Zobacz wątek - PRAWO JAZDY A2 - Rejestracja motocykla 60KM +

PRAWO JAZDY A2 - Rejestracja motocykla 60KM +

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

PRAWO JAZDY A2 - Rejestracja motocykla 60KM +

Postprzez szpelc » 6/10/2012, 20:25

Witam mam pewne pytanie jak w tytule można było by coś takiego zrobić ? Jak wiadomo prawko A2 które wchodzi od stycznia następnego roku będzie umożliwiać poruszanie się motocyklem do 50 KM.Wydawać by się mogło że i tak że to już parę koników jest ale już taka sportowa 125ccm jak np Cagiva Mito ma ok. 42KM więc co dopiero większe pojemności... Osobiście chciałbym kupić w zimie Kawasaki GPZ 500 / ZX4R które ma 60-70KM(na pierwsze moto) ;/ Czy istniało by takie rozwiązanie aby mechanik na czas przeglądu ,,zdławił moto'' aby na przeglądzie,,wbito mi ze ma max 50KM" (mówiąc bardzo uproszczająco)
Jak by to wszystko wglądało w rzeczywistości ?
No fakt troszkę przekręt ale jak to mówią ,, taki gs 500 to sprzęt na jeden sezon do nauki bo później tylko nuda'' dlatego nie chce zmieniać sprzętu co ,,sezon'' choćby z powodów kosztów więc prosze o zrozumienie i jakies wskazówki co wgl o tym sądziecie :) Pozdrawiam
szpelc
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/10/2012, 20:14


Postprzez CBFManiak » 6/10/2012, 21:04

Ja miałem taką sytuację z moją Hondą CBF 500. Fakt faktem prawka jeszcze nie posiadam ale została "przygotowana" po znajomości do prawa jazdy kat A2. Mówiąc (pisząc) szczerze: Po znajomości zrobią ci to za darmo ,po "obcemu" troche zapłacisz lub w ogóle się tego nie podejmą gdyż ci nie zaufają.
CBFManiak
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/10/2012, 20:55
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Arturo925 » 6/10/2012, 21:21

Ale żeby wbili Ci w dowód te 50KM to musisz najpierw jechać ze zdławionym moto na hamownie, a to kosztuje, więc jak chcesz ;) IMO operacja bezsensowna bo taki GPZ znudzi Ci się równie szybko co i GS i i tak zmienisz i tak.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez cJarek » 6/10/2012, 21:34

Kupujac homologowany dlawik nie jezdzisz na hamownie. Jedziesz na przeglad gdzie technik potwierdza ze dlawik jest zalozony. Z tym papierkiem jedziesz do urzedu.
cJarek
 

Postprzez Tasiu91 » 6/10/2012, 21:51

Aż taka mega różnica pomiędzy GS500 i GPZ? Bez przesady. Po 1 sezonie Ci się znudzi jak odwijasz tylko na prostych:P
Tasiu91
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez szpelc » 7/10/2012, 07:50

Szczerze mówiąc bardziej niż na GPZ zależało by mi na Kawasaki ZX4R a on już posiada coś koło 70KM i sądzę że na parę ładnych sezonów by ,,wystarczył'' . A tu już jednak troszkę różnicy jest ;p Mógłby ktoś powiedzieć konkretniej jak sprawa wygląda z ,,dławikiem''? Gdzie wgl można coś takiego dostać ?
szpelc
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/10/2012, 20:14

Postprzez cJarek » 7/10/2012, 08:09

cJarek
 



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr