Zobacz wątek - Kawasaki ZX10R vs Yamaha R1 2004-2006.
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX10R vs Yamaha R1 2004-2006.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki ZX10R vs Yamaha R1 2004-2006.

Postprzez Kawasaki. » 8/10/2012, 16:12

Witam obecnie ujezdzam Kawe ZX7 chce zmienic na cos mocniejszego ZX10R czy R1 ? obydwa z rokow powyzej, co polecacie czego akurat ten model ? Slyszalem ze Kawa bardzo narwana..
Kawasaki.
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2/8/2012, 18:23


Postprzez Karol20 » 8/10/2012, 17:08

A co z twoim gsxr 1000 k8 i z planami kupna zzr1400?

I co to jest "rokow"?
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Kawasaki. » 8/10/2012, 18:59

nie nie , ja pisze wlasnie z kolegi konta , kolega kupil ZZR 1400 2010r , na 2012 nie starczylo kasy.:) no i ja szukam nowej maszynki.:)
Kawasaki.
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2/8/2012, 18:23

Postprzez Raptor. » 9/10/2012, 16:58

Kawe ZX10R 2004 ma jeden z forum nick : Black_Ghost...on Ci wszystko powie..
Quad..
Raptor.
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 3/6/2012, 17:14

Postprzez Black-Ghost » 9/10/2012, 18:58

Hmm może będe stronny bo dla mnie z tych roczników kawasaki jest bezkonkurnecyjne. Jeśli chcesz znac moje zdanie poparte faktami wal na pw bo nie chce zaś sprzeczki z funboyami Yamahy. Dodam tylko że gdyby Yamaha była dumna ze swojej konstrukcji silnika w R1 to nie wsadzili by jakiegoś Big-banga!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Kaai » 9/10/2012, 20:04

To jest normalne, że cały czas coś nowego sie daje. Gdyby Kawa była dumna z modelu 2004 to nie robią innych tylko by trzaskali ten od 2004-2012 bez jakichkolwiek zmian, więc ten powód był dla mnie głupi, ale co nie zmienia faktu, ze big bang był niezbyt udany (ale sam pomysł jakichkolwiek zmian jest OK)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Black-Ghost » 9/10/2012, 20:10

Gdybyś siedział w temacie to byś wiedział że kostrukcja silnika w kawasaki nie zmieniła sie zbyt wiele! Ciągle jest tylko bardziej dopracowywana (Ten sam skok tłoka do średnicy)! Poczytaj w necie to bedziesz wiedziało czym mówie! Silnik Yamahy nigdy nie był wzorem do naśladowania. Temu wcisneli tam Big-banga który też szału nie robi. Jeśli jednak by zestawić ZX-10R(04-05) z Rn12(04-05) to zdecydowanie lepiej wypada dycha. tylko nie piszcie mi że nie da sie odczuć różnic na drodze w tych motocyklach! Jeśli tak myślicie to skończcie przesiadywac na necie i pojezdzijcie troche na motocyklach! Kawasaki jako jedyna marka od lat skupia sie na rozwijaniu konstrukcji rzedowej 4. Zaczynając od MotoGP kończąc na WSBK. Z innymi markami bywa różnie! Yamaha za dużo eksperymentuje, najpierw były 20 zaworowe głowice , potem Big-bang a teraz coś biją piane o nowym 3 cylindrowym silniku. Honda sama nie wie czego sie trzymać czy rzędowych 4 czy V-4. Suzuki też sie ostatnio pogubiło. Niby chcą rozwijać rzędowe 4 a jednak ekperymentowali z V4 a teraz biją piane że chcą sprawdzic konstrukcje typu Big-bang.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Lukasz1234 » 9/10/2012, 21:25

Black-Ghost wal cos na temat zx10 2009r
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez Black-Ghost » 9/10/2012, 22:26

A google cie boli? Tak w skrócie to ten sam model co 2008rok. dopiero w 2010 roku był delikatny lifting i nic więcej nie zmieniono. Wszystkie dane techniczne znajdziesz na google ;) Chyba że masz jakieś konkretne do mnie pytanie?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Lukasz1234 » 9/10/2012, 22:31

Byłem pewien,że osobiscie jezdziłes..
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez Black-Ghost » 10/10/2012, 07:04

Tak mialem stycznosc z tym motocyklem, znajomy taki posiada! Pisałem ci żebys zadał konkretne pytanie! To ci konkretnie odpowiem! A tak to czego oczekujesz że walne ci całą litanie?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 10/10/2012, 08:51

Ja mam pytanie. Jesli 04-05 bylo takie super jak twierdzisz to jak wyjaśnisz fakt ,ze w kolejnej generacji zlagodzono dyche? O ile wiem,powodem nie są żadne eko normy tylko fakt, ze ten model był trudny nawet dla zawodowców do jeżdżenia głownie ze względu na charakterystykę silnika i sposób oddawania mocy. Innymi słowy mówiąc zawodowcy powiedzieli ,ze to się nie nadaje do jeżdżenia po torze więc tym bardziej po ulicy. Oczywiście da się przejechać od A do B czego jesteś przykładem ale nie widziałem abyś dawał radę w winklach o co wcale cię nie obwiniam bo sam bym nie dał.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 10/10/2012, 10:04

Rosiboj A masz jakies potwierdzenie twojej tezy na temat tego że tym nie da sie jezdzic po winklach? Mi sie jakoś bardzo dobrze tym jeździ lepiej niż firebladem sc57 którego tak wychwalasz. To jak to? Jeśli twierdzisz że model 2006-2007 jest jakos brutalnie złagodzony to chyba nie jezdziłeś tym modelem dziesiątki. Jest bardzo podobnie narwana! Złogodzil troche oodawanie mocy bo faktycznie ten motocykl nie raz potrafił zaskoczyc. Ja też nie widziałem jak jezdzisz po winlach a wymądrzasz sie jak byś był z rodziny rossiego. Ja sie zastanawiam co ty tu jeszcze robisz? dla czego nie jezdziśz w żadnym pucharze? Brałeś udział w pucharze bmw czy tylko kupiłeś bmw do bicia piany na forum? Mylisz dwie kwestie jazda po torze a po drodze to 2 inne rzeczy! Na torze liczą sie czasy okrążen a na drodze frajda z jazdy! Ty niczym byś nie dał rady jezzić co nie ma ABS-u i kontroli trakcji. Pewnie to było powodem kupienia skutera dla inwalidów!

PS: Jeśli twierdzisz że tym motocyklem nie da sie jezdzić po torze to popatrz kto wygrał masterbike (na torze) w 2004 i 2005 roku: http://www.motocykl-online.pl/testy/Masterbike_2004 / http://www.motocykl-online.pl/testy/Masterbike_2005 / Wogóle poczytaj sobie te testy to może przestaniesz pitolic głupoty oparte na własnych teoriach!


Co do tego jak jezdziło kawasaki w wyscigach! Problem nie był z samym motocyklem a z teamem który przygotowywał te motocykle. Kawasaki nigdy nie przejmowało sie szczególnie wyscigami, poprostu brali w nich udział. Wystarczy popatrzyc na 2 ostatnie sezony kawy w wsbk. model 2011 przygotowywał team PBM i nie było żadnych sukcesów, w 2012 roku był już nowy team Motocard i kawasaki przegrało z aprilią o zaledwie 0.5 punktu. Nawet team BMW który ciągle bije piane od paru sezonów nić nie pokazał na koniec!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 10/10/2012, 10:42

@Black-Ghost - Zapytalem grzecznie i bez zadnego atakowania cie, zebys mi wyjasnil dlaczego w kolejnym modelu zmienili charakterystyke silnika (nie wspominam tu o innych zmianach). Jesli nie widziales jak ja jezdze, to coz ... slabo sledzisz forum bo filmiki byly. Nie uwazam, ze mam jakies super umiejetnosci. Z tego tez powodu nie startuje w pucharze bmw. Co do ABS-u to podaj sobie reke z invicible bo gadasz jak on. Rzeczywiscie, przyznaje, ze nie potrafie hamowac. Zawsze sciskam hamulec z calej sily i z panika w oczach i to ABS za mnie zatrzymuje zawsze. Dobrze, ze prawo jazdy tez zdawalem z ABS-em bo bym nie zdal bez niego na 100%. Wlasnie dlatego nie potrafie niczym jezdzic co nie ma ABS-u albo 3 kol albo nawet 4 bo ja wogole nie potrafie jezdzic przyznaje sie. To samo z przyspieszaniem, gdyby nie kontrola trakcji ktora robi za mnie wszystko to pewnie dzisiaj juz bysmy nie rozmawiali. Biegow tez nie umiem zmieniac dlatego jezdze skuterem na automacie albo z shiftassistance. Zauwaz tylko jedna roznice:

Ty chwalisz motocykl ktory wszyscy jada
Ja nie musze chwalic motocykla ktory wszyscy doceniaja

Jesli bedziesz probowal odpowiadac na moje pierwsze pytanie, to skup sie na nim i daruj sobie wycieczki osobiste bo tracisz czas.
Ostatnio edytowano 10/10/2012, 10:50 przez rosiboj, łącznie edytowano 1 raz
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 10/10/2012, 10:49

Widzisz ja poparłem swoją teze argumentami. Ty walisz tylko swoimi tezami w dodatku zbieżnymi z prawdą! Twój motocykl to wykreowane bóstwo przez marketingowców. ;) Nie myśle sie z tobą przegadywać, to jak bym chciał udowodnić głupiemu że gwóźdź nie jest blachowkrętem. ;) :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 10/10/2012, 10:55

Rozumiem, ze to jest twoja odpowiedz na moje pytanie.

Black-Ghost napisał(a):Ty walisz tylko swoimi tezami w dodatku zbieżnymi z prawdą!


Wybacz, ale w poprzedniej twojej wypowiedzi , nie zauwazylem zadnych argumentow popierajacych twoja teze , ze 04-05 jest udanym modelem bo tak naprawde nie byl do czego przyznala sie sama fabryka ale skoro ty uwazasz, ze wiesz lepiej to proponuje ci sie z nimi skontaktowac bo jako fan marki i doswiadczony expert napewno wniesiesz wiele dobrego do przyszlych konstrukcji zielonych
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 10/10/2012, 11:00

Na to też masz jakies potwierdzenie? że fabryka nie była dumna? pewnie sie z tobą kontaktowli w tej sprawie :D Człowieku skończ walić swoje domysły. A najlepiej nie udzielaj sie już w tym temacie, Jak poczytasz testy ktory ci wysłałem tam nawet pisze o zadowolenu zielonych z ich modelu ;) Wystarczy poczytac. :roll: Co za człowiek!!

Ps. Żeby nikogo nie urazić dodam tylko że oba te motocykle są genialne jak ZX-10R tak YZF-R1(Nie wliczając w to Big-banga) :wink:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MANIAK. » 10/10/2012, 14:30

dobra , dobra koniec tego , o co wys sie wogole klocicie ? wiadomo ze kazdy chwali swoje , ZX10R jak i BMW S1000RR to swietne sprzety szybkie i wgl..ja tez powiem ze moj ZZR jest zajebisty i pojedzie po Was jak chce , ale po co ?
Kawasaki w Polsce jest niedoceniane , takie mam wrazenie , a za granica Kawa to swietny sprzet..kazdy sprzet ma jakies slabe i mocne strony..Obecnie Kawasaki jest najbardziej aktywne..wprowadza nowe modele ( 636 , Z800 na rok 2013 ) ,
a Yamaha co ? nowe malowania i kosmiczna cena hahahaha.A Honda czy GSXR to juz wogole stoja w miejscu , aby Kawa wprowadza nowe modele , caly czas lifty , pakowanie coraz wiecej km , glownie chodzi mi o modele BMW S1000 i ZX10R 2012..Kawa bije technicznie BMW..BMW podajze 193 km a Kawa 200 km.Kawa nowy desgign bodajze od 2008 r i potem inny od 2011..wiec Kawa caly czas sie modernizuje..Oczywiscie nie mowie ze Yamaha robi zle motocykle , bo ma swietne modele..slynna R1 byla dobra do 2008 , Fazer genialny i wytrzymaly sprzet , Thundercat, i wiele wiele innych..ale chyba kazdy zauwazy ze Kawa idzie caly czas do przodu..
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 10/10/2012, 14:51

Maniak Zgodze sie praktycznie w 90% z tym co napisałeś. Sprostuje tylko że ZX-10R 2012 ma te same parametry co S1000RR. Niemcy celowo zaniżyli wartosc mocy w katalogach. Ale we wszystkich testach i pomiarach oba dysponują mocą siegąjącą 200km ;) Jeśli zieloni poprawią w dziesiątce średni zakres obrotów i walną Quickshifter to skopią tyłek bmw co widać przez pryzmat wsbk :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 10/10/2012, 14:58

Zeby nie bylo to ja akurat jestem wiekszym fanem kawasaki niz bmw czy czegokolwiek innego, natomiast nie moge sluchac niescislosci jakie sie tu ukazuja tak jak np BMW 193 km potwierdzone a kawasaki 200 km CLAIMED (czyli mowia, ze tyle maja ale nikt tego nigdy nie widzial) natomiast na kole juz jest 160 i pol konia.
Obrazek

Natomiast slabsze bmw w tym samym tescie na kole 172.4
Obrazek

pozostawie to bez komentarza.

Orginalnie mialem kupic ZX10R , jezdzilem obydwoma i nie patrzac sie na wykresy, cyferki, dane techniczne ani co ludzie powiedza wybrale to co ja uwazalem za lepsze. Troszke glupio bylo, bo przeciez jestem fanem kawasaki, ale glupim jest pokazywanie palcem na czarna kartke i krzyczenie BIALA!!! Kazdy trzezwo myslacy powinien sprawdzic motocykle ktore mu sie podobaja i wybrac ten ktorym jemu sie lepiej jezdzi. Nie istnieje na swiecie jeden motocykl ktory sie i wszystkim podoba I wszystkim bedzie sie nim najlepiej jezdzilo dlatego, proponuje skupic swoja uwage na faktach a opinie i wnioski pozostawiac innym.

EDIT: Obawiam sie, ze sam silnik poprawic bedzie im ciezko, a tylko quicksifter to za malo przy wersji HP jaka wlasnie weszla na rynek.
Ostatnio edytowano 10/10/2012, 15:02 przez rosiboj, łącznie edytowano 1 raz
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości




na gr