Zobacz wątek - Ktm exc 125

Ktm exc 125

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Ktm exc 125

Postprzez 95wojtek » 1/10/2012, 15:33

Witam mam okazje kupić ktm'a exc 125 mam 14 lat 180cm wzrostu i ważę 75kg ktm jest z 2001roku. A dokładnie to ten http://tablica.pl/oferta/ktm-exc-125-CI ... de31;r:8;s: W maju dostał nową korbę i tłoka . I mam do was pytanie czy będzie się różnił w mocy z ktm'ami z młodszymi ktm'ami. I czy dam sobie rade z wyczynów kami w lesie ?? Czy drogi jest w utrzymaniu w sensie chodzi mi głownie co ile wymiana tłoka tak żeby nie tracił mocy. To mój pierwszy cross, przedtem woziłem się derbi senda na sm i rieju mrt które jest na sprzedasz. Proszę o szybką odpowiedz :)



Pozdrawiam
95wojtek
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/7/2012, 21:51


Postprzez senekkorzenna » 1/10/2012, 18:44

nie ten dział,przesuwam
Ostatnio edytowano 1/10/2012, 19:08 przez senekkorzenna, łącznie edytowano 1 raz
senekkorzenna
 

Postprzez barek253 » 1/10/2012, 18:49

na pewno lepszy od crossówek
do lasu ideał mocy ma jak kazdy nawet nowszy ktm wiadomo nowsze to nowsze
serwis czesty utrzymanie drogie jak to każde hard enduro tłok co 40mth korbowod co 2 tlok plus oleje smary naped opony
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 1/10/2012, 20:08

czy dasz rade ? mozesz dać choc troche młody jestes i kondycyjnie mozesz nie dac rady z tak mocna maszyną. ja bym sprawe przemyslał :P najlepiej zeby sie przejechał i sam ocenił. tylko nie mówie o dodaniu gazu na prostej. bo tak kazdy potrafi :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez 95wojtek » 2/10/2012, 13:29

Nie będę pisał ze jak kupie to będę pomału jeździł bo jechałem kolegi 125 to tym się nie da powoli jeździć a i tak chciałbym tym poszaleć. I na co patrzeć jak pojadę oglądać ?? Bo żadnego mechanika nie będę brał . I czy w takim ktm zmienia się biegi bez sprzęgła chodzi mi o 2,3,4,5,6.
95wojtek
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/7/2012, 21:51

Postprzez barek253 » 2/10/2012, 13:50

na wszystko...poczytaj na forum byly takie tematy
biegi zmieniaj ze sprzęglem bez to trzeba miec wyczucie i wprawę
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 3/10/2012, 20:56

ja na twoim miejscu przemęczył bym się do 16 17 lat, ew zakupił dt 80, a jak masz ciśnienie na crossówke to jakąs 85cm i tak 85 Cię zje i wymorduje, a jako 14 latek bez umiejętności, kondycji i doświadczenia z tego typu maszynami, nie nadaje się 125 na motocykl dla Ciebie. Jest wysoka, mocna, szalona i utrzymanie kosztuje

ile? wiele razy było poruszane co ile kosztuje, poszukaj sobie, na forum było wiele tematów o tym
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez 95wojtek » 4/10/2012, 13:51

Chyba mnie nie przekonacie ;D Raczej kupię te 125 ;D Może się wypiepsze parę razy ale będzie łatwiejsze przejście na 450 ;D. Myślę ze tak co roku będę kupował tłoka na zimę. Motorek planuje mieć na okres 3-4 lat ;D. Jeszcze jedno czy potrzebny jest buzer obowiązkowo ? i co ona daje co chroni ?? . I mam pytanie bo kolega ma wyczynówke tm 125 i jak jedziesz na 5 i jak ci się zawór otworzy to musisz puścić z gazu bo cie przykryje czy w ktm tez tak powinno być. Wiem ze ktm niema zaworu ale nigdy nie jeździłem bez zaworu, Na moje myślenie to jest tak ze exc 125 będzie miał bardziej równe obroty czyli piekło od dołu do samej góry ;D. Z góry dzięki za odpowiedzi :)
95wojtek
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/7/2012, 21:51

Postprzez Mateusz250 » 4/10/2012, 15:28

Rób jak chcesz ale pamiętaj że potem możesz mieć braki w technice i przesiadka na 450, w której technika jest cholernie ważna, może nie być tak łatwa. I nie przesadzaj z tym dołem, to wyżyłowane 125 2t i oczywiście bardziej wygładzone niż crossówki ale moc ma na górze.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez barek253 » 4/10/2012, 16:55

jak nie ma zaworu jak ma co ty piszesz.zawór wydechowy jest jak w każdym 2t
exc jest bardziej spokojny ma inaczej ustawiony zapłon ale rwie jak każdy 2t no nie ma tylu koni co seta full

buzer/zbroja i to i to chroni a co?no jak co?cienie plecy brzuch zoabcz jak wygląda i sie domyśl
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Scyzor1989 » 6/10/2012, 19:12

osobiscie bym ci odradzil takiego sprzentu bez doswiadczenia, poniewaz cie zdmuchnie z niego. Osobiscie po 7 latach jazdy ( mam 16 lat) przesiadam sie na 250 w 4t i wiem ze bedzie mi ciezko na poczatku ogarnac ta bestie, wiec zastanow sie czy napewno chcesz tego kata.
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez matthew #3 » 6/10/2012, 21:04

scyzor juz nie przesadzaj ze 250 w 4t jest az tak mocna ze nie bedziesz mogl ogarnac tej "besti"
sam mam 15 lat i jakos mnie nie "zdmuchuje" z niej
Suzuki RMZ 250
Avatar użytkownika
matthew #3
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35

Postprzez Street4Fun » 6/10/2012, 21:09

180 wzrostu i 75 wagi to nie jest źle jak na 14 latka...
Jak chłopak pośmiga troszkę to nabierze wprawy, od razu nie musi zapierdzielać i opanować w pełni wszystkiego -,-
Ale zapewniam cię, że ochraniacze musisz mieć na taki sprzęt, inaczej nawet nie wsiadaj na tego typu motocykl ;)
Nie każdy musi się porównywać. Jeden nabiera wprawy i techniki szybko, drugi kompletnie inaczej.
Chłopak się napalił na motocykl i już.
Biegi wbijaj ze sprzęgłem, bo po to ono jest.
Jak planujesz go kupić, to bierz kogoś kto się zna. Weź majstra, rzuć mu groszem i ci powie co i jak ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 6/10/2012, 21:30

sprzęgło nie koniecznie jest do wbijania biegów :) sprzęgło słuzy do ruszania, i np strzelania z niego kiedy potrzebujemy zrywu przyczepnosci na tylnym kole. często w terenie bezpieczniej ( bez mozliwosci uszkodzenia skrzyni ) wrzucac biegi bez sprzęgła niz z nim. w cross/hard enduro skrzynie są do tego w pełni przystosowane o ile sie umie zmieniac tak biegi :)

co do samego moto to sie zgadzam, 250 jednego zdmuchnie, a innemu po pół roku uda sie robic liczące sie na zawodach czasówki...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez 95wojtek » 7/10/2012, 14:05

Ile mnie wyjdzie taki struj na motor ?? Jak możecie to mi napiszcie jakie ochraniacze kupić buzer na pewno. A co do tego ktm'a z tablicy to nie jestem pewny czy go kupie bo nie mogę rieju sprzedać ;D. Dziękuje za odpowiedzi :)

Ps.
Nie napaliłem się bo kupiłbym sobie 85 ale rodzice mówią ze musi być zarejestrowany żeby potem się nie skarżyli że szaleje po lasach a u nas takich nie brakuje, jak zwykle im nie pasuje ze jeździmy ehhh.
95wojtek
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/7/2012, 21:51

Postprzez Street4Fun » 7/10/2012, 14:30

No ochraniacze nie nalezą do tanich...
Musisz mieć podstawę przynajmniej :
-Kask
-zbroje
-buty
Brać to te z wyższej półki dla pewniejszej ochrony ;)
Poszperaj na allegro i ustal sobie cenowo abyś mógł to kupić razem, a nie pojedynczo co miesiąc ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez 95wojtek » 7/10/2012, 16:25

A bez butów mógłbym latać czy nie bardzo?
95wojtek
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/7/2012, 21:51

Postprzez kris514 » 7/10/2012, 16:28

Moim zdaniem kask i buty to podstawa (buzer jest na 2 miejscu)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Street4Fun » 7/10/2012, 16:46

No buty są bardzo ważne.
Jak cię przeraża cena 800 zł, to popatrz już na te tańsze, takie za 300 nawet używane, też są dobre buty.
Skompletowanie takiego uzbrojenia nie będzie drogie, jak będziesz patrzył nad używkami ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 7/10/2012, 17:58

ja w razie czego mam buty na sprzedaz :)

bo buty i kask to podstawa. potem buzer, i spodnie. koszulka jest tylko fajnie bo przewiewna ale tez jest w miare odporna na rozdarcia, choc akurat ona jest najtansza... spodnie chronia przed oparzeniami np. ale bez butów kiedys latałem i nie raz miałem taka sytuacje ze mi nie raz mogło noge powykręcac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr