Zobacz wątek - ZX6R 2013 636 powrot!!

ZX6R 2013 636 powrot!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

ZX6R 2013 636 powrot!!

Postprzez Seba_ER5 » 18/9/2012, 18:32

Witam wlasnie obejrzalem reklamowke nowego zx6r na 2013 i bedzie w wersji 636cc
:

http://www.youtube.com/watch?v=eMrh-7aDAE4
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Black-Ghost » 20/9/2012, 17:09

Bardzo fajnie sie zapowiada ta nowa 636, troche przód mi nie pasuje ale ogólnie mega..
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MANIAK. » 20/9/2012, 17:50

Ja sie niesamowicie ucieszylem , te dodatkowe 36 cm daje bardzo duzo , wyglad mega , 129 km i spory moment obrotowy.
Typowy supersport , ciekaweie jak bedzie z osiagami ? slyszalem ze ta 600-tka ma porazac osiagami w porownaniu do innych.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Invi » 20/9/2012, 18:19

Jaki typowy supersport jak bardzo nietypowy :D Nie dość że pojemność nie bardzo supersportowa to jeszcze kupa próndu.

Ale tak, zapowiada się fajny sprzęt do zapierdzielania.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Crank » 20/9/2012, 20:09

Piękny sprzęt i powrót pojemności do rocznika 05-06 na pewno wpłynie na sprzedaż tego modelu. Może będzie mnie stać na to cudo w 2016 roku :D
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez Black-Ghost » 23/9/2012, 10:08

Mnie tam bardziej interesuje w jakim kierunku bedą rozwijac ZX-10R ;) Bo jak by nie było flagowe maszyny to tysiące :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez morda3b » 29/9/2012, 18:48

tak czytam po forum tematy o zx6r i widzę Black-Ghost że wszędzie zx10r wychwalasz :D , no ale kto swojego sprzętu nie chwali:)
Pal gumę nie dusze:)
Avatar użytkownika
morda3b
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/9/2011, 21:15
Lokalizacja: KNS

Postprzez Black-Ghost » 1/10/2012, 17:25

Bo zx-10r to sprzet jak najbardziej do chwalenia ;) Masz tablice kns? Byłem przez weekend w twoich okolicach ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 2/10/2012, 14:27

Dobra dobra ciekawe jak bedzie sie latac. A prawde mowiac to 636 zaczelo sie od 2002 tylko 2003 na wtryskach WIem bo latam. Do 1000 mu jednak daleko. Na miasto jednak pewnie wiekszy fun. Podobnie na male tory.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 2/10/2012, 18:25

Ja bym tam nie zamienił tysiąca na żadną 600 :) Choć mam bardzo pozytywna opinie o wszelakiej masci 600 to jednak brakuje mi w nich dynamiki i elastycznosci tysiąca. :) Co ciekawe Dzisiaj wyczytałem że kawasaki nie planuje jak narazie wypuscic nowego modelu który sie homologuje w klasie 599cm3. Interesujace,,,
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 2/10/2012, 22:15

Chyba juz nie ma takich restrykcji odnosnie pojemnosc w wiekszosci wyscigch potrafia na rowni latac 600 675 750?

OStatnio widzialem jak triumph z r6 sie scigali na finiszu.
Ciekawe czy 636 bedzie miala kute tloki czy lane jak poprzednicy. W starszych wersjach tylko 599 miala kute.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 3/10/2012, 19:10

Myśle że nie bedzie miało kutych tłoków bo i po co? Dodatkowa pojemnosc jest skierowana do lepszej elastycznosci i praktycznosci na drodze nie na torze więc po co dodawac koszty? Zawsze wieksza pojemnosc i mniejsza liczba cylindrów bedzie miała jakies restykcje czy to wagi czy czegoś, tak przynajmniej jest w WSBK.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr