Zobacz wątek - NC700X czy lepiej wydać na średnie enduro turystyczne?
NAS Analytics TAG

NC700X czy lepiej wydać na średnie enduro turystyczne?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

NC700X czy lepiej wydać na średnie enduro turystyczne?

Postprzez Rebo2 » 11/9/2012, 14:58

Witam,
Posiadając cbf 500 postanowiłem wymienić .. i tu delikatny kłopot.. biorąc pod uwagę że głównie jeżdżę do pracy a na wakacjach większe wypady i bardziej jestem za jazdą turystyczną niż wyczynową zastanawiam się czy lepiej wybrać DL 650, Gs 650 czy HONDA NC700X..
Honda wydaje mi się najbardziej zbliżona do obecnego motocykla.. Ma większy skok zawieszenia a i silnik ponoć jest chwalony za elastyczność.. Ponoć też daje radę z pasażerem i kuframi ale te informację mam od przypadkowego posiadacza tej maszyny z którym rozmawiałem.
DL i GS to sprzęty które pozwalają też zjechać z utwardzonej drogi, co wydaje mi się zaletą.. Koła w odróżnieniu od NC700X są rozmiarowo lepsze bo 110 i 150 w przypadku DL i GS napewno ma coś podobnego..
Moje pytanie czy warto brać pod uwagę nieco już przestarzałego singla BMW i nowinkę Hondy..
Wybrać DL czy może macie jakieś inne propozycję lub opinie na temat wymienionych maszyn..
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław


Postprzez leff » 11/9/2012, 19:51

DL, NC mimo swojej stylistyki i ceny to raczej moto na krotkie trasy, slabiutki jest
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez stareRadio » 12/9/2012, 07:59

brałbym DL: sprawdzony, ładowność wieksza, mocy wystarczająco do wszystkiego a i biegami nie trzeba wachlować przesadnie.
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez walekpoczta » 15/10/2012, 07:54

Zapraszam na forum

[usunięto]

a moze cos wiecej dopiszesz w temacie a nie tylko reklame forum? warn - leff
A reklamę usuwamy zgodnie z pkt. 11 regulaminu. Michał
walekpoczta
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15/10/2012, 07:45

Postprzez Sumomoto » 15/10/2012, 11:25

Nie przejmowałbym się zbytnio mocą Hondy, chyba że szukasz motocykla nie do zwiedzania. dwa cylindry dadzą radę chyba, ze turystyka, to "za 10h leżenie na plaży nad adriatykiem dwa dni i 10h powrót i np fb", to zupełnie inne motocykle.
polecam wtedy coÅ› jeszcze bardziej szosowego.
Większość turystów na świecie, wybierając taki typ motocykla, jeździ 70-140/h raczej nie po autostradach.
Honda ma od zawsze dobry wizerunek (jakość), a jeszcze teraz na żywo naprawdę fajny design.
Oczywiście temat na forum dopiero się rozpoczął :) polecam takie motorki.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Valenrot » 19/10/2012, 08:34

Ja polecę z czystym sumieniem GS650! Miałem kiedyś w garażu starsza generacje tej maszyny i jeśli nic nie spieprzyli, a myślę, że nawet poprawili to do takich celów jak Twoje jest idealny, poza tym pasażerka do tej pory wspomina wygodną kanapę.
Piszę to jako obecny właściciel kilofazera, więc nie jestem typowym fanboyem BM'ki:)
Valenrot
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/6/2010, 19:32

NC700X czy lepiej wydać na średnie enduro turystyczne?

Postprzez drmurpl » 26/10/2012, 21:07

Jeździłem NC700 na jeździe próbnej niestety bez automatycznej skrzyni biegów :? w mieście to faktycznie jest wygodna i dość elastyczna, ma wystarczającą moc na niskich obrotach. Kanapka niestety mało wygodna i na dłuższe trasy moim zdaniem może być męcząca. Jeszcze jedna zaleta w obecnych czasach - bardzo oszczędny sprzęt, jeśli chodzi o BMW to bije go w tej dyscyplinie na głowę. Honda zużywa poniżej 4l w jeździe miejskiej, ale jeździłem tylko jeden dzień wiec może są wady ukryte.
drmurpl
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/10/2012, 20:38

Postprzez Sumomoto » 27/10/2012, 09:41

To nie pozostaje nic innego, tylko na wiosnę jazda próbna głównego zainteresowanego i sprawdzenie, czy ma podobne odczucia co do Hondy :).
Z BMW to poleciłbym F650GS (800tkę) dwucylindrowe (Nie 1cyl). Troszkę bardziej "terenowe" niż NC700X ale niestety pewnie +10tys. jedynie jeżeli jeździsz sam i w teren to 1cyl gs jest super!
Co do różnicy w kołach, to w teren im większe z przodu tym lepiej. szerokość ma drugorzędne znaczenie.
Z doświadczenia jednak wiem, ze użytkownicy motocyklowych SuV-ów wjeżdżają nimi (najczęściej) w teren możliwy do pokonania przez szosowy turystyk, rzadziej w cięższy i wymagający.
Jakoś nie jestem fanem suzuki, ale dl od 2012 z ładniejszą linią wygląda przyzwoicie, natomiast cały czas nadal sprawia wrażenie przydługiego i ma dużo elementów "wiszacych" nisko.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê