Zobacz wątek - Kupno GS500 na gorąco. potrzebna pilna pomoc!

Kupno GS500 na gorąco. potrzebna pilna pomoc!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kupno GS500 na gorąco. potrzebna pilna pomoc!

Postprzez lukslowak » 25/9/2012, 09:19

Witajcie motórzyści!

Zwracam się do was z problemem który dzisiaj mnie napotkał. Trafiła się pewna okazja. gs500 z 2005r za 4000zł. nieori malowanie, z anglii sprowadzony dwa lata temu. krótko jeżdzony w pl. nowe łożyska w ramie, nowe tarcze hamulcowe i klocki etc. Stan wydaje się ok, do przełknięcia za tą kasę. wszak dzisiaj, kiedy oglądalem go po raz drugi zauwazylem ze jeśli przytrzymam minimalnie gaz na 2tys obrotów to pochodzi on chwilkę na nich a po tym słychać bardzo ciche stuknięcie i następnuje jakby przerwa w pracy silnika,obroty spadają o jakies 400-500 jednostek a potem jednak wraca na te 2tys rpm. . cały proces trwa ok 1-2sekund no i gdzieś co 4 sekundy sie powtarza. stutniecie jest ciche jednak wyraźne i czuć zadrganie motocykla. bardzo mnie to zaniepokoiło i przesądziło o tym, że na razie nie kupiłem motocykla. powiedzcie, co to może być i czy powinienem się tego obawiać. PROSZĘ o SZYBKĄ POMOC!
lukslowak
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/9/2012, 09:06
Lokalizacja: Kraśnik


Postprzez SkoQ » 25/9/2012, 10:57

Tak się dzieje na rozgrzanym już silniku czy na lodówie ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez lukslowak » 25/9/2012, 12:26

No silnik był zimny. pochodził z 5min przed tym odkryciem. na wolnych obrotach pracuje równo, na wyższych również. tylko w okolicach 2tys źle się dzieje.
lukslowak
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/9/2012, 09:06
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez sailence » 25/9/2012, 13:04

panewa?
sailence
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/6/2012, 15:06

Postprzez SkoQ » 25/9/2012, 13:11

Zależy jak właściciel dbał o sprawy olejowe, chociaż hmm taki typowy objaw panewy to to raczej nie jest...

jeśli masz wątpliwości, podskocz z tym moto do diagnosty, zapłacisz kilka dych i albo zaoszczędzisz 4 kafle nie kupując moto z silnikiem do remontu, albo to nic poważnego i trafisz okazję ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez sailence » 25/9/2012, 13:14

Wystarczy, że się zerwało ją obraca się co jakiś czas na wale. Miałem taką "kręcącą się" panewkę w samochodzie, też efekt był taki, że silnik "przyhaczała" i obroty spadały. Tylko, że dochodził do tego charakterystyczny łomot w takt obrotów. A jak jest w tym GSie poza tym stukiem przy spadku obrotów?
sailence
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/6/2012, 15:06

Postprzez SkoQ » 25/9/2012, 13:41

No w sumie nie pomyślałem o tym, brałem pod uwagę tylko wytarcie panewki, a nie jej zerwanie, rzeczywiście to może być to. Ile ta GS'ka ma przejechane km'ów ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez leff » 25/9/2012, 13:51

ustalmy jedno - okazji NIE MA
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez lukslowak » 25/9/2012, 17:07

Obroty spadają w momencie stukotu, kolejny stukot, zaraz za pierwszym i obroty spadają jeszcze odrobinę niżej. potem wracają 'na miejsce' i cykl się powtarza. Ma przejechane ok 5000mil. co mnie jeszcze zastanowiło to ślady korozji na trąbce klaksona i np. ponoć 'przepleciona' instalacja elektryczna. nie mam pojęcia co to może znaczyć, niemniej było coś kombinowane, bo nikt nie okręciłby czerwoną izolacją przewodu, jesli cały dół motocykla jest czarny (rama, silnik).


edit: właśnie zauważyłem, że juz był temat omawiany na innym forum. dokładny link do aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=2581466281


dzięki za pomoc i kubeł zimnej wody chłopaki ;)
lukslowak
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/9/2012, 09:06
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez SkoQ » 25/9/2012, 21:53

Na pokrywach nie ma etykiet suzuki, to normalne w tych rocznikach czy być może jednak szlifowanie i dłubanie przy silniku ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr