Zobacz wątek - Zwiekszenie mocy - Ninja 250cm3.
NAS Analytics TAG

Zwiekszenie mocy - Ninja 250cm3.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Zwiekszenie mocy - Ninja 250cm3.

Postprzez Patryk442 » 8/9/2012, 15:15

Witam , mam Ninje 250 2009r , czasami troche brakuje mocy , moto jest w PERFEKCYJNYM stanie technicznym i wizulanym , moto kupilem nowe i mam je juz 3 lata , na zegarach nabite 12600 zl , prosze nie pisac zebym zminiel na cos wiekszego , bo 250 jest dla mnie idealna..
chce troche podniesc moc i wyglad.
i tak oto moj tuning prosze o opinie :
Tlumik : http://moto.allegro.pl/leovince-lv-one- ... 87618.html
albo : http://moto.allegro.pl/sportowy-wydech- ... 09424.html -cos do 2000 zl nie koniecznie z tych linkow.
Filtr K&N , chyba nie musze podwac linku..ile moge dostac na tym zestawie mocy ? oczywiscie wydech full nie slip on..i z tym filtrem..wykrzepie 45 km ? teraz 33 km , prosze o wypowiedzi..
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
Patryk442
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24


Postprzez stareRadio » 8/9/2012, 17:36

chcesz dostać 36%wiecej mocy za te zmiany ?! nie wierze....
5-7KM max
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Black-Ghost » 8/9/2012, 19:47

Przy modyfikacji wydechu i dolotu moc podniesiesz do koło 40km ;) Żeby zyskac coś wiecej musiał bys grzebac w silniku, inne wałki inny komputer itp itd.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez stempell » 14/9/2012, 14:13

dodatkowo po zmianie wydechów i filtra moc odczujesz praktycznie tylko w swojej głowie - najprościej zębatka inna jeśli pogodzisz się z mniejszym vmax na kożyść przyspieszenia
Avatar użytkownika
stempell
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/7/2012, 18:25
Lokalizacja: Radom

Postprzez Sykopson » 14/9/2012, 17:23

Możesz podjechać do jakiegoś zakładu który zajmuje się tuningiem samochodów i podpytać o to czy podjęliby się zamontowania ecu mastera, albo emu i wystrojenia silnika (oczywiście po montażu tłumika i filtra). Taki gość z Krakowa mi powiedział że nie powinno być problemu, bo pytałem go o swój motocykl, tylko powiedział że się nie opłaca bo mam gaźniki i tutaj za bardzo elektroniką nie pokombinujesz, ale jak kiedyś będę miał na wtrysku to mogę wpadać i będziemy kombinować. Więc jest opcja że po tłumiku i filtrze u Ciebie, jeśli jest szansa strojenia na ecu, to 45 albo może troszkę więcej by pykło. Jeśli chodzi o koszta to najnowsze emu które jest w tej chwili jedną z najlepszych świnek na rynku w stosunku jakość/cena kosztuje ok. 1000zł (ecumastery det3 bodajże ok 500zł) do tego koszty strojenia.

Ale wszystko sprowadza się do tego czy jest to możliwe i czy ktoś się tego podejmie. Musisz popytać...

EDIT:
O tutaj masz przykład, ale pomyliłem się z EMU bo siedzi za 2k.
http://www.topendpower.pl/c/pl/20_67_41 ... aster.html
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez misiek1506 » 16/9/2012, 21:35

Jeśli wyjdzie 40km to będzie już bardzo dobrze, moim zdaniem wywalanie pieniędzy w błoto. Z motocyklami już tak jest że jeździsz na nim, potem Go zmieniasz, następnie następny aż dochodzisz do szczytu i albo schodzisz w dół albo zmieniasz tylko na coś nowego ; ) Zacznij się rozglądać za nowym sprzętem. Z Kawki dużo nie wyciśniesz a i motor dostanie nieźle po tyłku co się odbije na spalaniu, serwisie i wytrzymałości.
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez Atlantis » 16/9/2012, 22:20

Jak chcecie rozkręcić 250'tkę do 40 koni :DDD ? O czym wy w ogóle mówicie :) ? Zet 1000, który legitymuje się 138 KM, z filtrem K&N oraz slip-onem od Akrapa ma 145 koni, z kolektorami i power commanderem będzie miał koło 150. To taka malutka 250'tka ze slip-onem od Leovince'a dostanie 2 KM i to w porywach. Zresztą...
http://www.akrapovic.com/en/Motorcycle/ ... e=Kawasaki NINJA+250R S-K2SO5-ZT+Slip-On+Line+(Titanium)

Ludzie! Piszcie tylko, jeśli macie jakąś modyfikację u siebie, albo umiecie korzystać z googli. Nie wciskajcie chłopakowi kitu. Wyda 2 koła i nawet tego nie poczuje w charakterystyce tego motocykla.
Jeśli chodzi o moje zdanie to taka modyfikacja nie ma sensu w przypadku silnika o niedużej pojemności ;)
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez falconiforme » 17/9/2012, 07:45

senekkorzenna napisał(a):W 4T tłumik to przyrost max 10%

Raczej max 3%. Wyciagnięcie DB kilerów w 1000 4t to 1-2KM na samej górze.

KOMPLETNIE się nie opłaca tuningować motocykli. Zmiany w dolocie i na wydechach mogą pomóc niektórym motocyklom na dole skali obrotów, i wtedy koszty mogą się zamknąć w 3000zł z wydechami i jet ok.
Jeśli się chce 10-20KM więcej trzeba dysponować gotówką od 10 000 zł w górę na taką operację na sam silnik. Potem zwiększona moc silnika gnie ramę, i wykańcza amortyzatory. Wtedy inwestujemy kolejne 15 tys na zawieszenie. A na końcu się okazuje że konstrukcja jest do bani i najlepiej kupić najnowszego ZX10R.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Karol20 » 17/9/2012, 11:13

Może i się nieopłaca ale niektórzy mają z tego fan. I da się zwiększyć moc o trochę wiecej niż te 20km.

Dowód:
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=737
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Miczab » 17/9/2012, 15:59

Tylko zauważ, że te 20km przy tej nindży to prawie 2/3 jej nominalnej mocy.
Więcej niż +3 KM zakładając wymianę wydechu + filtra K&N bym się nie spodziewał. Jaka to będzie odczuwalna zmiana? Moim zdaniem żadna. 3km odczujesz w skuterku 2t, który nominalnie ma 3-4 konie, nie w motocyklu 4t.
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Karol20 » 17/9/2012, 16:35

Oczywiscie ze w 250 nie da sie latwo dododac 20km.
Odnosilem sie bardziej do posta falconiforme ktory mowil o jakims 1000cc.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez fincher » 17/9/2012, 17:45

Jak będziesz chciał tak wymęczyć ten silnik to się to odbije na jego wytrzymałości a i przy odsprzedaży dużo stracisz.
BO to wygląda tak:
-Mam dobry motocykl
- brakuje mi mocy bo kumple są szybsi
- ztuninguje/podkręce minimalnie to co mam
- wydaje góre kasy poczym nie widzę różnicy
- tutaj jest lament i nerwy
- rozpaczliwe sprzedawanie motocykla z opisem jaki to on nie jest super stuningowany
- kupno fabrycznie mocniejszego motocykla -- w gruncie rzeczy wychodzi taniej :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr