Zobacz wątek - pierwszy motocykl -prawo jazdy a2
NAS Analytics TAG

pierwszy motocykl -prawo jazdy a2

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

pierwszy motocykl -prawo jazdy a2

Postprzez Zegzii » 16/9/2012, 21:43

witam ,jestem wlasnie w trakcie robienia prawa jazdy,niestety przez nowe ustawy najprawdopodobniej egzamin bede miec juz na a2 , chce sie poradzic jaki pierwszy motocykl?


- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
-kilka razy na kolegi motorze dowiadczenie prawie w ogole
- Wiek, waga, wzrost,
- mam 18lat, 76kg ,185cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
-motocykl ma mi sluzyc do poruszania sie po miescie jak i na obrzeza max.200km
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
-ile tylko bede mogl:)
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
-o ciuchach nie myslalem ,mysle o czyms tanszym jak na pierwszy raz do 5 tysiecy?
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
-ile bedzie trzeba :)
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro
- sportowe,turystyki

upatrzylem sobie z tanszych i zeby sie miescil w kategorii a2 to np. er5? ale co jeszcze polecacie?

z gory dziekuje i pozdrawiam
Zegzii
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/9/2012, 14:15
Lokalizacja: Radom


Re: pierwszy motocykl -prawo jazdy a2

Postprzez power_bit » 16/9/2012, 21:51

Zegzii napisał(a):
upatrzylem sobie z tanszych i zeby sie miescil w kategorii a2 to np. er5? ale co jeszcze polecacie?


ER5 ma 50 KM z tego co wiem prawo jazdy A2 umożliwia poruszanie się pojazdem o mocy nieprzekraczającej 35 kW

No to liczymy:
1KW = 1,36 KM
35KW x 1,36 = 47,6 KM

Przekroczono liczbę KM :wink:
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września


Postprzez Zegzii » 16/9/2012, 21:57

upss myslalem ze do 50km mozna ,a nawet to nie daloby rady obnizyc kilka koni mocy?:)
jak nie er5 to co innego polecacie?
Zegzii
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/9/2012, 14:15
Lokalizacja: Radom

Postprzez Atlantis » 16/9/2012, 22:11

Facet... Błagam, nawet nie sprawdziłeś na ile możesz sobie pozwolić.
A2 jest specjalnie tak przewidziane, byś nie mógł kupić jeśli chodzi o szosowe motocykle nic więcej niż 250. Jeśli masz dużo kasy to za pół roku kup sobie Ninje 300, jeśli mniej to Ninje 250, albo kursową Pianinko 250 ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Zegzii » 16/9/2012, 22:27

a co powiecie na gs500? posiada 45km:)
Zegzii
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/9/2012, 14:15
Lokalizacja: Radom



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr