R6 przebudowa stunt
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
scigacz250r dzięki za pomoc ale już nie trzeba mam R6 i przejechałam nią 134km z prędkością co nie przekroczyła 60km/h i wszystko gra jak na razie.
Jakby co to piszcie na moje konto główne czyli Black-Ghost to moje konto vip.
Ogólnie mówiąc wszyscy użytkownicy tego forum to ja.
Mam was w dupie mam R6 i śmigam jak chce jak bym was słuchał to teraz bym bał się wsiadać na skutera 125

Jakby co to piszcie na moje konto główne czyli Black-Ghost to moje konto vip.
Ogólnie mówiąc wszyscy użytkownicy tego forum to ja.
Mam was w dupie mam R6 i śmigam jak chce jak bym was słuchał to teraz bym bał się wsiadać na skutera 125















- Robert1991
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/9/2012, 14:20
- scigacz250r
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 24/8/2012, 13:39
Tak na wejściu to wydaje mi się że R6 bez większych problemów osiąga tą zawrotną prędkość 60 km/h bez zmieniania czegokolwiek.
scigacz piszesz w temacie ,,r6 do stuntu", a na pierwszy rzut oka widać, że nie próbowałeś niczego nawet na seryjnej, to po co chcesz coś zmieniać ?
Co daje większa zębatka wiedzą chyba nawet dzieciaki które dostały rower na pierwszą komunię
weź zatem rower i zmień przerzutki:
- tak żeby z tyłu była jak największa zębatka (prawdopodobnie ,,jedynka" chyba że masz jakąś ruską produkcje)
- z przodu jak najmniejsza
co będzie w rzeczywistości odpowiadać temu jak byś na motocyklu zmienił zębatkę z tyłu na większą i próbował ruszać z jedynki, poprostu przełożenie się zmienia, ale to bedziesz mieć w 2 klasie ogólniaka na fizyce
. Następnie podrywając kierownicę do góry i odchylając się do tyłu zacznij kręcić pedałami. Bez większych ćwiczeń powinieneś przejechać na tylnim kole kilka metrów...
A teraz zrób to samo na wyższym tylnim biegu, (zrzuć łańcuch na najmniejszą zębatkę) Twoje nogi odpowiedzą Ci wtedy dlaczego do stuntu używa się większych zębatek z tyłu.
BTW. i nie płacz że się jedzie na nowych, bo sam jestem nowy i nikt na mnie nie najeżdża poprostu nie pier***e głupot.
scigacz piszesz w temacie ,,r6 do stuntu", a na pierwszy rzut oka widać, że nie próbowałeś niczego nawet na seryjnej, to po co chcesz coś zmieniać ?
Co daje większa zębatka wiedzą chyba nawet dzieciaki które dostały rower na pierwszą komunię

weź zatem rower i zmień przerzutki:
- tak żeby z tyłu była jak największa zębatka (prawdopodobnie ,,jedynka" chyba że masz jakąś ruską produkcje)
- z przodu jak najmniejsza
co będzie w rzeczywistości odpowiadać temu jak byś na motocyklu zmienił zębatkę z tyłu na większą i próbował ruszać z jedynki, poprostu przełożenie się zmienia, ale to bedziesz mieć w 2 klasie ogólniaka na fizyce

A teraz zrób to samo na wyższym tylnim biegu, (zrzuć łańcuch na najmniejszą zębatkę) Twoje nogi odpowiedzą Ci wtedy dlaczego do stuntu używa się większych zębatek z tyłu.
BTW. i nie płacz że się jedzie na nowych, bo sam jestem nowy i nikt na mnie nie najeżdża poprostu nie pier***e głupot.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ
Dzięki za odp. o tej zębatce. W sumie to nie pomyślałem żeby porównać to z rowerem a na nich akurat sie w miare znam. Dzięki i jeszcze raz przepraszam za głupie pytanie.
leff
To mnie też się tyczy bo jeżeli tak to po pierwsze nie baran tylko koleś który jeszcze ani razu nie jeździł motocyklem. A po drugie to ty wszystko wiedziałeś jak się urodziłeś?
Dzięki za odp. o tej zębatce. W sumie to nie pomyślałem żeby porównać to z rowerem a na nich akurat sie w miare znam. Dzięki i jeszcze raz przepraszam za głupie pytanie.
leff
To mnie też się tyczy bo jeżeli tak to po pierwsze nie baran tylko koleś który jeszcze ani razu nie jeździł motocyklem. A po drugie to ty wszystko wiedziałeś jak się urodziłeś?
- Prixpl
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/8/2012, 22:20
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości