Zobacz wątek - Do oceny XJ600 DiversionS i ER5

Do oceny XJ600 DiversionS i ER5

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Do oceny XJ600 DiversionS i ER5

Postprzez Szymk0 » 1/10/2012, 20:08

Witajcie, w Październiku zamierzam kupić swój pierwszy motocykl, i trafiłem na dwie takie oto oferty z mojej najbliższej okolicy (Szczecin).
Pierwszy to Yamaha XJ 600 Diversion z 99'
http://moto.allegro.pl/yamaha-xj-600-s- ... 05081.html
Drugi to Kawa ER5 z 02' lecz z podejrzanie niskim przebiegiem
http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-er500-s ... 79292.html

Nie jestem fachowcem - to będzie dopiero moje pierwsze moto, więc nie za dużo potrafię dostrzec po samych tylko zdjęciach.
Zdecydowanie bardziej chciał bym mieć XJ, nie tylko ze względu na cenę - Kawy z reguły są droższe, lecz po prostu zakochałem się w tych motocyklach ,szczególnie w wersji N, ale od chyba miesiąca nie widziałem żadnej w mojej okolicy więc Diversionem S też nie pogardzę (zawszę przecież można przerobić na nakeda :D).
Jedyne co martwi mnie w XJ to wysoki przebieg 46k Km...
Co radzicie, no i czy coś niepokojącego widać na tych zdjęciach?
Szymk0
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:28
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Kaai » 1/10/2012, 20:22

46kkm to wysoki przebieg w motocyklu? od kiedy? 46kkm w 99roczniku? 13 lat, rocznie 3.5k km, to dużo? napisz sprzedawcy, żeby ci skręcił przebieg do 5tyś km i będzie wtedy ok? Kawa kręcona na bank.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez provit » 1/10/2012, 20:30

I tak większość 500tek ma co najmniej 60 tys i to są te w lepszym stanie ;)
Siedziałeś na tych moto tak w ogóle? To podstawa, nie każde moto każdemu pasuje. Kawa ma moim zdaniem świetną charakterystykę, liniowo idzie, może nie jakoś szybko, ale jak dla świeżaka będzie ok. Jak jeździłeś do tej pory na 250tce z kursu to zobaczysz, że to jest już duży przeskok. Aczkolwiek 4 gary będą miały lepszą kulturę pracy, przy czym pamiętaj, że masz 2 razy więcej gaźników do czyszczenia i synchronizacji, naturalnie wiele innych części też będzie więcej itd. Do czego potrzebujesz motocykla? Nie wiem czy do przeciskania się w warszawskich korkach brałbym diversiona. Ogólnie na początku owiewki to pomysł średni, łatwo zniszczyć, a naprawa tania nie jest.
provit
 

Postprzez misiek1506 » 5/10/2012, 15:43

46k dla XJ to dotarcie ; ) One robią po 200k km i nic im nie jest. Te 4 gary są bardzo niezawodne i oszczędne. Jeśli będziesz robił coś w temacie turystyki to XJ sie do tego lepiej nadaje, w mieście wersja N też radzi sobie świetnie, S nigdy nie jeździłem. Poszukaj rocznika <98 to będziesz miał dwie tarcze z przodu. kup porządne gmole i możesz szaleć ; )
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez provit » 7/10/2012, 09:57

One mają w większości powyżej 100tki, zresztą ostatnio na allegro stała taka- 70k przebiegu prawie, ale wyskalowane w milach. I co mogę o niej powiedzieć? Patrząc na foty wygląda tak jak wszystkie inne xj, naprawdę to nie był zajechany sprzęt ;) A jak patrzę na te ogłoszenia i widzę szroty z przebiegiem 30k km to aż mnie krew zalewa...
provit
 



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr