Speed Triple 955
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Speed Triple 955
Ktoś miał/posiadał/dosiadał/widział tripla 955 z rocznika mniej więcej 2002 i może coś powiedzieć na jego temat? Z artykułu na scigacz.pl dowiedziałem się że akumulator lubi sobie padać, elektryka czasem siada, sprzęło się ślizga jak silnik jest zimny, i to tyle. Jestem ciekaw opinii użytkownika, mam nadzieję że na forum jest jakiś posiadacz triumpha
Postanowiłem że raczej pójdę w trochę większe nakedy, zostaje jeszcze hornet 900, ale w porównaniu do speed tripla- honda jest bezpłciowa.
http://otomoto.pl/triumph-speed-triple- ... 66538.html
Ten chyba malowany, mam racjÄ™?
http://otomoto.pl/triumph-speed-triple- ... 55451.html
A ten wyglÄ…da w miarÄ™ okej.
Ktoś może polecić/odradzić ten model? Z góry dzięki.
@edit
No jak, nikt nie może nic powiedzieć nt tripla?

Postanowiłem że raczej pójdę w trochę większe nakedy, zostaje jeszcze hornet 900, ale w porównaniu do speed tripla- honda jest bezpłciowa.
http://otomoto.pl/triumph-speed-triple- ... 66538.html
Ten chyba malowany, mam racjÄ™?
http://otomoto.pl/triumph-speed-triple- ... 55451.html
A ten wyglÄ…da w miarÄ™ okej.
Ktoś może polecić/odradzić ten model? Z góry dzięki.
@edit
No jak, nikt nie może nic powiedzieć nt tripla?

- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
Co byś chciał wiedzieć konkretnie?
Akumulator lubi sobie padać jak zostawisz kluczyk przekręcony w stacyjce, elektryka jak u innych moto czasem zaśniedzieje jakiś styk ale bardzo rzadko. Innych dolegliwości nie odnotowałem.
Mój okoliczny mechanik twierdzi że nie ma z triumphami większych problemów, dużo części zamiennych pasuje od popularnych japońcow.
Akumulator lubi sobie padać jak zostawisz kluczyk przekręcony w stacyjce, elektryka jak u innych moto czasem zaśniedzieje jakiś styk ale bardzo rzadko. Innych dolegliwości nie odnotowałem.
Mój okoliczny mechanik twierdzi że nie ma z triumphami większych problemów, dużo części zamiennych pasuje od popularnych japońcow.
Speed Triple 955i
KTM 450 EXC
KTM 450 EXC
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
dominik528 napisał(a):Co byś chciał wiedzieć konkretnie?
Akumulator lubi sobie padać jak zostawisz kluczyk przekręcony w stacyjce, elektryka jak u innych moto czasem zaśniedzieje jakiś styk ale bardzo rzadko. Innych dolegliwości nie odnotowałem.
Mój okoliczny mechanik twierdzi że nie ma z triumphami większych problemów, dużo części zamiennych pasuje od popularnych japońcow.
Podejrzewam że ceny części typowo eksploatacyjnych nie będą odstawać od japończyków, z dostępnością podobnie, jednak jak jest np. z takim regulatorem napięcia? Słyszałem, że w IM jego cena to około 2k (do daytony 600, nie wiem jak z triplem). Jakie odczucia z jazdy, spalanie po mieście (mam nadzieje że tych 10l/100 nie przekracza)/w trasie? Jak z zawieszeniem? Czytałem artykuł na ścigacz.pl o tym modelu, aczkolwiek nie ma nic konkretniejszego napisanego. No i w końcu jak to jest z tym sprzęgłem, ślizga się tylko na zimnym a potem przestaje, czy cały czas się ślizga? Z góry dzięki.
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
To tak:
- moje sprzęgło się nie ślizga w ogóle, zalewam olejem takim jak w serwisówce - Mobil1 półsyntetyk 10W40,
- regulator napięcia, ceny nie znam bo u mnie odpukać działa sprawnie,
- jazda jest mega przyjemna jak na litra, w miarę poręczne moto na miasto i na trasy chociaż brak owiewek trochę doskwiera(powyżej 150km/h wieje już dość mocno)
- zawieszenie pracuje fajnie, dość twardo ale można ustawić na bardziej miękkie,
- spalanie, na trasie można spokojnie zejść poniżej 7l w mieście troszkę więcej ale aż takiej dużej różnicy nie ma, przynajmniej w moim przypadku.
Przeważnie na baku(18l) robię około 230km jak zapala się kontrolka.
- moje sprzęgło się nie ślizga w ogóle, zalewam olejem takim jak w serwisówce - Mobil1 półsyntetyk 10W40,
- regulator napięcia, ceny nie znam bo u mnie odpukać działa sprawnie,
- jazda jest mega przyjemna jak na litra, w miarę poręczne moto na miasto i na trasy chociaż brak owiewek trochę doskwiera(powyżej 150km/h wieje już dość mocno)
- zawieszenie pracuje fajnie, dość twardo ale można ustawić na bardziej miękkie,
- spalanie, na trasie można spokojnie zejść poniżej 7l w mieście troszkę więcej ale aż takiej dużej różnicy nie ma, przynajmniej w moim przypadku.
Przeważnie na baku(18l) robię około 230km jak zapala się kontrolka.
Speed Triple 955i
KTM 450 EXC
KTM 450 EXC
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Nakedem jeździłem, więc wiem co to 150< przy braku owiewki. Sama radość
Twardy zawias by mi pasował, pewnie da radę na tym trochę powinklować. Spalanie do przyjęcia:)
Tak więc na wiosnę będę się rozglądał za triplem 955, postanowione. Wszelakiej maści gixy, hornety i inne sv odchodzą do lamusa. Szkoda tylko że ciężko znaleść dobry egzemplarz na allegro. Jest kilka co są w okolicach 10k, nie wiem czy to dobra cena, czy to trupy. Nie będziesz swojego sprzedawał?:D

Tak więc na wiosnę będę się rozglądał za triplem 955, postanowione. Wszelakiej maści gixy, hornety i inne sv odchodzą do lamusa. Szkoda tylko że ciężko znaleść dobry egzemplarz na allegro. Jest kilka co są w okolicach 10k, nie wiem czy to dobra cena, czy to trupy. Nie będziesz swojego sprzedawał?:D
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
Cena 10k za te roczniki jest w porządku, jak Ci się uda wyrwać zdrowy egzemplarz to będzie naprawdę długo służył. Prosta konstrukcja, zero kosmicznych technologi ja osobiście polecam.
Swojego puki co nie sprzedaje, choć czasem nachodzi mnie żeby zamienić na nowszego i mniejszego Street Tripla.
Swojego puki co nie sprzedaje, choć czasem nachodzi mnie żeby zamienić na nowszego i mniejszego Street Tripla.
Speed Triple 955i
KTM 450 EXC
KTM 450 EXC
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Tasiu91 napisał(a):Czemu na mniejszego? Litr trochę za dziki?
Nie, ja po prostu mam większy fun z jazdy po miejscu na lżejszych i sprytniejszych 600-setkach.
Speed Triple 955i
KTM 450 EXC
KTM 450 EXC
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Wcześniej jeśli chodzi o szosę jeździłem tylko jajkiem także niestety w tym temacie nie mam doświadczenia. Tamten motocykl w zakręty wprowadzało się łatwiej, manetkę odkręcałeś i nic się nie działo(nuda). Triple w porównaniu z tamtym to jest torpeda, także w zakrętach trzeba się bardziej składać ze względu na szerokie opony. Zamknąć tylną oponę to jest już jest naprawdę sztuka, no i hamulce dużo lepsze wyczucie i siła hamowania.
Speed Triple 955i
KTM 450 EXC
KTM 450 EXC
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości