i suwmiarka w dłoń i mierzysz, potem szukasz czegoś podobnego, powinieneś coś znaleźć nawet na allegro. Ewentualnie można zlecić dorobienie nowego na wzór starego, jednak koszt to chyba 150zł nie pamiętam, czy z pierścieniami czy bez.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez michau_ek » 14/10/2012, 20:27

podobny silnik (125 w 4t, pionowe) ma Honda CLR City Fly, więc można by pomierzyć, porównać i ew dopasować, lecz nie ma do tego czesci na allegro... można spróbować z chinskimi tłokami tez od podobnego silnika z zetki 125:
http://allegro.pl/tlok-chopper-cruiser- ... 91207.html ale nie jest to najlepsza opcja.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez komarcc » 14/10/2012, 22:04

Jeśli już piszemy o chińskich tłokach to może lepiej pozostać przy oryginalnym :D a wymienić tylko pierścienie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez michau_ek » 15/10/2012, 08:02

jak już piszemy o wymianie tloka, to po co? silnik ma nastukane 50tys. km czy jak? ;P
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez komarcc » 16/10/2012, 21:18

2 lata temu wymieniałem pierścienie w jakiejś 125cc 4T, cylinder nie do dostania, ale stary był w świetnym stanie, a nowy tłok kosztował ponad 400zł, bo głowica była 4-zaworowa, więc wymieniłem same pierścienie i maszynka lata do dziś :) Nie jest to napewno najlepsze rozwiązanie, ale jak nie było gdzie kupić cylindra, a tłok kosztował tyle co używany chiński skuter, to trzeba było ratować sytuację, a dążyłem do tego by napisać, że słowo niedopuszczalne jest lekko przesadą :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez komarcc » 18/10/2012, 19:42

Adres też mam Ci podać? :P A w profilu nic nie wpiszę, bo nie widać tego pod awatarem.
Gładź cylindra tak jak już pisałem w świetnym stanie, po włożeniu nowych pierścieni przerwa na zamku wynosiła 0,3mm. Powodem wymiany był tragiczny stan starych, silniczek wciągał sporo oleju. I tyle ode mnie by nie odbiegać od tematu.

P.S. Mam nadzieję, że nie składasz 3 razy w tygodniu tego samego silnika :D
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê