jazda w ruchu miejskim kat A
• Strona 1 z 1
jazda w ruchu miejskim kat A
siemka
mam pewien problem na kursie xP, kilka dni temu zrobiłem trasę egzaminacyjną motocyklem, była to moja pierwsza jazda po mieście ( na placu wszystkie manewry wykonuje bezbłędnie 125 i 250 cm ), ale po mieście za bardzo się wk**** i denerwuje i zapominam o istotnych rzeczach związanych z ruchem miejskim, nawet zapominałem o jeździe prawą stroną pasa..
ogólnie chyba za dobrze nie wyszło.. pytanie polega na tym : czy w miarę upływu czasu ten stres jakoś minie ? i kolejne pytanie, kiedy trzeba się obracać do tyłu, na boki itp podczas jazdy po mieście, bo w sumie nauczyciel na kursie mi tego nie powiedział a tego wymaga..
ps. robię kurs a i b razem, na b w aucie 0 stresu, pomimo że nigdy nie jeździłem autem, idzie mi bardzo dobrze, a motocyklem jazda po mieście jakoś nie wychodzi ;/ pomimo że jeżdżę ogólnie od 12-13 roku życia.

mam pewien problem na kursie xP, kilka dni temu zrobiłem trasę egzaminacyjną motocyklem, była to moja pierwsza jazda po mieście ( na placu wszystkie manewry wykonuje bezbłędnie 125 i 250 cm ), ale po mieście za bardzo się wk**** i denerwuje i zapominam o istotnych rzeczach związanych z ruchem miejskim, nawet zapominałem o jeździe prawą stroną pasa..
ogólnie chyba za dobrze nie wyszło.. pytanie polega na tym : czy w miarę upływu czasu ten stres jakoś minie ? i kolejne pytanie, kiedy trzeba się obracać do tyłu, na boki itp podczas jazdy po mieście, bo w sumie nauczyciel na kursie mi tego nie powiedział a tego wymaga..
ps. robię kurs a i b razem, na b w aucie 0 stresu, pomimo że nigdy nie jeździłem autem, idzie mi bardzo dobrze, a motocyklem jazda po mieście jakoś nie wychodzi ;/ pomimo że jeżdżę ogólnie od 12-13 roku życia.
- benek1994
- Świeżak
Re: jazda w ruchu miejskim kat A
benek1994 napisał(a):pytanie polega na tym : czy w miarę upływu czasu ten stres jakoś minie ?