Zobacz wątek - honda crf 250r

honda crf 250r

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

honda crf 250r

Postprzez Scyzor1989 » 15/9/2012, 17:33

Witam. mam pytanie co byście mi bardziej polecali full crossa 125 2t czy moze 250 4t? ( nie moge sie zdecydowac ;/) bo maja taka sama moc tylko ze inny sposob oddawania mocy tak?
czy jezeli bym wybral honde crf 250r na 2 tlumikach to jest ona chociaz minimalnie mocniejsza od rywali i czy ma wieksze spalanie ? (wgl ile 250 pala?, przy srednim gazie)
co po 60 mth by bylo trzeba wymienic ?? i jakie by byly tego koszty

PS.rozni sie czyms 250 w 4t od 125 2t oprocz tym ze do 2t trzeba lac olej i trzymac ja na gazie zeby jechac ?
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez cichycr » 15/9/2012, 17:42

Chłopie pytałeś już kilka razy czy 250 4t czy 125 2t. Decydujesz sie i decydujesz, a byłeś chociaż zobaczyć jakieś moto? Znajdź kogoś w okolicy, przejedź się i będziesz wiedział a nie pytasz 100x o to samo.
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez henio12323 » 15/9/2012, 21:15

tak inny sposob oddawania mocy. 125 ma wiecej mocy, 250 z kolei ma wiekszy moment obrotowy i wszystko oddaje w dolnym zakresie. co z tego ze fabrycznie jakis moto bylby moze odrobine mocniejszy od rywali, jak po 1 - po 1 remoncie chociazby moc spada, nigdy nie uzyskasz mocy wiekszej niz przed remontem. no chyba ze zastosujesz tuningowe czesci - ktore dodatkowo zmniejszaja zywotnosc silnika. wiec co z teog ze moze taka honda byla lepsza jak po tylu latach moze byc na tyle slaba ze nowsze maszyny moga byc duzo mocniejsze. po 2 co Ci z tej odrobiny wiecej mocy ( bo wszystkie wyczynowki nei roznia sie od siebie tak bardzo ), liczy sie tez sposob oddawania tej mocy, to że silnik potrafi wygenerowac np 40 koni nie znaczy że na torze kiedykolwiek wykorzystasz 50% tego. zawodnik owszem potrafi sobie poradzic i kręci maszyne. Ty jako amator zadowolol bys sie np 30 konna maszyna o oddawaniu mocy wyczynowki i wadze itp wyczynowki. uwierz mi ;)

co do remontow zalezy co kupisz, jak powiedzmy kupisz moto w idealnym stanie. to te 60 mth to juz wymiana tloczka, co 2 tloki korba + wszystkie lozyska silnika. a reszte czesci wg zuzycia, nie ma co wymieniac lancuszka jak jeszcze naciag jest spory np.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Scyzor1989 » 16/9/2012, 09:39

heh dzieki henio. Jezeli bral bym honde crf to 2006 rok minimum max 2008, poniewaz chce sie zmiescic w 9 tys ;)
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr