Zobacz wątek - RS 125 nie pali, elektryka ?

RS 125 nie pali, elektryka ?

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

RS 125 nie pali, elektryka ?

Postprzez Leniu » 7/10/2012, 21:07

Mam problem ze swoją RS 125 2007r. podczas jazdy zgasła, i nie chciała odpalić, sprawdziłem gaźnik i sądzę że problem jest elektroniczny. Możecie podać jakieś przykłady, co się w nich psuje z elektryki.
Prosze o pomoc pilne

I jeszcze świeci mi się czerwony trójkąt w stacyjce, co on oznacza ? wcześniej też się świecił ale jeździła normalnie
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn


Postprzez michau_ek » 8/10/2012, 09:10

sprawdz w serwisówce co oznacza trójkąt.


jest iskra? kompresji nie straciła? paliwo dochodzi?
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Leniu » 8/10/2012, 16:27

Paliwo dochodzi, iskra jest, kompresji nie mam jak sprawdzić, ale to by mogła tak nagle zgasnąć gdyby to był problem kompresji ?
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez michau_ek » 8/10/2012, 17:34

jeśli silnik był już na wykończeniu to wszystko jest możliwe.

wbij 1, popchnij, puść sprzegło, jeśli nie zatrzyma koła to na 100% słaba kompresja, lub wykreć swiece, przytnij palec i jeśli mocno nie będzie ci go wydmuchiwało to tez oznacza, ze slaba kompresja. takie domowe sposoby ale działają :)

jakie miałeś osiągi przed awarią?
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Leniu » 8/10/2012, 18:29

jechałem nią ponad 70 mil to jest jakieś 120km/h jest zablokowana na zaworze, z tego co mówił poprzedni właściciel
w momencie avari właśnie tyle jechałem ;)
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez michau_ek » 8/10/2012, 19:41

sprawdz to co napisalem.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Leniu » 8/10/2012, 20:40

Kompresja jest, sprawdziłem
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez michau_ek » 9/10/2012, 09:50

po próbie odpalenia świeca jest mokra? jeśli nie to wyciągaj jeszcze raz gaźnik rozbieraj dokładnie i czyść :P
jeśli jest mokra, to może nie dawać dostatecznie dobrej iskry aby wypalić mieszanke, wymień świece, a jeśli nie masz to jako tako wyczyść, ustaw dobrą przerwe. Sprawdz tez kabel WN, mi np. ostatnio w crossie kabel dotykał tłumika, troche się przetopił i później iskra uciekała na rame...
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Leniu » 9/10/2012, 20:28

Gaźnik jest wyczyszczony, jutro sprawdzę czy po próbie odpalenia będzie mokra, a gdzie jest ten kabel WM ?
Bo mi też się lekko przetopił kabel od tłumika, ten kabel idzie z hamulca tylnego do licznika.
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez michau_ek » 9/10/2012, 21:06

KABEL WN - KABEL WYSOKIEGO NAPIĘCIA :)
idzie od cewki do fajki, fajke przypinasz do swiecy.

kabel od tylnego hamulca ci się przetopił powiadasz? moze był to kabel od stopu, przetopił się i dlatego świeci trójkąt? zobacz jakie kable idą w tym przewodzie, jeśli jest tam jakies zwarcie to poizoluj wszystko odpowiednio i daj znać czy pomogło.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Leniu » 11/10/2012, 19:24

Sprawdziłem te kilka rzeczy, a więc tak:
- Kabel WN jest cały
- trójkąt wyczytałem że świeci się po przewierceniu modułu(odblokowaniu), u mnie jest zdjęta ta blokada
- świeca po próbie odpalenia jest sucha, gwint mokry
- kompresja jest, palec wypycha jak przykładałem do świecy

Nie wiem co to może być, prosze o jakieś pomysły
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez michau_ek » 11/10/2012, 19:35

no to jeśli paliwo dochodzi, iskra jest, kompresja też, to proponował bym się pobawić w regulacje gaźnika - już nic innego mi do głowy nie przychodzi.

weź do wężyka troche paliwa i wlej prosto do komory spalania (przez otwór świecy) i wtedy spróbój na pych go wziąć (ale jak facet a nie jak baba :F wbij bieg, rozpedz sie, pusc sprzegło i skocz w tym samym czasie na moto, powinien załapać.. )

@ tak czytam sobie jeszcze raz temat, aby przypomiec sobie dokladnie wszystko... zablokowana na zaworze powiadasz? sprawdz czy ten zawór się nie zaciął czy silniczek sie nie uszkodził (czy nie jest cały czas w górze), choć i na otwartym całkowicie powinien palić... no ale co zrobić ;)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Leniu » 11/10/2012, 20:53

lałem paliwo na krótko i próbowałem palić i dalej nic.
pytam tych co może mieli styczność z takim problemem w RS
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez michau_ek » 12/10/2012, 07:29

dobra, to łącze się z tobą w bólu :\
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr