Yamaha XJ6 Diversion F / MT-03 / Honda Hornet
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Yamaha XJ6 Diversion F / MT-03 / Honda Hornet
Witam,
w innym temacie już pisałem, że zamierzam robić na wiosnę kat. A / A2 (zależy czy wejdzie i tak w 2013 kończę 18 )
dlatego chciałbym zapytać o te motocykle:
Yamaha XJ6 Diversion F:
- pozycja czy jest bardziej zbliżona do sportowa czy do swojej "siostry" w wersji naked, bądź Hondy Hornet
- praca silnika, bo zastanawiałem się nad FZ6, ale rozmawiałem z człowiekiem który jeździł na fazerze i mówił że wyprzedzanie czasem jest jak "walka o przetrwanie" tj. redukcja o 2 biegi i dopiero wyprzedza oraz ogólnie czy chodzi w miarę równo, a nie prze np. 8000 tys. dostaje kopa
Honda Hornet
- także praca silnika, bo w gazetce wyczytałem, że może się "dławić" przez co trudniej jeździć na niskich obrotach
- pozycja mi akurat pasuje, bo znajomy ojca przyjechał któregoś dnia na Hornecie z 98, pytałem go o tą sprawę z silnikiem, ale nawet uwagi nie zwrócił, bo tak to jeździ sportowym litrem, więc jak się można domyślić rzadko jechał na małych obrotach
Yamaha MT-03 (jeśli wejdzie kat. A2)
- tutaj ogólne informacje
- czytałem na ścigaczu, że ciężko wbić bieg jałowy
- oraz czy może ktoś spotkał się z informacją, aby miała być wydawana specjalna wersja na kategorię A2, bo ona ogranicza moc do 35 kW, a Yamaha ma 35,3 kW
Z góry dzięki
w innym temacie już pisałem, że zamierzam robić na wiosnę kat. A / A2 (zależy czy wejdzie i tak w 2013 kończę 18 )
dlatego chciałbym zapytać o te motocykle:
Yamaha XJ6 Diversion F:
- pozycja czy jest bardziej zbliżona do sportowa czy do swojej "siostry" w wersji naked, bądź Hondy Hornet
- praca silnika, bo zastanawiałem się nad FZ6, ale rozmawiałem z człowiekiem który jeździł na fazerze i mówił że wyprzedzanie czasem jest jak "walka o przetrwanie" tj. redukcja o 2 biegi i dopiero wyprzedza oraz ogólnie czy chodzi w miarę równo, a nie prze np. 8000 tys. dostaje kopa
Honda Hornet
- także praca silnika, bo w gazetce wyczytałem, że może się "dławić" przez co trudniej jeździć na niskich obrotach
- pozycja mi akurat pasuje, bo znajomy ojca przyjechał któregoś dnia na Hornecie z 98, pytałem go o tą sprawę z silnikiem, ale nawet uwagi nie zwrócił, bo tak to jeździ sportowym litrem, więc jak się można domyślić rzadko jechał na małych obrotach
Yamaha MT-03 (jeśli wejdzie kat. A2)
- tutaj ogólne informacje
- czytałem na ścigaczu, że ciężko wbić bieg jałowy
- oraz czy może ktoś spotkał się z informacją, aby miała być wydawana specjalna wersja na kategorię A2, bo ona ogranicza moc do 35 kW, a Yamaha ma 35,3 kW
Z góry dzięki
- Wilchelmus
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2012, 22:36
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości