Zobacz wątek - skrzynia biegow w yamaha r6 2000r

skrzynia biegow w yamaha r6 2000r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

skrzynia biegow w yamaha r6 2000r

Postprzez kristox » 8/10/2012, 15:37

Witam.

Planuje zakup yamahy r6 i mam pytanie do znawców,a mianowicie jak sprawdzić na hamowni czy 2 wchodzi i nie wypada? Zaznaczam, że na hamowni bo to bedzie moja pierwsza 600 i nie bede rozwijał 160 km/h na drodze.
Sprawa wygląda tak: jak bede kręcił na 1 do 14k obrotów to 2 ze sprzeglem czy bez wrzucić? I jak sprawdzić czy nie wypada? Czytałem, że na 2 kręcić do odcięcia ale chce sie upewnić.

Pozdrawiam
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27


Postprzez czajnik88 » 8/10/2012, 15:55

Już to widzę ak nie będziesz jechał szybciej niz te 160 ;] ale nvm...

Ruszasz wrzucasz 1 bieg jedziesz,jedziesz,jedziesz,jedziesz,jedziesz, wrzucasz 2 bieg i odkręcasz. Jak bieg nie wyskoczy to znaczy że nie wyskakuje. Ot cała filozofia. I biegi z sprzęgłem sie wrzuca ;d Chyba że masz quick shifter.
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

Postprzez mirekm71 » 8/10/2012, 16:49

Niech przejedzie sie ktos, kto umie jezdzic i wie o co chodzi. Mozna sprawdzic dajac w opor na dwojce przy obrotach najwyzszego momentu obrotowego ale najlepiej sprawdzic podczas przejazdu po drodze.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kristox » 8/10/2012, 16:52

czajnik88 napisał(a):Już to widzę ak nie będziesz jechał szybciej niz te 160 ;] ale nvm...

Ruszasz wrzucasz 1 bieg jedziesz,jedziesz,jedziesz,jedziesz,jedziesz, wrzucasz 2 bieg i odkręcasz. Jak bieg nie wyskoczy to znaczy że nie wyskakuje. Ot cała filozofia. I biegi z sprzęgłem sie wrzuca ;d Chyba że masz quick shifter.


Przeciez nie bede jeździł 160 tego samego dnia co kupię motor...
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez Vergon » 8/10/2012, 22:41

czajnik88 napisał(a):I biegi z sprzęgłem sie wrzuca


Bez sprzęgła wchodzą precyzyjniej, szybciej i jakoś tak lepiej.

Przeciągnij ją na 2 do odciny kilka razy, zamknij gaz przy ok 10000 i odwiń do oporu, jak nie wyskoczy to jest ok.
I weź kogoś ogarniętego ze sobą, hamownia to nie Lewiatan, może nie być jej po sąsiedzku :wink:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez czajnik88 » 9/10/2012, 07:51

No ale jak on chce kupować swój pierwszy motocykl to nie będzie odrazu bił biegów bez sprzęgła bo coś rozje....

Dlaczego nie polecisz odrazu 160 ??;] Jak mam sprawdzić 2 to odwijam i wszystko wiem czy wyskakuje czy nie.
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

Postprzez Vergon » 9/10/2012, 13:18

Skoro chce R6 na pierwsze moto (wnioskuje po rodzaju problemu) to i biegi może wbijać bez sprzęgła :lol:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez czajnik88 » 9/10/2012, 15:04

Po co ma sobie robić koszty, już dość za plastiki zapłaci ;]
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

??

Postprzez kargulvmax » 12/10/2012, 09:02

Fajne rady, Świerzak ma na dwójce kilka razy odwinąć na maksa z 10tyś .to na pleckach laduje juz za pierwszym razem.Logicznie wziąc kogoś oblatanego na sprzętach a nie jakieś hamownie
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez czajnik88 » 12/10/2012, 09:30

To niech nie bierze tak mocnego motocykla na pierwszy sprzet....
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

Postprzez kristox » 12/10/2012, 13:15

Nie pierwszy sprzęt tylko pierwsza 600. Aktualnie mam 125 i czesto jeżdżę tez na 250. Aż taki świeży nie jestem bo na motorach jeżdżę praktycznie od 10 roku życia. A nie chce od razu odkrecac gazu na drodze bo trzeba ogarnąć motor który pojemnosciowo i gabarytowo jest większy. Proste
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Re: ??

Postprzez Invi » 12/10/2012, 14:00

kargulvmax napisał(a):Fajne rady, Świerzak ma na dwójce kilka razy odwinąć na maksa z 10tyś .to na pleckach laduje juz za pierwszym razem.


K@#@$ na księżycu od razu...
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez czajnik88 » 12/10/2012, 14:05

To sie nie ma czego bac :)) odwiń sobie spokojnie na prostce jak będzie w miare cieplo i sucho ;)) Nic sie nie stanie chyba że z nienacka wyskoczy ci prosto pod koła stado dzikich słoni....
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

Postprzez Mateusz250 » 12/10/2012, 18:49

Ja tam też jestem za tym żebyś kogoś ze sobą zabrał, jak wsiądziesz i będziesz bardziej niż o sprawdzeniu moto myślał o tym żeby się nie wywalić to możesz pominąć bardzo dużo rzeczy.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez kristox » 16/10/2012, 08:14

Mateusz250 napisał(a):Ja tam też jestem za tym żebyś kogoś ze sobą zabrał, jak wsiądziesz i będziesz bardziej niż o sprawdrzeniu moto myślał o tym żeby się nie wywalić to możesz pominąć bardzo dużo rzeczy.


Słuszna uwaga.

Thx za odpowiedzi
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr