Zobacz wątek - Suzuki Sv 650 ślizgające się sprzęgło ! SPALONE !

Suzuki Sv 650 ślizgające się sprzęgło ! SPALONE !

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Suzuki Sv 650 ślizgające się sprzęgło ! SPALONE !

Postprzez kamilm » 4/10/2012, 16:56

Witam chyba spaliłem sprzęgło, moje sprzegło się ślizga. Tzn jadę i tak powyżej 6/7 tyś obrotów nie ciągnie silnik tylko robi się przegazówka i moto wskakuje na wysokie obroty ( czyli ślizga się sprzegło ? ) I teraz pytanie moje jaki olej wlać, i co trzeba jescze wymienić wystarczą tarcze?
kamilm
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 11/12/2008, 17:40


Postprzez Karol20 » 4/10/2012, 18:50

Tarcze, przekladki, sprezyny. + nowa uszczelka(k3+)
Sprezyn co prawda niemusisz ale jak juz jest wszystko rozlozone to warto.
Tarcze musza poleżeć przynajmniej kilka godzin w oleju przed złożeniem.

Olej taki jak byl wczesniej. Napisz jeszcze który to rocznik.

//..
Paliło się gumę? :lol:
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez kamilm » 4/10/2012, 21:12

Pałiło xD... Rocznik 2008, regulowałem troche sprzęgło i pomogło narazie jest ok zobaczymy na ile to będzie, bo słyszałem, że po takiej regulacji to 100/ 200 km i tak remont nie ominie, w sumie to co mogło się stać jak teraz jest ok, po tej regulacji? i jak coś to te przekładki jakie one mają zadanie ?
kamilm
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 11/12/2008, 17:40

Postprzez Karol20 » 5/10/2012, 15:17

Nie wiem nie znam się na mechanice. Piszę tylko to co mi powiedzieli jak zrobiłem to samo co ty :P
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez mirekm71 » 5/10/2012, 18:09

Jak masz czas to po demontarzu sprzegla mozesz sam ocenic przekladki. Powinne miec porowata powierzchnie, srebrzysty kolor i nie powinne byc odksztalcone. W zwiazku z tym, ze jezdzisz na uszkodzonym sprzegle bo najlepiej zniszczyc wszystko i do konca to juz lepiej wymien komplet. Opcja same tarcze jest dla tych co usterke usuwaja od razu, oszczedni musza zmienic komplet. Ja nie stosuje uszczelek, skladam na paste reinz'a. Sprezyny ocenia sie mierzac wysokosc. W serwisowce podana jest wysokosc z tolerancja od-do.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr