DOCIERANIE KTM SX 125 2T - POMOC
• Strona 1 z 1
DOCIERANIE KTM SX 125 2T - POMOC
Witam w poniedziałek odbieram moto od mechanika i czekam mnie docieranie.Nigdy tego nie robiłem więc jestem w tym zielony. I teraz kilka pytań jaką robić mieszankę? Ile wyjeździć baków? Różnie piszą że mieszanka 1;25 i 3/4 baki albo mieszanka 1:35 i 2/3 baki.. Więc chce żeby od razu trzeba było wracać do mechanika
Z góry dzięki za pomoc 

KTM SX 125 - JEST MOOOOC! <3
- MattQ
- Świeżak
ty jestes zielony, i mase osob bylo rowniez , spytalo dostali odpowiedzi, wszystko zostalo na forum. szkoda sie powtarzac. metod jest kilka jak najlepiej - wybierz sam, ja docieram tak, kolega docieral inaczej. obie maszyny praktycznie te same, i moj smiga i jego smiga jak trzeba. generalnie zalezy jeszcze co chcesz dotrzec. bo czym innym jest dotrzec tlok a czym innym wszystkie lozyska, korbe itp. zreszta jak pisalem - poczytaj istniejace tematy bo nie raz bylo o wszystkim pisane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
no i tutaj myslisz ze ktos napisze prawde ? ja docieral bym 250 km jezeli sam tlok., 500 km jak caly silnik. 1 bak mieszanka okoloi 1:25 potem serwisowo. moto docieral bym na torze, pol baku spokojnie, drugie pol pod roznym obciazeniem i tak do konca. reszte bakow do tych powiedzmy 500 km po prostu nie katowal bym za bardzo maszyny, choc tez nie pyrkal na pol gazu
to moja opcja, przyjdzie zaraz ktos inny i napisze ci calkiem inna metode rownie dobra, a przyjdzie jeszcze kilka osob i opisze swoje zdanie. i kazdy moze miec racje
wiec nie licz na konstruktywne odpowiedzi. jak chcesz sie dowiedziec o co tak na prawde chodzi w samym docieraniu poczytaj sobie jakas ksiazke, ew dluzsza wypowiedz np motomana o docieraniu 2T.
to moja opcja, przyjdzie zaraz ktos inny i napisze ci calkiem inna metode rownie dobra, a przyjdzie jeszcze kilka osob i opisze swoje zdanie. i kazdy moze miec racje

KTM 300 EXC