Zobacz wątek - Następny test -> Honda CBF 1000 albo/i Honda CBR 1000 alb
NAS Analytics TAG

Następny test -> Honda CBF 1000 albo/i Honda CBR 1000 alb

Forum widoczne tylko dla członków ekipy Scigacz.pl
_________

Następny test -> Honda CBF 1000 albo/i Honda CBR 1000 alb

Postprzez Alonzo » 3/6/2006, 17:45

Witam,
ustaliliśmy, że następne testy są 25.06.2006. Ustaliliśmy, że testujemy motocykle. No i:

Honda popieprzyła coś w dokumentach CBF 1000 i nie mogą jej zarejstować. Czekają na nową fakturę i dają ciała ogólnie. Może zdążą ją zarejstować, może nie. Ale mamy na nią rezewację.

Jakby co, to wstępnie zarezerowałem tez CBR 1000. Niesty Świat Motocykli bierze ją on od 14 czerwca do 26 czerwca. Ale jest szansa, że jednak oddadzą ją 23 czerwca (o to ma zabiegać Honda na moją prośbę). Więc jeżeli nie CBF 1000, to możemy mieć prawdopodobnie CBR 1000.

Jeżeli nie zarejestrują CBF 1000 i ŚM nie odda wcześniej CBR 1000, to mamy rezerwację na 100% na jakąś 750-tkę (może Shadow?).

Więc teraz zwracam się do Was z pytaniem:

1) co robimy z tymi testami?
2) kto na nich będzie?
3) kto będzie jeździł motocyklami?
4) jakie motocykle bierzemy?
5) kto po testach zrobi mi masaż?
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 290
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa


Re: Następny test -> Honda CBF 1000 albo/i Honda CBR 1000

Postprzez Yuurei » 3/6/2006, 18:43

Alonzo napisał(a):1) co robimy z tymi testami?


Myślę, że publikujemy ;-)

2) kto na nich będzie?


Pewnie jakieś Chóndy i czynnik ludzki :)

3) kto będzie jeździł motocyklami?


Stawiam na Mariusza i jego sidekicka :)

4) jakie motocykle bierzemy?


Wszystko jedno byle tym razem czyste były. Ew. może jakąś szmatę i wodę w baniak co by chociaż przemyć jak by cuś :)


5) kto po testach zrobi mi masaż?


Hmm... tego nie wiem :)

Tak na marginesie to kiedy nam zaczną dawać sprzęty na dłużej niż 1 dzień co by dało radę porobić zdjęcia nie na szybko tylko na spokojnie. Jeden dzień na statyczne, jeden dzień na zdjęcia w ruchu i jeden dzień na lans pod kolumną ;-)
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22


Postprzez Terror » 3/6/2006, 19:33

Niech lepiej PanEuro dadzą, to polatamy czymś konkretnym, ale na to traska by się przydała. Jakiś zlot się nie dzieje w tym czasie?
Generalnie to Tomek, rozejrzyj się za jakimiś dużymi turystami typu FJR czy PanEuro i na weekend nad morze polecimy :twisted:
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Alonzo » 4/6/2006, 00:15

Wyglada na to, ze ostatnim jest VT750C4 Shadow. Wiec mamy:
- albo CBF1000
- albo CBR 1000 RR
- albo - w ostateczności - VT 750 Shadow

Czekam na konstruktywne uwagi. Moge zapytac o ST 1300 A Pan European albo o cos innego. Tylko chcialbym, aby Mariusz napisal, co ewentualnie mozemy wyciagac od Triumpha i Suzuki. Na Yamahy nie mamy co liczyc chyba, ze znajdziemy kontakt, ktory nie bedzie w kolko powtarzal, ze wszystkie motocykle sa u dealerow...
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 290
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Yuurei » 4/6/2006, 07:14

To może zagadać z dealerem. Myślę, że dla niego też to zawsze reklama jakaś jak napisać w teście, że motocykl do testów dostarczyła firma ta i ta.
Chyba, że to nie jest poprawne politycznie :)
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Alonzo » 4/6/2006, 10:55

Można zgadać się z dealerem, ale ... problem polega na tym, że [moim zdaniem] dealerzy nie uważają naszych testów i naszego serwisu za jakąś reklamę. Ogólnie na rynku motocyklowym panuje zasada, że prasa motocyklowa i telewizja, to jest coś, a internet to jest nic. Rynek motocyklowy jest na tyle mały i słaby (mówię o rynku oficjalnych importerów/dealerów motocykli), że nie są oni zainteresowani współpracą, reklamą i promocją. Nie znaczy to, że nie mają środków na reklamę i promocję. Ale skoro liczba motocyklistów w Polsce jest stała i są to mniej więcej te same osoby (lub ich znajomi), to o działaniach promocyjnych nie decydują względy marketingowe (chęć dotarcia do jakiejś tam grupy), a tylko względy osobiste. Czyli:
- jak znamy się z POLand POSITION, to jak mają wydać pieniądze ne reklamę, to wydają je u nas
- jak znamy się z Hondą, to dają nam motocykle do testów
- jak znamy się z Yamahą, to odbierają od nas telefony i chcą dać coś do testów (ale wolą wysłać motocykl do dealera, niż blokować u nas w testach, więc na razie systematycznie przegrywamy z dealerami :) )
- jak nie, to majÄ… nas w 4 literach

Wyjątkiem jest Triumph i InterMotors. Chłopaki mają tak bardzo nieznaną markę w Polsce i tam małą sprzedaż (największy salon Triumpha sprzedał podobno w ubiegłym roku 8 motocykli :) ), że odbierają telefony i są chętni do współpracy. Aczkolwiek najpewniej w przyszłym roku dadzą sobie spokój ze sprzedawaniem Triumphów i wszystko wróci do normy.
_________________
Nieoficjalna mapa forumowiczów scigacz.pl -> MAPA (otwórz link)
w sprawie dodania kontakt na priv z user-rem maciek.046
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 290
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Terror » 4/6/2006, 14:07

Qrcze, nie wiem, co się dzieje. Tak samo było z quadami. Mówiliście, że Yamaha nie da, a zadzwoniłem, pogadałem i dała dwa i się cieszyli, że coś się dzieje. Może warto, żebyśmy tam we dwóch pojechali pogadać z tym Twoim znajomymy i jego szefem?
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Coyot » 4/6/2006, 16:11

Ja oczywiscie proponuje Honde CBR 1000RR> :lol: :lol: (do testow)
Avatar użytkownika
Coyot
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 26/8/2005, 17:00

Postprzez Yuurei » 4/6/2006, 21:34

To ja podchwytliwie się zapytam dziennikarza drugiej kategorii - Mariusz czy uważasz, że da się zrobić dobry test, z głową i trzymający się kupy w jeden dzień? Z tego co widzę to na przykład taki ŚM testując nową R6 miał ją na tydzień. Dziawer zresztą przyjeżdzając wtedy na tor do Poznania mówił nawet, że jeszcze rano byli... a nie pamiętam gdzie ale gdzieś za granicą. Oczywiście abstrachuję tutaj od tego, że ŚM to jest gazeta i nawet jeśli "oglądalność" ma mniejszą to jest gazetą - czyli to są kozacy. Mi chodzi tylko o jedno. Czy w jeden dzień można zrobić coś sensownego. Czyli polatać i mieć z tego dobre zdjęcia i wyjściowy materiał na rzetelną opinię o sprzęcie i też dobre foty statyczne. :-)
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Coyot » 4/6/2006, 21:45

Mariusz mowi o czym innym ,Ty o czym innym.Oczywiscie trzeba bedzie na testy w przyszlosci poswiecec okolo trzech dni po iles tam czasu.Ale najpierw zanim zabierzemy sie za cokolwiek trzeba podejsc do sprawy tak j ka pisze o tym Mariusz> 8)
Avatar użytkownika
Coyot
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 26/8/2005, 17:00

Postprzez Yuurei » 4/6/2006, 22:58

Ale ja to rozumiem tak. Mamy motocykle do testów ale one nijak do siebie nie pasują. W takim razie testu nie robimy.
Możliwe, że jestem zmęczony i nie chwytam do końca przekazu. Bo to, że plan trzeba mieć to się rozumie samo przez się. Ale czy w takim przypadku, że sprzęty są różne to nie lepiej zrobić dwa czy trzy krótkie testy o jednym moto niż wcale? Przecież test wcale nie musi oznaczać odrazu porównania.
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Terror » 5/6/2006, 08:56

I wreszcie dochodzimy do jakiś wniosków.
może powinniśmy stworzyć jakiś kalendarz testów i udostępnić go dealerom i producentom? Może w ten sposób uda się zorganizować nasze działania i pozwoli zainteresowanym firmom dostarczyć nam motocykle w interesujących nas klasach i unikniemy testów CBF z CBR ;) a zrobimy tak jak trzeba CBR z R6 :twisted:
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Yuurei » 5/6/2006, 09:36

Ale ja ciągle nie rozumiem dlaczego każdy test to musi być porównanie. Dlaczego to nie może być test jednej maszyny? :)
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Yuurei » 5/6/2006, 19:45

Eee... bo mnie to wyglądało tak, że jak nie ma paru sprzętów do porównań to nie robimy nic.

Ale ja nie kumaty jestem i wogóle... chyba znów zacznę przeglądać oferty pracy :(

Ale nic to... grunt, że jeszcze tylko 12 rat :D
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Alonzo » 6/6/2006, 22:46

Yuurei napisał(a):Ale ja ciągle nie rozumiem dlaczego każdy test to musi być porównanie. Dlaczego to nie może być test jednej maszyny? :)


Bartoszu. Zaufaj mi jak bratu. Tak musi być. Uwierz mi. Musi. Kiedyś może Ci wyjawę, czemuż. Ale musi.
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 290
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Yuurei » 6/6/2006, 23:04

Ja bardzo przepraszam. Nie chciał bym wyjść na ignoranta i osobę bezczelną... ale Bartłomieju jak już, nie Bartoszu :)

A w ten chytry plan nie wierzÄ™. Permantenta inwigilacja. Nie wytrzymam! :D
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22



Powrót do Prywatne forum redakcji Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê